quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Vicky het volgende:
willen jullie zo ff hard duimen dat het het komende uur droog blijft.. onze fietsen moeten naar Delft omdat ze morgen gaan beginnen met de gevel.. maar ze passen niet in de auto...
ja maar overal staan krokusjes en narcisjes in bloeiquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef _Bar_ het volgende:
zo lentig is het hier nu ook weer niet hoor Vicky...... daarnet goot het nog water namelijk
Heb net onlangs beetje besloten om maar gewoon voor een high tea te gaan, alles op de tafel neerzetten en dan kan de visite het allemaal lekker zelf pakkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar overal staan krokusjes en narcisjes in bloeiPre lente dus ;P
Oh ideetje voor je verjaardag.. ipv taart soesjes of truffels ofzo... of juist iets van mini-sausijsebroodjes
bij ons in de winkelstraat is ook een kerk en daar ligt gras rondom. Rondom de kerk staat het helemaal vol met krokussen, zoooo mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef _Bar_ het volgende:
euhmm krokusjes heb ik hier nog niet gespotterd![]()
en narcissen zijn hier al dagen omgewaaid, en zelfs de tulpen hier in huis beginnen aan hun laatste reis.
zaterdag nieuwe tulpen halen
groot gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Heb net onlangs beetje besloten om maar gewoon voor een high tea te gaan, alles op de tafel neerzetten en dan kan de visite het allemaal lekker zelf pakken
bedien mensen al genoeg
Dan heb jij de bui die hier vanmiddag hing, dacht even lekker naar de markt te gaan tot ik de rolluik open deed....quote:
ja, t was er ook nog eens bere druk en bloedheet... tja ik woonde er vroeger ook, nu had ik nog wel iets anders willen doen dan daar hangen.. gelukkig hebben ze er theequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Mibos2 het volgende:
Stout anderhalf uur. Je hebt wel geduld moeten hebben!!!
Dasnieliefquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:25 schreef moussy het volgende:
Maar hij ziet ook niet eens dat ik vanmiddag geknipt ben
Wij noemden het al olifantenschaamhaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Geile wijvuh....
Moussy, het lijkt wel een bos jaren 70 schaamhaar op je gezicht!
Zelf aan elkaar genaaid zekers?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij noemden het al olifantenschaamhaar
Erg is dat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:02 schreef E.T. het volgende:
Ik moet eigenlijk ook boekhouden enzo, zodat de aangifte de deur uitkan.. maar ik kan me er niet toe zetten..
Ik kan me zowieso nergens toe zetten
Ik vind het altijd des te lekkerder om zo tussendoor te smokkelen, je waardeert het dan meer, toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb mijn lief naar de mac gestuurd voor een McFlurry terwijl ik net een halve zak chips leeghebVandaag is echt erg
Morgen maar weer gewoon gaan doen en door met dieeten
Neuh, het is echt nog geen 3 minuten rijden van hun naar hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Komt ie dan wel eerst jouw bestelling afleveren,BE?
Dat ligt eraan hoe lang je gesport hebtquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gesmokkeld met zelfgebakken witbrood en pindakaas.Maar wel gesport ook net, dus het mag!
Ik zit idd hardop te lachen hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Topicje om te lachen?
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?![]()
Uhuh, ik ook. Hij komt aardig in de buurt van het Rijger-topic.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Topicje om te lachen?
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?![]()
dat is toch yoghurt uit een theedoek ofzoiets?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef huuphuup het volgende:
*Bol.com aanslingert...
oeh tof! Nederlands eten!
Ik wil een keertje hangop makenheb het nog nooit op maar het lijkt me lekker en ik wil het een keer gemaakt hebben
haha
Ja! lijkt me grappig om een keer te maken hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat is toch yoghurt uit een theedoek ofzoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |