Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nou ook niet echt 'crashen' wat Miss-S doet hoor. De dag is nog niet voorbij en daarbij doet ze dit toch geen weken achter elkaar? Wordt er nou niet een beetje overdreven gereageerd?
Maar misschien moet ik me er gewoon ook maar weer niet mee bemoeien
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrr!
Heer G, schiet op!
Maar juist omdat ik al minder eet zal ik nog minder moeten gaan eten wil ik afvallenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:31 schreef loveli het volgende:
Vlak voor ik de deur uitren, crashen is toch als je minder kcal binnenkrijgt dan je nodig hebt? Ik haalde crashen erbij omdat miss_S normaal gesproken ook al weinig kcals binnenkrijgt. Sorry als het overdreven overkwam, niet de bedoeling. Heb er verder weinig verstand van, want ik crash alleen auto's
Oeh klopt. Heb je een kat? Zo ja, kijk eens of die ze ook lust. Volgens mijn dierenarts houden veel katten er echt van. Mijn eigen kat is een slecht voorbeeld, die eet ze ook, maar die wilde vanmiddag weer aan de narcissen beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben me ongans aan het eten aan sperziebonen
Die dingen zijn ook zo lekker!
Nope, geen katten! Wel een hond, maar die heeft een allergie en mag alleen speciale brokken, rijstwafels en af en toe een plak peperkoekquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh klopt. Heb je een kat? Zo ja, kijk eens of die ze ook lust. Volgens mijn dierenarts houden veel katten er echt van. Mijn eigen kat is een slecht voorbeeld, die eet ze ook, maar die wilde vanmiddag weer aan de narcissen beginnen.
We hebben je geinspireerd hè? Ja hè, ja hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben me ongans aan het eten aan sperziebonen
Die dingen zijn ook zo lekker!
Nou eigenlijk ben ik al járen sperzieboonfanaat Ja inderdaad!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We hebben je geinspireerd hè? Ja hè, ja hè
niet echt overdreven, maar dan moet ze zeggen dat ze 's avonds nog wat tussendoortjes neemt, dat doet eigenlijk iedereen die lijstjes postquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nou ook niet echt 'crashen' wat Miss-S doet hoor. De dag is nog niet voorbij en daarbij doet ze dit toch geen weken achter elkaar? Wordt er nou niet een beetje overdreven gereageerd?
Maar misschien moet ik me er gewoon ook maar weer niet mee bemoeien
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrr!
Heer G, schiet op!
Ik ook! Vooral als ze lekker beetgaar zijn gekooktquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik al járen sperzieboonfanaat Ja inderdaad!
Het is ook nog niet zeker dat ik dat doe daarom stond het er ook niet bijquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet echt overdreven, maar dan moet ze zeggen dat ze 's avonds nog wat tussendoortjes neemt, dat doet eigenlijk iedereen die lijstjes postgewoon een over-all dagoverzicht en de dag houdt niet op na het avondeten soms
dus als ze dan misverstanden wil voorkomen, dan kan ze beter in haar lijstjes aangeven dat ze na het avondeten ook nog wat gaat eten
Oeh, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopen. Het desbetreffende verhaal waar ze over vielen kan ik je wel pmén als je wil
.
Op mijn echte naam krijg je trouwens geen hits. Dus om iemand nou op een internet alter ego af te rekenen vind ik een beetje zuur. Maargoed, dan was het toch al niks voor mij geweest denk ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |