quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Touchéquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de schoonmaker in beeld komt Florian.
Trek. Kindjes in Afrika hebben honger.quote:
Ik heb alle HIMYM's gezien op de laatste twee afleveringen naquote:
Godverredomme hongerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil geen lapo meer, gvd!
[..]
Trek. Kindjes in Afrika hebben honger.
Nou in Groningen anders ook hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil geen lapo meer, gvd!
[..]
Trek. Kindjes in Afrika hebben honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nieuwe vorm van zelfmoord, zelf oogkanker kwekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb alle HIMYM's gezien op de laatste twee afleveringen na
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
Moar ik ga maar eens douchen.Jawel, maar ik wist dat jij het was en wilde je niet in verlegenheid brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Het beste van die 3 maar dan in éénquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihien hoe zie jij eruit dan?
I luv ya.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb alle HIMYM's gezien op de laatste twee afleveringen na
Ja doe maar! Ik moet ook gewoon oplettenquote:
NOHquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wist dat jij het was en wilde je niet in verlegenheid brengen.
Ik heb d'r eigenlijk niet meer zo'n zin in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja doe maar! Ik moet ook gewoon opletten
Ik wilde eigenlijk als TT "Op eurotrip met de bangbus en C_N" maar 3 naamtopics in 24 uur vind ik teveel van het goedequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nieuwe vorm van zelfmoord, zelf oogkanker kweken!
Je moet je niks aantrekken van die faalhazenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb d'r eigenlijk niet meer zo'n zin in.Het was leuk zo lang het duurde. Vooral omdat haast iedereen erover viel.
Hahahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het beste van die 3 maar dan in één
Zit je mij nou faalhaas te noemen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van die faalhazen
Maakt niet uit. Dit is al genoeg eerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk als TT "Op eurotrip met de bangbus en C_N" maar 3 naamtopics in 24 uur vind ik teveel van het goede
Als jij je aangesproken voelt doe je dat zelfquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zit je mij nou faalhaas te noemen?![]()
Ow jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken voelt doe je dat zelf
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van die faalhazen
Dankjewel, ik blijf graag bescheiden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaach, als het de mannelijke variant is van die nep-zusjes van je dan kan het er prima mee door!
Ik moet het zelf betalen en koken en halenquote:
Je hebt ondanks mijn fotospam nog nooit een pic van me gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dankjewel, ik blijf graag bescheiden.Maar we weten niet wie we meenemen dan dus een uiterlijke beschrijving van jezelf?
Hoezo? Is toch een lekker wijf!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom krijg ik altijd hyves friendrequests van randdebielen
DAT MEEN JE NIET!?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt ondanks mijn fotospam nog nooit een pic van me gezien?
Ik nodigde je heul nooit uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Dat ben ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Heb niet veel keuze als ik van 18.00 tot 19.00 tentamen inzage heb he?quote:
FRIET?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb niet veel keuze als ik van 18.00 tot 19.00 tentamen inzage heb he?
Overigens hebben ze hier wel friet e.d, dus is goed te doen.
Ja als ik pics zie onthoud ik nooit van wie het is. Maar ik zag 2 delen geleden wel een pic met soesjes erop. Was jij dus echt die linkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt ondanks mijn fotospam nog nooit een pic van me gezien?
Ja misschien ook wel. Maar dan heb ik die link nog niet gelegd.quote:
wat een tijdquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb niet veel keuze als ik van 18.00 tot 19.00 tentamen inzage heb he?
Overigens hebben ze hier wel friet e.d, dus is goed te doen.
Wátquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja als ik pics zie onthoud ik nooit van wie het is. Maar ik zag 2 delen geleden wel een pic met soesjes erop. Was jij dus echt die linker?
Pubertijd.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wátmijn soesjesfoto stond op fok? Dat is niet cool. Link?
Wtfquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
HAHAH, jij heet matthijs.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wtf
Matthijs »? Bas »? Manon »? Freek
Matthijs »? Daan »? LindseYy »? Freek
Matthijs »? Lauris »? Bas »? Freek
Hehe ja dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Wel een van de leukste foto's.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niet dat ik hier de kantine uitprobeerquote:
Zaademmer van een Emimich weer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ja dus.![]()
[ KLB SC # 979] Waar FOK! slaapt, maar wij wakker worden..
It wasn't me
Elke week weer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:39 schreef Sena het volgende:
[..]
Wanneer komt er trouwens een nieuwe episode van HIMYM?
Hahaha jij heet Rene.quote:
Prima voedsel was er altijd..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet dat ik hier de kantine uitprobeer
Hoi. Wie ben jij?quote:
zarGon.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
Het is een kloon van een oudgediende, die blijkbaar wel vaker meelurkt in deze SC.
Op de Haagse misschien, maar hier echt nietquote:
Emimichquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ja dus.![]()
[ KLB SC # 979] Waar FOK! slaapt, maar wij wakker worden..
It wasn't me
417? Zeker weten? Laatste wat ik heb gezien is 415 en ik zie ook geen nieuwe episodes. En 415 was een tijdje terug...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Elke week weer?
Volgens mij hebben ze de winterstop namelijk weer gehad en zijn ze nu bij 417?
wie de neuk ben jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Sena het volgende:
[..]
417? Zeker weten? Laatste wat ik heb gezien is 415 en ik zie ook geen nieuwe episodes. En 415 was een tijdje terug...
Ik weet van hem iig dat ie je meestal aansprak met "B."quote:
Dat is juist het enige positieve van de hele school hier. En er werken gehandicapten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet dat ik hier de kantine uitprobeer
quote:
Je hebt het hier vast al vaker gehoordquote:
Iedereen wist ook allang dat hij Matthijs heette, maar goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kut man, gelukkig wist niemand dat nog
Bwheh die proberen altijd de griesmeelpap te bezwangerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van de hele school hier. En er werken gehandicapten.
Nice. Bedankt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Hoogstaande het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)er_episodes#Season_4:_2008-2009
Bobby, ik wil je zeggen dat het met spijt van vanochtend. Ik vind je lief. Ik mag je.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je hebt het hier vast al vaker gehoordMaar ik vind het wel een schattige foto
griesmeelpapquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh die proberen altijd de griesmeelpap te bezwangeren
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh die proberen altijd de griesmeelpap te bezwangeren
Joggingsbroeken zijn niet pauper.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
k zie er nu echt pauper uit meng
joggingbroek aan, en kankerstoer vest, dat wel
Maar natuurlijk. Kusjequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bobby, ik wil je zeggen dat het met spijt van vanochtend. Ik vind je lief. Ik mag je.
Wil je me vergeven?
Joggingbroek + kankerstoer vest = pauper?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
k zie er nu echt pauper uit meng
joggingbroek aan, en kankerstoer vest, dat wel
Jij bent ook makkelijkquote:
What happened?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk![]()
Je had dr op zn minst je nog een biertje moeten laten brengen!
Ik vergeef erg makkelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk![]()
Je had dr op zn minst je nog een biertje moeten laten brengen!
Ja, in mijn geval wel. wacht ik maak fotoquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joggingbroek + kankerstoer vest = pauper?
Schijnbaar hadden ze ruziequote:
Omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, in mijn geval wel. wacht ik maak foto
Nah, de kots in het teiltje op de foto ook..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet zo bedroefd devvie, bloed smeert ook.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Schijnbaar hadden ze ruzie
Maar zij zegt sorry, en hij vergeeft het haar
Wil je ook ruzie met me, dat ik dan mijn excuses kom maken bij je en dat jij me dan vergeeft?quote:
Nee, wij hebben eerst goedmaaksexquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je ook ruzie met me, dat ik dan mijn excuses kom maken bij je en dat jij me dan vergeeft?
Jij, rechercheur, jij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet van hem iig dat ie je meestal aansprak met "B."
Doe niet zo wijs.quote:
Ja, op zn minst hoort dat er bij jaquote:
Waarom moet er nu weer seks tegenover staan? Ik vergeef het haar tenminste zonder iets terug te verlangen.quote:
Omdat dat erbij hoortquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moet er nu weer seks tegenover staan? Ik vergeef het haar tenminste zonder iets terug te verlangen.
Er moet een reden zijn voor de ruzie, verzin iets.quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt uit de bijbel of niet, die uitspraak?
Ik heb je kamer viesgemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er moet een reden zijn voor de ruzie, verzin iets.
Waarom zitten er sperma vlekken op mijn zwarte behang? Wat heb je gedaan?quote:
Ik hoop niet dat ie mij iets vergeeft dan want euh...quote:
Je hebt een groot hart meis.quote:
Eetze!quote:
Dan mag je aan zijn kruis zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie mij iets vergeeft dan want euh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het openbaar wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joggingsbroeken zijn niet pauper.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan mag je aan zijn kruis zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Trainingsbroeken, heb ik alleen, van die donkerblauwe met gatenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het openbaar wel.
Vooral grijze joggingsbroeken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joggingsbroeken zijn niet pauper.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan mag je aan zijn kruis zitten.Deze is nog waardelozer dan mijn Brad Pittlood-grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik heb ook 1 trainingsbroek, in geen 100 jaar dat ik daarmee naar buiten ga, behalve om te hardlopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Trainingsbroeken, heb ik alleen, van die donkerblauwe met gaten
Nee!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze is nog waardelozer dan mijn Brad Pittlood-grap.
Joah fanatiek doen op kunstgrasquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 trainingsbroek, in geen 100 jaar dat ik daarmee naar buiten ga, behalve om te hardlopen.
En trainingsbroeken zijn niet om op te eten...
Hoe heet Brad Pitt als hij aan het tekenen is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee!Want hij klopt tenminste.
Pittlood slaat gewoon neeeeeeeeeeeeeeeeeeeergens op.
Natte droom... denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zitten er sperma vlekken op mijn zwarte behang? Wat heb je gedaan?
Die van psv was eerst wit he?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een donkerblauwe, en een grijze van PSV
Wie heeft het hier over kunstgras ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Joah fanatiek doen op kunstgras
Ik wel zit altijd relaxed, soms als ik 5 uur in de trein moet zitten doe ik zo'n broek aan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe heet Brad Pitt als hij aan het tekenen is?
- Brad Pittlood.
...
...
...
\.=.
Dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
- Brad Pittlood.
...
...
...
\.=.
Still not funny, dude.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
- Brad Pittlood.
...
...
...
\.=.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
joggingbroeken zijn prima voor thuis lamballen, voor op straat is hetof maroc.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /steden/arnhem/fotos/panorama mini/sk_0105k.jpg on this server.
Alsof je niet moest lachen omdat 'ie zo slecht is.quote:
Ik want daardoor kwamen die gaten erinquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over kunstgras ?![]()
En is 5 uur niet een beetje overtrokken? Of moet jij van Groningen naar Maastricht met een stoptrein?
Leuk ben jij. Dus nadat je met een ander gaat daten ga je nu ook al met een ander ruzie maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik haat je, dat gaat er niet meer af. [ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer sneu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je niet moest lachen omdat 'ie zo slecht is.
Je hebt slecht en slecht-slecht. Dit is dat laatste, maar dan nog slechter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je niet moest lachen omdat 'ie zo slecht is.
hij weet nog niet dat ik bij hem niet doe wat ik bij jou deed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk ben jij. Dus nadat je met een ander gaat daten ga je nu ook al met een ander ruzie maken?
Waar is mijn tekening?
Wil je dat ik het weer uitmaak?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt slecht en slecht-slecht. Dit is dat laatste, maar dan nog slechter.
Oh okquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hij weet nog niet dat ik bij hem niet doe wat ik bij jou deed.![]()
Ok, het is je vergeven.quote:Heb ik niet.
Doe maar! Kan onze date weer doorgaan!quote:
Vis!quote:
Lekkah, ga meteen even kjiken of ze dat verpatsen bij de lokale marokkaan hier op de hoek, latert !quote:
Nooit een plaatje in het zelfde venster kijken. Kopieer het linkje, open een nieuw venster, plak het linkje, enter en een harde refresh na die enter.quote:
Het maximale uit je ovkaart halenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik want daardoor kwamen die gaten erin
Heen en terug ja, samen 5 uur, als ze op tijd rijden
Nee. Het was een gokje.quote:
Ik hou niet van vis.quote:
Oké.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Strawberries with chocolate sauceeee
Waarom gok je dat ik naar vis smaak, waar komt die smerige gedachte vandaan?quote:
Ja, ik weet wel hoe het werkt als ik een 'dode' link tegenkomquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Sena het volgende:
[..]
Nooit een plaatje in het zelfde venster kijken. Kopieer het linkje, open een nieuw venster, plak het linkje, enter en een harde refresh na die enter.
So... this is a yes?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis. [ afbeelding ]
[..]
Oké. [ afbeelding ]
De laatste keer smaakte je daar ook na, vandaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom gok je dat ik naar vis smaak, waar komt die smerige gedachte vandaan?
Je bent in de war met je moeder.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De laatste keer smaakte je daar ook na, vandaar.
Die smiley jat ik even voor msnquote:
Begin je nu weer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent in de war met je moeder.
Bupatih zal zich vereerd voelen. Don't forget to mention his name.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die smiley jat ik even voor msn
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik haat je, dat gaat er niet meer af. [ afbeelding ]
Noem hem ;IQM;quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die smiley jat ik even voor msn
Was maar een grapje.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het maximale uit je ovkaart halen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is echt ongelofelijk
Das veel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dat maar liefst 1 keer per maand
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Aardbeien met chocoladesaus.
Hij is groot en uitgevlektquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih zal zich vereerd voelen. Don't forget to mention his name.
Ik had gewoon IQM zonder ;'squote:
Omdat jij het wilt, TOEDELSSSSSquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das veel.
Zou jij niet weggaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat jij het wilt, TOEDELSSSSSJa, nu heb je het verpest ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, fuck.quote:
En terecht. Puntkomma's bij snelcodes is voor losers.quote:Ik had gewoon IQM zonder ;'s
De truc was toch om er een 2 frames tellend gifje van te maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:35 schreef Sena het volgende:
[..]
Probeer het eens met deze: [ afbeelding ].
Niet transparant.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:35 schreef Sena het volgende:
[..]
Probeer het eens met deze: [ afbeelding ].
Nee, bij mijn weten kan het simpeler: een emoticon op MSN heeft afmetingen van 19x19 pixels.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
De truc was toch om er een 2 frames tellend gifje van te maken?De truc werkt niet meer.
Ja, nee, maar nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten kan het simpeler: een emoticon op MSN heeft afmetingen van 19x19 pixels.
Je moet me nog steeds eten, ik meen het.quote:
Ik weet niet, ik zag 'm op ffffound voorbij komen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
Maar euh, van welke ontwerper is die legging WD?
Jammerquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, fuck.Ik had een goede op msn, maar doordat ik zat te kloten (met een andere), heb ik de verkeerde overheen opgeslagen en zit ik nu ook met een grote, uitgevlekte op msn.
![]()
[..]
En terecht. Puntkomma's bij snelcodes is voor losers.
Shut up!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De stilte werd ondraaglijk dus toen besloot je maar een slechte grap te maken?
Waar heb jij die search skillz vandaan man?quote:
Waar is je UIquote:
IQM noemt het merk netquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar heb jij die search skillz vandaan man?
Dankzij de naam die ik gaf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar heb jij die search skillz vandaan man?
Pffrt, ik zie het.quote:
Ja, maar ja, dat lukt mij niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, maar nee.
Ik heb ook genoeg msn-emoticons van 15*15 pixels. Ik kan er ook wel emoticons van maken die een transparant randje hebben, zodat het alsnog 19*19 wordt, maar dan heb je er dus 'wit' omheen. Is ook niet mooi (in een zin).
Ik heb het niet eens gelezen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM noemt het merk netniet mijn skills.
Ik heb hem net zelf met photoshop recht gemaakt, zodat je het beter zag. Ik was alleen te lui hem opnieuw te uploaden.quote:
Je kan ook met de standaard Windows Picture Viewer afbeeldingen draaien, hè.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem net zelf met photoshop recht gemaakt, zodat je het beter zag. Ik was alleen te lui hem opnieuw te uploaden.
Seequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan ook met de standaard Windows Picture Viewer afbeeldingen draaien, hè.
Ssssht, laat haar nou even pronken met dr photoshop skillsquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan ook met de standaard Windows Picture Viewer afbeeldingen draaien, hè.
Vond die eerste toch leukerquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG ZELFDE MEISJE!
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, al ben ik niet zo'n fan van kleurquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind haar tats niet zo mooi.
Ik vind kleur juist mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, al ben ik niet zo'n fan van kleur
Ze heeft een day o dead gypsy tat, links bovenaan. Ik heb die ooit getekend voor mezelf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind kleur juist mooimaar die halfslachtige bloemen en streepjes met schaduwen die zij heeft spreken me niet echt aan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze heeft een day o dead gypsy tat, links bovenaan. Ik heb die ooit getekend voor mezelf.
[ afbeelding ]
Mwoa, ze heeft een lief koppiequote:
Thanks voor het verwoorden van mijn gedachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat moet je met de kop van een dooie zigeuner op je lichaam?
RESPECT VOOR MIJN FAMILIE JA !quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook een beetje afquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwoa, ze heeft een lief koppie. Maar die tatoeages verpesten het dan.
Past meer bij ruige chicks.
GMTAquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Thanks voor het verwoorden van mijn gedachten
Hoewel ik die tattoo ook niet mooi vindquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Anouk bijvoorbeeld!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!!
quote:
Maakt niet uit. Bij haar past het tenminste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hoewel ik die tattoo ook niet mooi vind
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een vies wijf.
Is ze tussen de kleurenprinter gevallen ?
Ja, zo'n soort!quote:
Weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh maar WD, postte je laatst niet zo'n tekening? Je eerste geslaagde tekening oid?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een vies wijf.
Is ze tussen de kleurenprinter gevallen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |