Jammer dat je er zo over denkt... wat is er minder boeiend dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom luister ik dus bijna nooit meer de laatste tijd. Totaal onboeiende radio geworden
Congratz met je 1000e post hier @ Fok!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo over denkt... wat is er minder boeiend dan?
Dat je meer naar een doelgroep van 15-22 aan het trekken bent qua muziekquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kan het zo niet zeggen, maar ik merk gewoon dat ik niet meer geīnteresseerd luister. Of dat aan het programma of aan heel 3FM ligt weet ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Totaal onboeiend is het uiteraard niet. Maar het is jammer dat het 100% request uur is gesneuveld. Daar hoorde je vaak genoeg nog eens plaatjes die je niet of niet vaak meer hoort. Zo kreeg je een beter beeld van wat de 3FM luisteraar echt wil horen, IMHO.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, alleen die top 5 mag blijvenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je meer naar een doelgroep van 15-22 aan het trekken bent qua muziek
* te veel vaste nummers in de 3 uur , heel veel kun je op voorhand voorspellen
* dag top 5
* minder requests , ook al was de keuze van de luisteraar ook niet altijd even jofel![]()
Jouw programma en die van corton zijn bij uitstek de programmas om luisteraars te kunnen laten proeven aan nieuwe muziek
En jij bent nog wel de doelgroep van met Michielquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, alleen die top 5 mag blijvendan zit ik toch te eten en dan weet ik zeker dat ik leuke platen als de PSB niet mis
Maar verderest is het idd jammer dat je geen 100% request doet
Nou niet overdrijven, zoveel origineels kwam daar nou ook niet voorbijquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Totaal onboeiend is het uiteraard niet. Maar het is jammer dat het 100% request uur is gesneuveld. Daar hoorde je vaak genoeg nog eens plaatjes die je niet of niet vaak meer hoort. Zo kreeg je een beter beeld van wat de 3FM luisteraar echt wil horen, IMHO.
Hoop dat het terug komt![]()
4 mei. Als ze dan maar wel op de zaterdag komen, die zou dan legen-wait for it-dary worden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Misschien Johan, op Pinkpop? of komt die cd niet rond die tijd uit?
Nou, dat vind ik niet. Je hoorde echt wel regelmatig tracks die je de rest van de dag niet hoorde. Dat is nu compleet anders hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven, zoveel origineels kwam daar nou ook niet voorbij
Jajquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En jij bent nog wel de doelgroep van met Michiel
Da's geen punk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Timo20 het volgende:
Die punk band: wederom Eagles of Death Metal? zou wel tof zijn, die heb ik vorig jaar gemist
ik vind het punkquote:
Hmmm...quote:
Ramonesquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm...
*Timo op een dieet van Ramones, Screeching Weasel, Rancid e.d. zet*
Daar krijg je nog meer pinkpopquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond... wat een teleurstellende Pinkpop-dag... maar even wegspoelen met wat Corton...
Da's een duidelijke uiteenzetting. Dat van die doelgroep is op zich niet zo gek, 3FM is een jongerenzender en zeker 's avonds heb je veel scholieren en studenten die huiswerk maken en dus draai ik 's avonds jonger dan zeg Paul 's middags.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je meer naar een doelgroep van 15-22 aan het trekken bent qua muziek
* te veel vaste nummers in de 3 uur , heel veel kun je op voorhand voorspellen
* dag top 5
* minder requests , ook al was de keuze van de luisteraar ook niet altijd even jofel![]()
Jouw programma en die van corton zijn bij uitstek de programmas om luisteraars te kunnen laten proeven aan nieuwe muziek
Een maand of 4, ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Noortje. het volgende:
Wayooo heb ik zolang niet écht geluisterd dat ik al die veranderingen gemist heb?
Het viel me trouwens gister pas op dat het requestuur weg was, hoe lang is dat al?![]()
Het is ook allemaal wel leuk, er zit weinig echt volkomen kuts tussen... maar ik mis dat beetje extra... ik blijf het zuur vinden dat Smeets zijn budget aan Sjefke Huppelkei heeft geofferd en daar Prodigy, Oasis en wellicht Coldplay daarvoor heeft laten lopen... maar waar ik echt teleurgesteld over ben is dat ie heeft verkondigd dat het qua line-up een spektakel zou worden en je nu zit opgescheept met een stuk of 8 acts die je al overal kunt kijken in NL, plus wat middelmatige popmuziek en de echte krenten ontbreken... de grote namen waren al bekendgemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
Hoe meer ik naar Pinkpop bandjes luister hoe leuker ik het begin te vinden. Mis nog steeds een Oasis-formaat band, maar goed.
Stil stand is inderdaad achteruit gang, maar hoeveel invloed heb je nou eerlijkheidshalve zelf op de playlist , hoeveel wordt er nou echt van bovenaf opgedrongen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
Da's een duidelijke uiteenzetting. Dat van die doelgroep is op zich niet zo gek, 3FM is een jongerenzender en zeker 's avonds heb je veel scholieren en studenten die huiswerk maken en dus draai ik 's avonds jonger dan zeg Paul 's middags.
Dat de Dag Top 5 niet goed valt is jammer, maar niets aan te doen. Ik snap het niet helemaal trouwens, je hoort daarin echt (net als in de rest van het programma trouwens) veel nieuwe muziek. Bijna elke dag moeten er voor die Top 5 wel 1 of 2 nieuwe tracks in de computer gezet worden. Verder draai ik meer Serious Talent dan voorheen, meer vrije keuzes en sowieso: meer muziek.
Het vervallen van het request uur is puur om slijtage te voorkomen. Toen ik in oktober 2005 begon met toen nog een half uur en daar in 2006 een heel uur van maakte, was het nog spannend. Het bijzondere van elke dag een uur request ging er een beetje af, vond ik. Vergis je trouwens niet in de smaak van de 'gemiddelde 3FM luisteraar': ik maakte er altijd een zo goed mogelijke mix van met bekende en onbekende muziek, maar de grootste groep luisteraars hoort echt het liefst de Red Hot Chili Peppers en Anouk hoor. De balans is nu beter, vind ik.
Natuurlijk is het programma altijd voor verbetering vatbaar en heb ik de wijsheid ook niet in pacht, maar ik ben blij dat ik MetMichiel eens flink onder handen heb genomen, stilstand is achteruitgang.
Eens, behalve (serieus??) Sjefke Huppelkei?? je hebt het wel over Bruce hequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wel leuk, er zit weinig echt volkomen kuts tussen... maar ik mis dat beetje extra... ik blijf het zuur vinden dat Smeets zijn budget aan Sjefke Huppelkei heeft geofferd en daar Prodigy, Oasis en wellicht Coldplay daarvoor heeft laten lopen... maar waar ik echt teleurgesteld over ben is dat ie heeft verkondigd dat het qua line-up een spektakel zou worden en je nu zit opgescheept met een stuk of 8 acts die je al overal kunt kijken in NL, plus wat middelmatige popmuziek en de echte krenten ontbreken... de grote namen waren al bekendgemaakt
Ze is gestoord, zeker qua posten gisteren , 301 posts gisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Holy fuck, Noortje, 148 keer Ulysses gedraaid?!?!
quote:
Een heel topic vol, qua aantal dus?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze is gestoord, zeker qua posten gisteren , 301 posts gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |