quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Vicky het volgende:
willen jullie zo ff hard duimen dat het het komende uur droog blijft.. onze fietsen moeten naar Delft omdat ze morgen gaan beginnen met de gevel.. maar ze passen niet in de auto...
ja maar overal staan krokusjes en narcisjes in bloeiquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef _Bar_ het volgende:
zo lentig is het hier nu ook weer niet hoor Vicky...... daarnet goot het nog water namelijk
Heb net onlangs beetje besloten om maar gewoon voor een high tea te gaan, alles op de tafel neerzetten en dan kan de visite het allemaal lekker zelf pakkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar overal staan krokusjes en narcisjes in bloeiPre lente dus ;P
Oh ideetje voor je verjaardag.. ipv taart soesjes of truffels ofzo... of juist iets van mini-sausijsebroodjes
bij ons in de winkelstraat is ook een kerk en daar ligt gras rondom. Rondom de kerk staat het helemaal vol met krokussen, zoooo mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef _Bar_ het volgende:
euhmm krokusjes heb ik hier nog niet gespotterd![]()
en narcissen zijn hier al dagen omgewaaid, en zelfs de tulpen hier in huis beginnen aan hun laatste reis.
zaterdag nieuwe tulpen halen
groot gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Heb net onlangs beetje besloten om maar gewoon voor een high tea te gaan, alles op de tafel neerzetten en dan kan de visite het allemaal lekker zelf pakken
bedien mensen al genoeg
Dan heb jij de bui die hier vanmiddag hing, dacht even lekker naar de markt te gaan tot ik de rolluik open deed....quote:
ja, t was er ook nog eens bere druk en bloedheet... tja ik woonde er vroeger ook, nu had ik nog wel iets anders willen doen dan daar hangen.. gelukkig hebben ze er theequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Mibos2 het volgende:
Stout anderhalf uur. Je hebt wel geduld moeten hebben!!!
Dasnieliefquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:25 schreef moussy het volgende:
Maar hij ziet ook niet eens dat ik vanmiddag geknipt ben
Wij noemden het al olifantenschaamhaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Geile wijvuh....
Moussy, het lijkt wel een bos jaren 70 schaamhaar op je gezicht!
Zelf aan elkaar genaaid zekers?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij noemden het al olifantenschaamhaar
Erg is dat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:02 schreef E.T. het volgende:
Ik moet eigenlijk ook boekhouden enzo, zodat de aangifte de deur uitkan.. maar ik kan me er niet toe zetten..
Ik kan me zowieso nergens toe zetten
Ik vind het altijd des te lekkerder om zo tussendoor te smokkelen, je waardeert het dan meer, toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb mijn lief naar de mac gestuurd voor een McFlurry terwijl ik net een halve zak chips leeghebVandaag is echt erg
Morgen maar weer gewoon gaan doen en door met dieeten
Neuh, het is echt nog geen 3 minuten rijden van hun naar hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Komt ie dan wel eerst jouw bestelling afleveren,BE?
Dat ligt eraan hoe lang je gesport hebtquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gesmokkeld met zelfgebakken witbrood en pindakaas.Maar wel gesport ook net, dus het mag!
Ik zit idd hardop te lachen hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Topicje om te lachen?
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?![]()
Uhuh, ik ook. Hij komt aardig in de buurt van het Rijger-topic.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Topicje om te lachen?
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?![]()
dat is toch yoghurt uit een theedoek ofzoiets?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef huuphuup het volgende:
*Bol.com aanslingert...
oeh tof! Nederlands eten!
