quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Touchéquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de schoonmaker in beeld komt Florian.
Trek. Kindjes in Afrika hebben honger.quote:
Ik heb alle HIMYM's gezien op de laatste twee afleveringen naquote:
Godverredomme hongerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil geen lapo meer, gvd!
[..]
Trek. Kindjes in Afrika hebben honger.
Nou in Groningen anders ook hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil geen lapo meer, gvd!
[..]
Trek. Kindjes in Afrika hebben honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nieuwe vorm van zelfmoord, zelf oogkanker kwekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb alle HIMYM's gezien op de laatste twee afleveringen na
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
Moar ik ga maar eens douchen.Jawel, maar ik wist dat jij het was en wilde je niet in verlegenheid brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Het beste van die 3 maar dan in éénquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihien hoe zie jij eruit dan?
I luv ya.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb alle HIMYM's gezien op de laatste twee afleveringen na
Ja doe maar! Ik moet ook gewoon oplettenquote:
NOHquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wist dat jij het was en wilde je niet in verlegenheid brengen.
Ik heb d'r eigenlijk niet meer zo'n zin in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja doe maar! Ik moet ook gewoon opletten
Ik wilde eigenlijk als TT "Op eurotrip met de bangbus en C_N" maar 3 naamtopics in 24 uur vind ik teveel van het goedequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nieuwe vorm van zelfmoord, zelf oogkanker kweken!
Je moet je niks aantrekken van die faalhazenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb d'r eigenlijk niet meer zo'n zin in.Het was leuk zo lang het duurde. Vooral omdat haast iedereen erover viel.
Hahahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het beste van die 3 maar dan in één
Zit je mij nou faalhaas te noemen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van die faalhazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |