Lieve meiden, ik heb de laatste week een beetje ontwijkend gedrag vertoond rondom dit topic. Ik merkte dat ik er weer 'teveel' inzat. Ook niet gek als je 2 jaar geen terugplaatsing hebt gehad, en het gaat dan ineens door. Maargoed.. ik merkte dat ik mijn leven steeds 'on hold' zet rond een poging. En daar moest (moet) ik zó mee ophouden. Want realistisch gezien, als het nooit lukt, kan ik niet telkens alles stilzetten, en daarbij maakt dat de pogingen alleen maar zwaarder.. En misschien is dat mijn les nu wel, rondom afgelopen poging. Ermee bezig ben je wel, maar als je gewoon gezond leeft e.d. en geen te rare dingen doet, kan je gewoon nog steeds alles blijven doen.
Eye opener

en ik ben er wel een beetje dankbaar voor dat ik dit nu inzie.
Extreem gezien, ik ben aan het motorrijlessen momenteel

dat wilde ik altijd al zó graag (wil namelijk nooit achterop, alleen maar zelf rijden) maar dat stelde ik maar uit: want stel je voor dat deze maand lukt!!!
En als je 'gewoon' zwanger kunt worden, kan dat ook tussendoor. En als het zo is, kan ik mijn lessen altijd nog uitstellen

En zo zijn er nog wat dingetjes, maar laatste poging heeft wel mijn ogen geopend!
Zo weer een heel ego verhaal, maar even uitleggen waarom ik er de afgelopen 2 weken niet echt was

(maar ik leef wel onwijs met jullie mee

)
Pze en CP: meiden, wat

tuurlijk zijn jullie blij dat jullie deze maand een ei hadden, een cyclus e.d. En natuurlijk baal je ervan dat het niet is gelukt. Heel logisch! En mooi dat jullie nu beiden een menstruatie hebben, dat je daar niet meer op hoeft te wachten... Maar ook menstrueren is k*t! Zwanger willen we worden anders zouden we hier niet zitten!!!!
Leonieke, wat fijn dat er een goed gesprek is geweest en dat er nu wat gaat gebeuren!
Anderen, o.a. Saffier

ik denk vreselijk aan jullie....
Ik zal jullie wat minder verwaarlozen