Tinypic greep snel in..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:23 schreef mazaru het volgende:
Knalt hij weer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel, ik heb het veranderd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tinypic greep snel in..
http://www.myupload.dk/
uhmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
wat denk je zelf
geniaalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:23 schreef mazaru het volgende:
Knalt hij weer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tvpquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:23 schreef mazaru het volgende:
Knalt hij weer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef spapaars het volgende:
op 23.15 min
http://cgi.omroep.nl/lega(...)3081/bb.20090227.asf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat Pearlbitch de die-hard Liekefan is. Wel eerst je huiswerk doen, en ga beter lezen, zonde van al die maanden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Hiwoan3 het volgende:
ThunderBitch, wat moet jij een ontzettend gefrusteerde 'kip' zijn. Ik lees al een heel tijdje (maaaaanden) mee en sta elke keer weer verbaast over je commentaren! Je bent geen Huubsopper.... dat is duidelijk maar je bent wel in de 'ban' van Huub. Het lijkt wel of je leven er van afhangt....
Tijdens DGK-tijd had ik medelijden met Lieke.... nu NOG meer met zo'n gefrusteerde kip als jij als 'fan'? Ik kan beter spreken van een stalker.... mens zoek een nuttiger bestaan!
Whahaha, heb je daarvoor speciaal hiervoor een kutkloon geopend?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Hiwoan3 het volgende:
ThunderBitch, wat moet jij een ontzettend gefrusteerde 'kip' zijn. Ik lees al een heel tijdje (maaaaanden) mee en sta elke keer weer verbaast over je commentaren! Je bent geen Huubsopper.... dat is duidelijk maar je bent wel in de 'ban' van Huub. Het lijkt wel of je leven er van afhangt....
Tijdens DGK-tijd had ik medelijden met Lieke.... nu NOG meer met zo'n gefrusteerde kip als jij als 'fan'? Ik kan beter spreken van een stalker.... mens zoek een nuttiger bestaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |