abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66694196
Net op de radio in de auto, reclame. Op zich al kut genoeg.. maar dan:

De reclame van Conimex, over een nieuwe kroepoeksmaak oid.
Hoor je zo'n gozer knagen aan die kutkroepoek van m.

Krijg een terminale ziekte met je ranzige eetgewoonten
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:09:34 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66694672
En weer open. Omdat het kan.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_66694688
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:10:29 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_66694712
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_66694734
Gefeliciteerd met de heropening van je topic !

En ik heb die reclame gelukkig nog niet gehoord.
pi_66694755
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Jordeeeh heeft Biogarde lief aangekeken.

OT: Terecht klacht, dramatische reclame.
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:12:51 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66694838
Sowieso, eten dat van weekdierenpulp is gemaakt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:13:17 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66694850
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Frollo het volgende:
Kroepoek is keilekker
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_66694926
quote:
weekdieren zijn toch al bijna pulp?
Kroepoek

De reclame gelukkig nog niet gehoord maar het klinkt niet heel smakelijk
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:15:24 #10
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_66694939
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kroepoek is keilekker
die kroepoep met dat kruidenspul erop hubba hubba
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_66694943
quote:
Wat iemand eet boeit me geen tiet.
Maar dat ze het nodig vinden om het 30 seconden lang met hun mond open te gebruiken gaat mij te ver

SOWIESO, MENSEN DIE SMAKKEN/MET HUN MOND OPEN ETEN
pi_66694946
Ik moet altijd lachen als ik dan uit een zak kroepoek een hampel neem en dat dan in mijn mond duw en dan vervolgens keihard mijn kaken op elkaar zet en dan dat krak geluidje komt

* KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

haha
U MAD?
pi_66694982
Kroepoek, kroepoek. foe yong, foe yong hai.

Tjap tjoi, tjap tjoi, babi, babi pangang.
Oplosing is simpel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:16:31 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66694989
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik dan uit een zak kroepoek een hampel neem en dat dan in mijn mond duw en dan vervolgens keihard mijn kaken op elkaar zet en dan dat krak geluidje komt

haha
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:16:41 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_66694999
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kroepoek is keilekker
pi_66695020
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:

haha
het is veel leuker om ze aan je tong te laten plakken

Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_66695232
Nooit gezien/gehoord.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:25:09 #18
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_66695331
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef jordeeeh het volgende:

SOWIESO, MENSEN DIE SMAKKEN/MET HUN MOND OPEN ETEN
Dat zijn mensen die hun eten in voldoende mate met de buitenlucht in contact laten komen, waardoor de smaak beter tot zijn recht komt en je dus alles beter proeft en je dus lekkerder eet!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_66695426
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die hun eten in voldoende mate met de buitenlucht in contact laten komen, waardoor de smaak beter tot zijn recht komt en je dus alles beter proeft en je dus lekkerder eet!
Zal me een worst wezen waarom ze t doen. Als ze het maar laten als ik erbij zit
pi_66702954
Die marketinglui van Conimex hebben het blijkbaar nog steeds niet begrepen.

Net als die reclame van die judo'er die naar China gaat en vervolgens Conimex meeneemt
pi_66703045
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef CG het volgende:
Die marketinglui van Conimex hebben het blijkbaar nog steeds niet begrepen.

Net als die reclame van die judo'er die naar China gaat en vervolgens Conimex meeneemt
Jij kent de reclame wel?
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:57:47 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_66703111
Garnalenrotzooi
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66703203
*krak* *kraak* *krak* *kgap*
Cool story, Hansel.
pi_66703531
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
*krak* *kraak* *krak* *kgap*
pi_66703606
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:07 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Dippen, draaien, likken, slobberen... hmmmmm, dat is lekker!
Cool story, Hansel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:10:38 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_66703659
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja bij je vriendin misschien, maar met eten speel je niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66703738
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ook zo'n kutreclame ja

Maar t gaat mij meer om het geluid dat ik iemand ranzig hoor eten
pi_66724584
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum
pi_66724830
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ook zo'n kutreclame ja

Maar t gaat mij meer om het geluid dat ik iemand ranzig hoor eten
Dat vieze gesmak en geslurp van sommige mensen word ik ook onpasselijk van
Cool story, Hansel.
pi_66725775
Kutreclame.
Maar kroepoek is best lekker.
pi_66726597
NET ALS DIE VERLEPTE FRIET PATAT RECLAME OP TV WORD ER ECHT LEIP VAN! MET DUE KUTHOND DIE DAN OOK KRAAKT ENZO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')