Ik wil een keertje hangop makenheb het nog nooit op maar het lijkt me lekker en ik wil het een keer gemaakt hebben
haha
Ja! lijkt me grappig om een keer te maken hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat is toch yoghurt uit een theedoek ofzoiets?
ohja ik weet niet, er wordt volle yoghurt voor gebruikt toch? Ik ben altijd magere yoghurt gewend, dus volle yoghurt smaakt voor mij sowieso erg zoet, misschien kom het daardoor dat ik dat denk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef pinquit het volgende:
ik denk dat het alleen zoet is als je er een dot suiker bijgooit. ik dacht dat het gewoon hele hele heele dikke yoghurt was eik
oh, je gaat te snelquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:07 schreef pinquit het volgende:
(trouwens, is volle yoghurt zoeter dan magere yoghurt?dat wist ik écht niet!? is dat bij melk ook zo?)
hoorde ik 2 weken geleden ook. .vind 'm helemaal niet leuk die nieuwe intro.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef RockabeIIa het volgende:
nou moe... huisje boompje beestje heeft een andere intro?! Ik vond die oude zo leuk en zing hem altijd met Brent
*bummer*
Wij hebben gewoon eerst genoeg ruimte gemaakt om het bed omhoog te zetten (dus niet opruimen, maar opzij schuiven) , daarna omhoog gezet en TARA eronder gestuurd met een stofzuigerquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:17 schreef texelonia het volgende:
Nou we moeten het bed nog omhoog zetten, maar onder het bed ligt nog allemaal zooi... Dus dat ff goed opruimen en vooral flink stofzuigen denk ik. We hebben een vrij laag bed, dus normaal kom je daar niet goed onder met de stofzuiger, zeker niet met al die zooi die er dus onder ligt
Ik denk dat het niet zozeer nesteldrang is, maar meer dat ik me er bewust van ben dat er straks een kraamverzorgster in huis is en ik me doodschaam als het huis dan een zooi is
whaha nee niet echtquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:29 schreef innepin het volgende:
Geen zin om de bouwvakkers in een omgeslagen handdoek te verwelkomen, Vicky?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:39 schreef snoopy het volgende:
Ik krijg meer de kriebels van het idee dat de lente helemaal nooit meer komt
*.wav please!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:39 schreef pinquit het volgende:
vroeger had huiseboompjebeestje pas een leuk intro.
huisjehuisjeboompjeboompjebeestjúh!![]()
goedmorgen enzo
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
ik heb wel lentekriebels, maar ik vind ze helemaal niet irritant! ik krijg er energie van
Over 6 weken is het al half april en dan is het sowieso al een keer 'zonderjasbuitenweer' geweestquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:39 schreef snoopy het volgende:
Ik krijg meer de kriebels van het idee dat de lente helemaal nooit meer komt
nou, zónder jas? ik loop nu nog in mn winterjas.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Over 6 weken is het al half april en dan is het sowieso al een keer 'zonderjasbuitenweer' geweest
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Over 6 weken is het al half april en dan is het sowieso al een keer 'zonderjasbuitenweer' geweest
Dat klopt, ik heb ook een sneeuwfoto op de uitgerekende datum van toen. Maar vanaf dat Stella werd geboren was het mooi weer, echtquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:51 schreef snoopy het volgende:
Vorig jaar sneeuwde het nog met pasen. Ik heb net sleefoto's zitten bekijken
De Bob de Bouwers zijn geweest dus ik kan het pand verlaten. Fijne dag allemaal
mja. toen ik m keek dacht ik al van "oh..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
pinq, ik vind de sterren en de maan toch het leukst geloof ik. Dit was een beetje een tegenvaller met dat schaap zo.
Maar als het bed hoog staat zie je dan niet alles wat eronder staat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon eerst genoeg ruimte gemaakt om het bed omhoog te zetten (dus niet opruimen, maar opzij schuiven) , daarna omhoog gezet en TARA eronder gestuurd met een stofzuigerGewoon als tip
Ik weet dat, omdat ik zat te wachten op de geboorte van mijn dochter, met mijn moeder die over was uit Aruba (speciaal daarvoor). We benoemden, toen het zo sneeuwde, dat ze nog maar even moest blijven zitten totdat het mooi weer zou worden. En vanaf de dag dat ze geboren is, scheen de zon. Ik weet dat nog héél precies, juist omdat we het zo benoemd hebben toenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:26 schreef innepin het volgende:
Guuzewuus, dat is een hoopgevend plaatje, die tweede.
Dat jullie dat trouwens nog wéten, wat voor weer het vorig jaar was rond deze tijd. Ik weet nog net in welk land ik woonde, maar daar houdt het ook wel op
Nou ik vond sneeuw met Pasen ook wel best bijzonder, dus dat wist ik ook nog wel. En ik wist ook nog wel dat het ergens in april erg mooi weer was. Laatste jaren is het voorjaar in NL warmer/mooier dan de zomer. Dus daar reken ik nu ook weer op eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:26 schreef innepin het volgende:
Guuzewuus, dat is een hoopgevend plaatje, die tweede.
Dat jullie dat trouwens nog wéten, wat voor weer het vorig jaar was rond deze tijd. Ik weet nog net in welk land ik woonde, maar daar houdt het ook wel op
Sja, is het ook wel. Ik zat in Berlijn en kan me geen sneeuw met pasen herinneren, maar dat kan ook aan mijn geheugen liggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:37 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou ik vond sneeuw met Pasen ook wel best bijzonder, dus dat wist ik ook nog wel.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:07 schreef Stiemie het volgende:
http://www.marketingtribu(...)r.-jummy-spaaractie/
Ohh die wil ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:07 schreef Stiemie het volgende:
http://www.marketingtribu(...)r.-jummy-spaaractie/
Oehhhh, het modje in Rocka wordt wakker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft ze geen PM, Tico?Just asking...
Voor mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:17 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oehhhh, het modje in Rocka wordt wakker.
*popcorn pakt
Maneki, ik ga mijn collega's laten sparen. Dan kan ik er misschien wel 2 bestellen!
(hou zelf niet zo heel erg van Sultana's, maar wél van mr Jummy!)
Streng? In Slow Chat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:22 schreef innepin het volgende:
Van harte beefcake
Rocka, wat ben je streng* innepin PM aanslingert
Nee, ik eet geen beefquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte Beefcake! Is het beefcake btw?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh, dan word ik nieuwsgierig naar waarom je beefcake heet
sultana hartigs zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Wat sneu Vicky... veel te klein nog om zo ziek te zijn.
Beef, gefeliciteerd!
*what else...
Oh ja, Sultana's zijn vies en ik ben ook nog niet aangestoken door het MrJummy virus.
He wat naarquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:23 schreef Vicky het volgende:
Oh ik vind het zo sneu voor mijn vriendinnetje. D'r zoontje heeft dus een gat in zijn hart dat geopereerd moet worden en nu ligt het mannetje in het ziekenhuis met waarschijnlijk een longontsteking.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Neeeeee! Ik moet nog teveel regelen hoor
Second that!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Wat sneu Vicky... veel te klein nog om zo ziek te zijn.
Beef, gefeliciteerd!
*what else...
Oh ja, Sultana's zijn vies en ik ben ook nog niet aangestoken door het MrJummy virus.
*grin*quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:evenstar! Jij weet ook wel hoe je mensen jaloers kunt krijgen!
In Juli hoogzwanger zijn is goed te doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
In juli ben ik hoogzwanger, dan zal ik wel lekker in de tuin liggen ofzo
Oeh leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]als jij gaat trouwen zit ik met
in een hotelletje met jaccuzi in bergen aan zee een glaasje te drinken op je bruiloft en mijn verjaardag
Je zit bij mij in huis?!?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef p_iglet het volgende:
d'r heeft hier zojuist iemand alle deuren open gezet alsof het buiten 25 graden is![]()
ow erg dan zou ik de hele dag duf en slaperig zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef Ticootje het volgende:
verwarming staat hier nog steeds op 25. heerlijk!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Ticootje het volgende:
ik doe nu een meting, onder mijn bureau is het 24,5 graad. Boven mijn bureau is het 27 graden. Raar dat ik hoofdpijn heb?
Ik heb de draad er gewoon uit getrokken... los is los hoor. Maar nu zijn wel mn tanden iets verschoven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef Estrys het volgende:
18,5 graad hier, toch wel frisjes.
En ik mag binnenkort weer even naar de orthodontist omdat het ijzerdraadje achter mijn ondertanden los is op een plaats en verbogen, gezellig tussen de pubersMaar kan pas 2 april en nou zit ik er de hele tijd aan te voelen met mijn tong, irritant is dat.
Tuurlijk wel! In de schijnwerpers die jongen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Straks kom ik thuis en dan moeten we kennis maken met het eerste vriendje van Priscil. Wat moet ik tegen die knul zeggen? Ik kan m moeilijk vragen wat zn ouders verdienen en in wat voor auto ze rijden, of wel?
* Ynske meldquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef dutchie het volgende:
Wie heeft waar een zonnetje gezien dan?
Het regent hier al sinds vanochtend.
Ik wil zooooooooooooooooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!
wat voor hobbys hij heeft?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Straks kom ik thuis en dan moeten we kennis maken met het eerste vriendje van Priscil. Wat moet ik tegen die knul zeggen? Ik kan m moeilijk vragen wat zn ouders verdienen en in wat voor auto ze rijden, of wel?
Hoi ik ben ticootje en wie ben jij is een leuk beginquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat is altijd leuk vind ik nieuwe vriendjes en vriendinnen van broers/zussen. Mijn schoonzusje is 6 jaar jonger, die heeft weleens een vriendje. Mijn schoonmoeder heeft zich ingeschreven op een datingsite en mijn zwager heb ik tien jaar niet met iemand gezien maar heeft sinds kort een vriendin in Taiwan. (made in taiwanquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:02 schreef cattie het volgende:
Mijn broertje, 23 jaar en verstokt vrijgezel dachten we, heeft een vriendin sinds kort. Zondag zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd en gaan we uit eten en zij gaat mee! Ik ben zo benieuwd!
als ik je een tip mag geven ga naar een letselschade advocaat(die moet de weerpartij betalen) die hebben een andere kijken en weten meer dan je rechtbijstandsverzekering.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Mibos2 het volgende:
Ja het is echt wel een beetje k...t maar goed het is niet anders dus we ademen maar weer verders hihihi...
Mijn lief gaat vanavond wel even kijken hoe het zit met letselschade en even navraag doen bij de rechtsbijstandverzekering hoe je dit nu het beste aan kunt pakken. En dus ook de kosten van het ziekenhuis/fysio en verdere zaken.
Ik kreeg het inderdaad spontaan warm van jouw temperatuurmetingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef Ticootje het volgende:
ik ben toch jouw zonnetje?
Mijn eerste ontmoeting met mijn schoonvader: stomdronken (ik dan he), niet in staat om op mijn benen te staan.., geloof niet dat hij iets aan me heeft gevraagd, maar helemaal zeker weten doe ik het niet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef innepin het volgende:
Ter inspiratie, mijn eerste ontmoeting met mijn schoonvader - waar vriendlief ook nog es niet bij was:
"Zijn vorige relaties liepen stuk vanwege zijn werk in de horeca. Wat maakt jou anders?"
Na mijn reactie daarop: "Oh, dus jij denkt dat dit altijd gaat duren? Heb je zo'n roze bril op dan?"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef innepin het volgende:
Ter inspiratie, mijn eerste ontmoeting met mijn schoonvader - waar vriendlief ook nog es niet bij was:
"Zijn vorige relaties liepen stuk vanwege zijn werk in de horeca. Wat maakt jou anders?"
Na mijn reactie daarop: "Oh, dus jij denkt dat dit altijd gaat duren? Heb je zo'n roze bril op dan?"
Je had kunnen antwoorden: "Dat ik een vriendinnetje ben."quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef texelonia het volgende:
[..]kun je nu wel normaal met hem overweg?
Mijn schoonmoeder tijdens de eerste ontmoeting: "Met al Micha's vriendjes was wel wat mis, dus wat is er mis met jou?"
Het is nooit meer goed gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |