Was het niet zo rustig als gisteren ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een klote dag, dalijk lekker in bad en relaxenbiertje erbij , Rawr
Waarom is er überhaupt een persconferentiequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef themauster het volgende:
Morgen na het werken maar even Sky News kijken voor de persconferentie van Micheal Jackson kijken of die nog gewoon praten kan
jawel maar echt 90% van de dag op de weg gezeten , net 3 uur in de file gestaan enzulksquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het niet zo rustig als gisteren ?
Hij gaat concerten geven in de O2 waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom is er überhaupt een persconferentie
Tijd voor een helikopter van het werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jawel maar echt 90% van de dag op de weg gezeten , net 3 uur in de file gestaan enzulksamsterdam - rotterdam in de spits rijden is gewoon kut
U luistert naar dat gezeik?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef alors het volgende:
ik vraag me steeds af of het niet Mars needs women moet zijn... Ben ik de enige?
MM v3 niet idd, en dat vind ik eigenlijk nog steeds wel jammer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oei, ik loop nogal achter volgens mij? Een uur lang requests doet M2 niet meer?
Wat ^^^ zegt idd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat is die reclame met hoge piepstem extreem irritant...
Ohja vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MM v3 niet idd, en dat vind ik eigenlijk nog steeds wel jammer.
heb als de nood hoog is 4 extra leden voor ze , maar doe dat alleen als de nood aan de man is op het laatst.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat nog spannend worden maar ze zijn goed bezig.
Puick plan , ik zal t voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor een helikopter van het werk
Zou mooi zijn als ze er ruim boven komen, maar aanmelden kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb als de nood hoog is 4 extra leden voor ze , maar doe dat alleen als de nood aan de man is op het laatst.
Het zou pas mooi zijn als ze op 31 maart 23:59 het 150.000e lid binnenhalen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze er ruim boven komen, maar aanmelden kan natuurlijk nooit kwaad
gewoon doen... 5 euri pp om Floortje op de tv te blijven zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze er ruim boven komen, maar aanmelden kan natuurlijk nooit kwaad
Ach, op elk festival staan wel acts waarbij je je afvraagt wat ze er in hemelsnaam te zoeken hebben. En daarbij, een goed stel tieten op het podium kan helemaal geen kwaad op z'n tijd!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[spuit 11 mode]serieus: Katy Perry op Pinkpop?het is een lekker ding maar het lijkt me op z`n zachst gezegd niet echt wat voor PP[/spuit 11 mode]
So true. Daarbij: hoeveel mensen zeurden vorig jaar niet over Duffy op Werchter? dat was ook tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, op elk festival staan wel acts waarbij je je afvraagt wat ze er in hemelsnaam te zoeken hebben. En daarbij, een goed stel tieten op het podium kan helemaal geen kwaad op z'n tijd!
quote:
Wel als ik voor die 4 mensen betaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat ze maar beetje zweten, financieel wanbeheer doe je met zijn allen, daar is niet alleen de financiële man debet aan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou pas mooi zijn als ze op 31 maart 23:59 het 150.000e lid binnenhalen.
Maar da's wel wat zielig voor het personeel, omdat die dan extra lang in spanning zitten...
is makkelijker programmeerbaar, kun je meer de luisteraars kant en klare happen de mik in schuiven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
Watskeburt met MM? Praat Michiel tegenwoordig altijd over bedjes van de laatst gedraaide plaat heen? Waarom is total request gesneuveld?![]()
Whhyyyy??
Ja ja ik weet dat stilstand achteruitgang is, maar toch
dat is ook bij dierenasiel Crailo zo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel als ik voor die 4 mensen betaal, 1 randvoorwaarde , ik wil nooit post ontvangen, daar aan heb ik mij geïrriteerd aan het aidsfonds , ik doneerde op jaarbasis 25 euro , kreeg 12x per jaar een boekje toegestuurd. Was dat zo zat dat daaraan mijn donatie besteed werd, dat ik het opgezegd heb.
ik vind Anouk wel passen daarquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, nog over die PP line-up: James Morrison en Keane![]()
en weer Anouk
![]()
![]()
Daarentegen:![]()
Elbow, Volbeat, Madness en De Staat
![]()
![]()
![]()
Ik mis alleen MGMT
Daarom luister ik dus bijna nooit meer de laatste tijd. Totaal onboeiende radio gewordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is makkelijker programmeerbaar, kun je meer de luisteraars kant en klare happen de mik in schuiven.
Vraag dan desnoods een emailadres, kost nietsquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is ook bij dierenasiel Crailo zo.
Kom je een ratje halen daar omdat zo n beestje echt niet thuishoort daar, je doet een vrijwillige donatie van 12,50 en krijgt meteen twee jaar achter elkaar post van ze met een kalender, en dan weer een brief, en dan weer t nieuwskrantje met zielige kansloze hondjes, en dan over de katjes, en dan brieven met smeekbedes omdat het zo slecht gaat, dan weer een kalender en het hele riedeltje....
Das toch geen 12,50 waard?
Helemaal mee eens. Daarnaast vind ik persoonlijk dat die omroep gewoon moet blijven bestaan. In elk geval belooft het een spannende maand voor ze te worden. Ik hoop dat ze het redden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou pas mooi zijn als ze op 31 maart 23:59 het 150.000e lid binnenhalen.
Maar da's wel wat zielig voor het personeel, omdat die dan extra lang in spanning zitten...
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon doen... 5 euri pp om Floortje op de tv te blijven zien
Maar die is al veel te vaak geweest, is niet meer verassend en doet het (`t optreden danquote:
Heb haar laatst zien optreden en was erg leuk, speelde leuk met het publiekquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar die is al veel te vaak geweest, is niet meer verassend en doet het (`t optreden dan) meer op de automatische piloot dan wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |