abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66770210
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Celestial is goed he? Ik doe nu steeds 's avonds eerst Ultrabland ( ) en dan Celestial. Ik zie na 2 dagen al heel veel verschil, terwijl ik al zo blij was met hoe mn gezicht er uit zag door de Dream Cream!! Ik moet alleen voor 's ochtends nog wat anders verzinnen, want het duurt een tijdje voor het is ingetrokken (door de Ultrabland denk ik). Ik denk dat ik 's ochtens gewoon een tonic doe en dan Celestial, of Angels on Bare Skin.
Fijn dat de Celestial bevalt! Hij ruikt heerlijk, ik heb nu nog een beetje over. Ik vind hem wel fijn voor na een maskertje wat soms wat heftig is. Maar voor dagelijks gebruik vind ik hem te vet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66770523
Die van jou rook heerlijk naar honing maar bij dit potje ruik ik eigenlijk helemaal niks naja, ik heb mn parfum, maar toch wel jammer vind ik.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:09:01 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66772140
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Dipkip het volgende:
Die van jou rook heerlijk naar honing maar bij dit potje ruik ik eigenlijk helemaal niks naja, ik heb mn parfum, maar toch wel jammer vind ik.
Waar gaat dit over?
Oh ik verheug me op vanavond!
Naar huis, al die zooi slepen, dan boodschappen doen, dan lekker heel veel lush proberen in de douche:
ik wil douchen met SDM, en mn haren wassen met reincarnation, een H'sua Wen dinges masker dr op, en mn gezicht doen met Ultrabland
En dan me lekker insmeren

En morgen komt Cat
Joy to Lush
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66772239
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Waar gaat dit over?
Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik verheug me op vanavond!
Naar huis, al die zooi slepen, dan boodschappen doen, dan lekker heel veel lush proberen in de douche:
ik wil douchen met SDM, en mn haren wassen met reincarnation, een H'sua Wen dinges masker dr op, en mn gezicht doen met Ultrabland
En dan me lekker insmeren

En morgen komt Cat
Joy to Lush
Verkeerde volgorde eerst Hussewenbenhwaa, en dan je haar wassen!
pi_66772656
Ik heb vandaag The Strokes weer eens op mijn haar gestreken.
Die moet ik mee bestellen met de party order, want de bodem van de pot komt in zicht.

Morgen naar oh oh
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:28:04 #106
176471 oh-oh
pi_66772763
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.
[..]

Verkeerde volgorde eerst Hussewenbenhwaa, en dan je haar wassen!
Goed dat ik het nog lees!
Ik zal vanaaf veslag doen.
Nu weekend
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66773706
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag The Strokes weer eens op mijn haar gestreken.
Die moet ik mee bestellen met de party order, want de bodem van de pot komt in zicht.
Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n pot
pi_66773824
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n pot
Ik doe het op droog haar en bij voorkeur in bad. Ik heb het nu een keer of 3 gebruikt en kan er nog 1 of 2 keer mee doen (inclusief wat er op mijn badmat viel doordat ik de pot omstootte ) . Maar ik heb dan ook geen haar tot op mijn kont of mijn tietuh.
pi_66774004
Ja met kort haar is het idd zuiniger had ik even niet aan gedacht. Ik heb het ook in bad gebruikt, maar dan op handdoekdroog haar zodat ik met minder toch overal wat had.
pi_66774380
Weten jullie wat nou zo leuk is? Dat ik gewoon echt een collega heb die ook serieus Lush verslaafd is! Zo leuk om dan daarover ook op m'n werk te kunnen praten! Gister is ze zelf weer wezen shoppen. Ik zei al; ik dacht dat ik de enige was die dat soort rare dingen altijd heeft (Ik sta er vaak alleen voor in m'n omgeving wat betreft aparte hobbies en interesses).

Ik vind dat gewoon geweldig!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66774437
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Llewella het volgende:
Weten jullie wat nou zo leuk is? Dat ik gewoon echt een collega heb die ook serieus Lush verslaafd is! Zo leuk om dan daarover ook op m'n werk te kunnen praten! Gister is ze zelf weer wezen shoppen. Ik zei al; ik dacht dat ik de enige was die dat soort rare dingen altijd heeft (Ik sta er vaak alleen voor in m'n omgeving wat betreft aparte hobbies en interesses).

Ik vind dat gewoon geweldig!
En gaan jullie samen forum special shoppen?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:38:16 #112
176471 oh-oh
pi_66776727
Ik heb vandaag al mijn spullen uitebreid aan een collega laten zien en haar wat proefjes beloofd, ze vond mijn kamer zo heerlijk ruiken
Nu wil ik ook de Strokes, hoe kan ik nu alweer 4 dingen willen terwijl ik me vandaag zowat een hernia gesleept heb aan mn nieuwe meuk ?
( Groucho Marx )
pi_66779663
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En gaan jullie samen forum special shoppen?
Ik vertelde er wel over, dat klonk d'r wel leuk! Maar misschien dat de vriendin van haar zoon wel iets gaat doen met de forumspecials (schijnt ook op het forum te zitten, werkt/werkte bij lush -oproepkracht-).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66780078
Ik kom net thuis en tref een pakketje gericht aan Loosdoos Kratjekut
Ga het nu eerst openmaken.

Het gesprek bij Lush was eigenlijk wel gezellig. Heb ook nog lekker staan kletsen toen ik even moest wachten met een nieuwe jongen die er net de eerste dag was. En heb eindeljk geroken aan de Flying Fox
Gelijk de solid shampoo Godiva en de Flying Fox templebalm gehaald. Echt mijn geurtje.
Wat er van het gesprek zal komen moet ik nog maar afwachten. Er is maar een nadeel imo, en dat is dat er op zaterdag gewerkt MOET worden. Standaard. Niet de ene keer wel en de andere keer niet of zo. Maar goed... dat heb ik er dan wel voor over. Hoe dat dan de eerste tijd logistiek zou moeten weet ik niet. Het kan best zijn dat het daarop wordt afgehouden. Ik weet het nog niet zo goed. Ik laat het los en wacht gewoon af.
Zo... en nu uitpakken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:29:39 #115
176471 oh-oh
pi_66781427
Hey Loosdoos Kratjekut, spannend joh!
Wat had jij in je pakkie?
Ik had veul popcorn joh!

Hele verhuisdoos vol
En een hele exclusieve Lush eend

Issie goed of goed?

Ik moest echt lachen
En de hele buit

Dippie
( Groucho Marx )
pi_66781790
Ik heb de buit uitgepakt6 en onderverdeeld in cadeautjes voor anderen en een deel voor het gezin hier.
We zijn allemaal weg van Demon in the dark en de Sharkfin is ook lekker voor de mannen hier.
Lovesoap is voor een jarig vriendinnetje, net als een van de 2 stukken B Electro en een van de twee stukken Oh la la (die ik heeeeerlijk vind). De Silky Underwear gaat ook als cadeautje. Ik heb net de Flying Fox ( Mijn hemel, wat ben ik weg van die geur. Als er iemand iets van heeft en die wil ervanaf, dan neem ik het graag over)
Van de bodybutters hou ik alleen de Emperor of cream. De Ring of Roses en Heavenly bodies zijn een cadeutje. Er zijn heel erg vreselijk veel jarigen die wel Lushy zijn in mijn omgeving.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66781836
Dipkip..... ik voelde net een klein kind tijdens het uitpakken. Mijn luv heeft erg gelachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66786596
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
Dipkip..... ik voelde net een klein kind tijdens het uitpakken. Mijn luv heeft erg gelachen.
Lush heeft dat effect vaker op mensen. En dan heb ik het zowel over jouw reactie als die van luv.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van je gesprek!
En dit moet ik ook nog even kwijt: Flying Fox.... BLUEUEUERRRRGGGG!

oh-oh, die eend hebben/hadden mijn ouders ook!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:52:59 #119
176471 oh-oh
pi_66787651
Ik heb vanavond dus echt heeeeeeel lang gedouched.
Met SDM ( heerlijk!) , Curlie Wurlie ( jammie ) Ultrabland ( echt geweldig ) , de H'suadingesnogwat moet dus op droog haar waar ik onder de douche achter kwam toen mijn haar al nat was dus die bewaar ik nog wel ff tot zodag als mn vriendin langs komt om haar goodies op te halen en de Cosmetic Catasrophe op te maken.
Kunnen we meteen ons haar ook doen.
Happy Hippy vind ik echt een heel raar luchtje, geen idee wat ik dr van vind.
Na het douchen heb ik me royaal ingesmeerd met Heavanilly en Celestial.
Beide echt hemels.
Wat ik wel knap vind is dat ik 2 massagebars heb die beide niet in het bijgeleverde blik passen, en dat de hybrid ook echt niet in het shampooblik past. Morgen ff kijken of de bodybutters wel passen...
En morgen Cat, leuk leuk leuk!!!
( Groucho Marx )
pi_66788329
tvp
pi_66789301
Als er nog mensen zijn die dingen aan kunnen raden die echt net zo ruiken als Flying Fox... geef effe een gil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66791935
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 01:09 schreef nokwanda het volgende:
Als er nog mensen zijn die dingen aan kunnen raden die echt net zo ruiken je net zozeer moet vermijden als Flying Fox... geef effe een gil
Er zijn er gelukkig niet al teveel. Wat zo bij mij opkomt: Godiva, de FF temple balm. En Flying Saucers douchgel/badschuim (retro) heeft er ook wel iets van weg.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:02:22 #123
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66792216
Die Eend was ook gewoon een grapje!!! (ik vond de flesjes nl. zo klein) gooi dat lelijke ding Asjeblieft weg

voor je het weet erger je , je eraan. Mijn advies na het lachen, gelijk met de popcorn in de afvalbak.
met die close-up lijkt hij nog gigantisch ook.

Is het echt zo vies Cat? die flying fox?
quote:
Gelijk de solid shampoo Godiva en de Flying Fox templebalm gehaald. Echt mijn geurtje
die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straks
pi_66792318
Leuk is dit... zometeen eens uitkiezen waarmee ik vandaag onder de douche ga staan
Ik twijfel tussen Demon en Oh La La. Maar ik denk dat die laatste beter tot een avonddouche kan wachten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66792601
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef rac het volgende:
Die Eend was ook gewoon een grapje!!! (ik vond de flesjes nl. zo klein) gooi dat lelijke ding Asjeblieft weg

voor je het weet erger je , je eraan. Mijn advies na het lachen, gelijk met de popcorn in de afvalbak.
met die close-up lijkt hij nog gigantisch ook.
Hij is echt lelijk he? Vond ik bij mijn ouders ook al.
quote:
Is het echt zo vies Cat? die flying fox?
Het is zo'n love it or hate it produkt. Ik hoor bij de haterts maar er zijn veel mensen die hem helemaal geweldig vinden. Ik heb ooit een hele discussie via pm gehad met iemand die Gumback Express HAATTE. En ik maar mopperen over mijn Godiva Shampoo bar waar ik maar niet aan kon wennen. Uiteindelijk hebben we geruild, allebei blij.
quote:
[..]

die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straks
Zag ik later ook.
En thanks! Eerst nog even wat door mijn huis poetsen, dan douchen en op weg naar Mestreeeech!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:58:46 #126
176471 oh-oh
pi_66793100
Oh door je huis poetsen is best een goed idee, ik weet nog niet of ik dat ga doen voor je komt, ik wil achter de naaimachine
Ik zit in mn joggingbroek vandaag heur
Tis heul geen aankleedweer vandaag.
Ik vind Flying Fox trouwens echt ranzig , maar ik ben dol op Flying Saucers, dus ik denk niet dat dat er op lijkt
Nou Cat, omdat jij het bent ga ik nu misschien toch nog een heel klein beetje opruimen hier, tot zo!
En die eend is echt leuk van lelijkheid, dus daar bedenk ik nog wel iets voor ( ik denk dat ie op de wc mag wonen met wat Lush zepies in zn rug of zo ).
( Groucho Marx )
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:07:34 #127
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66793247
't is natuurlijk aan jou Oh-Oh maar voel je niet bezwaard om hem direct een vaste plek te geven in hoofd, en zijn leven voort te zetten in de afvalbak.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:12:45 #128
176471 oh-oh
pi_66793310
Jij eendenmishandelaar!
( Groucho Marx )
pi_66793376
nokwanda, ik vind FF en godiva ook heel lekker hoor! Dus je bent niet de enige (Ik kan weer niet tegen snowcake ).

Alleen m'n godiva heb ik van ellende maar weggegooid, die viel al snel helemaal uit elkaar, en vind hem ook wat minder lekker in gebruik in vergelijking tot seanik (qua schuimen en stroefheid). Wel jammer, want de geur vind ik wel heel fijn!
Amber Mae
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:19:33 #130
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66793413
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Jij eendenmishandelaar!
Liever bekend om lelijke eendjes te mishandelen dan mensen te martelen met Kitsch!!!!

Zolang ik anoniem blijf mag je hem bewaren
pi_66793471
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Llewella het volgende:
nokwanda, ik vind FF en godiva ook heel lekker hoor! Dus je bent niet de enige (Ik kan weer niet tegen snowcake ).

Alleen m'n godiva heb ik van ellende maar weggegooid, die viel al snel helemaal uit elkaar, en vind hem ook wat minder lekker in gebruik in vergelijking tot seanik (qua schuimen en stroefheid). Wel jammer, want de geur vind ik wel heel fijn!
Inderdaad schuimt ie minder dan bijvoorbeeld mijn Karmakomba of de Juniperdinges. En hij ruikt bij gebruik minder sterk.
Men zei trouwens dat Joy of Jelly er ook goed bij zou passen, maar die vind ik minder die geur hebben. Hoewel ik hem wel lekker in gebruik vind. Moest alleen wel heel vaak bukken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66795570
ik ben zo blij dat jullie je pakketjes leuk vinden

eend in close-up hier is het een kattenspeeltje geworden, kunnen ze vast oefenen

Nok ik wist helemaal niet dat de B electro niet voor jou was, vind je hem zelf ook lekker of heb ik je nou opgescheept met een zeep die je vind?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:30:47 #133
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66796412
Maar voor een boskat is die precies groot genoeg!

en Dip wanneer kan ik mijn pakketje verwachten

is de Forumparty grouporder al helemaal vol want ik had ook mee willen doen
pi_66797162
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef rac het volgende:
Maar voor een boskat is die precies groot genoeg!

en Dip wanneer kan ik mijn pakketje verwachten

is de Forumparty grouporder al helemaal vol want ik had ook mee willen doen
Weet ik nog niet, mam en ik zijn alletwee nogal druk nu. Als je het snel wil hebben kan ik het ook opsturen hoor

De forumparty group order is vol ja, maar kijk even wat de producten worden en wat je zou willen hebben, dan kijk ik of we nog ruimte hebben qua gewicht. Ik heb 15 mensen die meedoen en ze mogen allemaal tot 1,5 kg. gaan (wat niet wil zeggen dat ze dat allemaal doen) dus ik heb in principe redelijk wat ruimte voor mezelf overgehouden
pi_66797171
Hier dan de Grote Review.
De B-electro had ik inderdaad (dacht ik) een stukje besteld, maar ik heb er twee gekregen. Die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Vandaag een paar dingen uitgeprobeerd. Oh La La valt mij een beetje tegen. Niet helemaal mijn ding, hoewel ik toch erg lavendelig ben. De geur bevalt me maar een beetje en het schuimt niet echt heerlijk. Niet romig genoeg. Demon in the dark ruikt zaaaaalig, maar is niet de fijnste in zepigheid. Shark fin soap is wmb een flinke aanrader. Lekker romige zeep met een frisse geur waarmee je ook nog een goed doel steunt. Bovendien erg unisex.
Ik geloof niet dat ik een enorme fan ben van bodybutters. Vandaag Emperor gebruikt. Ik vind die niet echt lekker ruiken en het doet niet echt iets voor mijn huid. Ik vind het wel een fijn mediu o mee te scheren. Verder niets. Trouwens.... scheren en daarna wassen et Demon in the Dark is best een goed idee.

Morgen B-Electro proberen en Ring of roses.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:18:38 #136
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_66797515
Ik deed vanmorgen B Electro op mijn roze puff. Dat ziet er niet uit! Geeft erg veel geel af en dat in combinatie met knalroze! Bah!
Maar hij ruikt heerlijk!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_66797707
Nok, dat stukje B electro was wat ik er bij had gedaan

Volgens mij heeft alleen oh-oh door dat ik er extra's bij gegooit heb, verder heeft niemand er wat over gezegd

Dat forum special gebeuren is trouwens lang zo leuk niet als een UK group order je wil niet weten wat voor berichtjes ik allemaal krijg van mensen die proberen me te overtuigen hun toch nog mee te laten doen. En die ken ik allemaal helemaal niet, maar ik ben ze blijkbaar van alles verplicht wegens [insert zielig verhaal hier]. Op zo'n drammerig, eisend toontje. Ik hoop dat er snel meer mensen zo'n order gaan doen want volgens mij hebben een aantal nu flink de pest in terwijl ik alleen maar wat aardigs wou doen [/calimeroklaagzang]
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:35:31 #138
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_66797902
Nou zeg. Nu al stank voor dank? Je hebt nog niet eens besteld!
Leuk forum hier he?!
Dan stel ik hier mijn vraag ook nog maar even: welke produkten kon je bij de vorige forumparty bestellen? Dan heb ik even idee.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_66799052
Ik heb het ook gezien!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:01:04 #140
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66799960
Is het echt zo erg ?

Blijf dan ook hier alleen dat soort dingen organiseren is veul heul veul leuker!! En natuurlijk voor wie je dat wilt.

Is ook veeel makkelijker terug vinden. Ik vind het andere forum wel leuk maar.....Het zijn zoveel Lush stukjes
Maar dat er niet meer Mensen zijn die group-orderen.

Ik wil zaterdag 28 maart naar een Zeep-dag voor zelf zeep makers lijkt me echt wel een keer leuk om te zien hoe dat allemaal gaat. Weet alleen niet of ik kan gaan, er wordt die dag een open huizen route gehouden...
(ben me aleen vergeten aan te melden )
pi_66800094
De ergste zijn via PM

Ze snappen blijkbaar niet dat het niet mijn hobby is om voor gratis groothandel te spelen het is toch logisch dat ik niet iedereen kan helpen... Naja. Het was me al eerder opgevallen dat er wat laten we zeggen 'socciaal minder ontwikkelde' dames rondlopen daar. Hier is iedereen tenminste lief
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:14:57 #142
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66800319
Post ze eens zonder de namen , Kunnen we hier heel hard meedenken !!!!!!
Is het echt zo erg?
Wat ben ik blij dat ik daar mijn vraag over de Engelse Grabbags niet heb gesteld, toch petje af dat je dit allemaal zomaar doet.
pi_66800503
Nah, als je er één leest gaat het wel, maar als je er dan 13 tegelijk krijgt misschien ben ik wel aan het zeuren hoor, ik heb een soort allergie voor zulke mensen.

En nu heb ik een emo-bui door de inzamelactie bij de buurtsuper voor de voedselbank, dus ik ben sowieso te labiel om serieus te nemen _!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:24:14 #144
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66800553
Oh dipkip toch

Ik geloof dat het tijd is voor thee!
Met een soywax geurtje voor ultieme ontspanning!

Ik ga snel weer verder met een paar boeketten en dan heel snel binnenzetten.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:39:14 #145
176471 oh-oh
pi_66800908
Aww Dippie toch.
Ik zou daar gewoon heel snel kortemetten mee maken hoor, jij doet hun een plezier dus zeiken is nokken dacht ik zo, simpel zat!
Cat is weer naar Weert met zakken vol badspul.
Thnx voor de testertjes en voor het meesjouwen van alle meuk
Ik moet mn Lush gaan reorganiseren want er is echt niks terug te vinden in mn mand, ik ga mn badkamerkastje leegmaken
( Groucho Marx )
pi_66801114
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:24 schreef rac het volgende:
Oh dipkip toch

Ik geloof dat het tijd is voor thee!
Met een soywax geurtje voor ultieme ontspanning!

Ik ga snel weer verder met een paar boeketten en dan heel snel binnenzetten.
Goed idee, dat ga ik doen. En koekjes.
pi_66801810
En Cat is weer thuis gearriveerd! Badkamer is ook weer heringericht, mijn bruisballen pasten niet meer in hun dozen.

Het was erg gezellig bij oh oh, ik werd luidkeels begroet door de vier hondjes. Die vervolgens alle kanten uitstoven. Leuk appartement heb je!
En ik ben weer wat proefjes rijker huiswaarts gekeerd.

Dippie: wat vervelend dat de Lushies zo dwingerig doen. Vind ik echt asociaal. Als mensen te bang/lui/onwetend/onzeker etc zijn om een CC aan te schaffen of naar de UK te bellen dan moeten ze niet eisen van anderen dat die het voor hen oplossen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk groepsorderen is zo. Gek genoeg heb ik dit nog niet zo meegemaakt. Maar als ik jou was zou ik ze in heldere taal duidelijk maken dat je niet van dwingmails gediend bent. Wat denken ze wel!
Of zet het iets subtieler in een andere sectie (klaagmuur, on my mind etc.) dan pikken ze het ook op en ben jij er in één keer mee klaar. Er zitten een hoop leuke mensen op dat forum, maar ook een aantal... iets minder sociale mensen zullen we maar zeggen.

Ik wil de party produkten intussen wel weten, maar dat zal wel na het weekend worden. Ik hoop niet dat ze tot een dag van tevoren wachten, dan worden de groepsordermensen gillend gek. Ik kan het weten...
pi_66802006
Dipkip: Ik heb een post in je topic gezet.
pi_66802627
@Dipkip, Ik dacht al dat het stukkie extra was, maar wist het niet helemaal zeker. Dank je wel
Nu ga ik een stuk zelf gebruiken en kan ik ook een stukkie weggeven aan een dinnetje die het zal waarderen.
Echt... de helft van mijn order gaat weer weg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:37:55 #150
176471 oh-oh
pi_66802689
Ik ga na het eten in bad met een SWALK omdat ik er nu toch 2 heb
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')