Jordeeeh heeft Biogarde lief aangekeken.quote:
Kroepoek is keilekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Frollo het volgende:
Sowieso, eten dat van weekdierenpulp is gemaakt.
weekdieren zijn toch al bijna pulp?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Frollo het volgende:
die kroepoep met dat kruidenspul eropquote:
Wat iemand eet boeit me geen tiet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Frollo het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik dan uit een zak kroepoek een hampel neem en dat dan in mijn mond duw en dan vervolgens keihard mijn kaken op elkaar zet en dan dat krak geluidje komt
* KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
haha
het is veel leuker om ze aan je tong te laten plakkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik dan uit een zak kroepoek een hampel neem en dat dan in mijn mond duw en dan vervolgens keihard mijn kaken op elkaar zet en dan dat krak geluidje komt
* KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
haha
Dat zijn mensen die hun eten in voldoende mate met de buitenlucht in contact laten komen, waardoor de smaak beter tot zijn recht komt en je dus alles beter proeft en je dus lekkerder eet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef jordeeeh het volgende:
SOWIESO, MENSEN DIE SMAKKEN/MET HUN MOND OPEN ETEN![]()
Zal me een worst wezen waarom ze t doen. Als ze het maar laten als ik erbij zitquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die hun eten in voldoende mate met de buitenlucht in contact laten komen, waardoor de smaak beter tot zijn recht komt en je dus alles beter proeft en je dus lekkerder eet!
Jij kent de reclame wel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef CG het volgende:
Die marketinglui van Conimex hebben het blijkbaar nog steeds niet begrepen.
Net als die reclame van die judo'er die naar China gaat en vervolgens Conimex meeneemt
Ja bij je vriendin misschien, maar met eten speel je nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dippen, draaien, likken, slobberen... hmmmmm, dat is lekker!
Ook zo'n kutreclame jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dippen, draaien, likken, slobberen... hmmmmm, dat is lekker!
Dat vieze gesmak en geslurp van sommige mensen word ik ook onpasselijk vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ook zo'n kutreclame ja
Maar t gaat mij meer om het geluid dat ik iemand ranzig hoor eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |