Was het niet zo rustig als gisteren ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een klote dag, dalijk lekker in bad en relaxenbiertje erbij , Rawr
Waarom is er überhaupt een persconferentiequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef themauster het volgende:
Morgen na het werken maar even Sky News kijken voor de persconferentie van Micheal Jackson kijken of die nog gewoon praten kan
jawel maar echt 90% van de dag op de weg gezeten , net 3 uur in de file gestaan enzulksquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het niet zo rustig als gisteren ?
Hij gaat concerten geven in de O2 waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom is er überhaupt een persconferentie
Tijd voor een helikopter van het werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jawel maar echt 90% van de dag op de weg gezeten , net 3 uur in de file gestaan enzulksamsterdam - rotterdam in de spits rijden is gewoon kut
U luistert naar dat gezeik?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef alors het volgende:
ik vraag me steeds af of het niet Mars needs women moet zijn... Ben ik de enige?
MM v3 niet idd, en dat vind ik eigenlijk nog steeds wel jammer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oei, ik loop nogal achter volgens mij? Een uur lang requests doet M2 niet meer?
Wat ^^^ zegt idd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat is die reclame met hoge piepstem extreem irritant...
Ohja vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MM v3 niet idd, en dat vind ik eigenlijk nog steeds wel jammer.
heb als de nood hoog is 4 extra leden voor ze , maar doe dat alleen als de nood aan de man is op het laatst.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat nog spannend worden maar ze zijn goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |