Dat hun hypoteekgebeuren verlies maakt is al langer bekend. Dat er 2 FTE's werken is onzin, ik zag er iig stuk of 5 adviseurs rondlopen en genoeg andere medewerkers op andere afdelingen. Ik heb er zelf bijna 3 jaar gewerkt. (bij de ict dan)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Met de individuele medewerker van VEH zal niets mis zijn. Niets beter dan onafhankelijke ondernemers, maar ook niet slechter.
Dat beide dingen onzin zijn, is ook gewoon waar. Je kunt gewoonweg geen verlies maken op een dergelijk hypotheekbedrijf. Dat van die FTE's komt uit het eigen verslagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:21 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dat hun hypoteekgebeuren verlies maakt is al langer bekend. Dat er 2 FTE's werken is onzin, ik zag er iig stuk of 5 adviseurs rondlopen en genoeg andere medewerkers op andere afdelingen. Ik heb er zelf bijna 3 jaar gewerkt. (bij de ict dan)
Nee. Ik kan er niets anders van maken. (je verdient netto 1400 euro (als het meezit) en dan wil je een netto maandlast van 600/700 euro (als het meezit) aangaan?)quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef portable het volgende:
Ik verdien op jaarbasis 23.000 euro. Is er een mogelijkheid dat ik 175k kan lenen?
23.000 / 12.96 = 1775 brut per maand is ongeveer 1250 euro netto. 175.000 = ongeveer 930 bruto per maand. Hierbij komen je GWL en eventuele verzekeringen en andere vaste lasten a 300 per maand.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef portable het volgende:
Ik verdien op jaarbasis 23.000 euro. Is er een mogelijkheid dat ik 175k kan lenen?
Dat is 7,6 X je jaarinkomen. Heb je eigen geld? Extra inkomen van partner?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef portable het volgende:
Sterke onderbouwingquote:Op maandag 16 maart 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee. Ik kan er niets anders van maken.
Lees even, wil jequote:
Zomer is juni.. dus nog 4 maandan sparen voor 5000 euro?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef portable het volgende:
Ik daarnaast 15k aan spaargeld en in de zomer is dat 20k
Hou er dan wel rekening mee dat je als je op jezelf woont niet meer kunt sparen, hoe ga je dan die kapotte wasmachine oid opvangen?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef portable het volgende:
Ik kan makkelijk 1k per maand sparen, ik woon ook thuis. Dat met de belastingaangifte en vakantiegeld moet 5k lukken.
dude plz. je kan niet op alles voorbereid zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou er dan wel rekening mee dat je als je op jezelf woont niet meer kunt sparen, hoe ga je dan die kapotte wasmachine oid opvangen?
Volgens mij heeft die dude borsten maar dat terzijde. Daarnaast heeft 'dude' wel een punt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
dude plz. je kan niet op alles voorbereid zijn.
Niet iedereen heeft een dikke inkomen van 5k in de maand. Met een normaal(of lager) inkomen zou je ook best een huis kunnen kopen. Het gaat alleen wat moeilijker.
Mmm, waarom een huis kopen als je het eigenlijk niet kunt. Het domste wat je kunt doen is zo maximaal gaan zitten met je maandlasten dat je 100 euro per maand overhoudt voor kleding, uitgaan en onvoorziene kosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een dikke inkomen van 5k in de maand. Met een normaal(of lager) inkomen zou je ook best een huis kunnen kopen. Het gaat alleen wat moeilijker.
Je zal de afweging moeten maken of het je dat waard is, in relatieve armoede leven omdat je per se een eigen huis wil hebben....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef _The_General_ het volgende:
Die zin is met het copy paste weg gevallen
Nu vraag ik me af, wat voor hypotheek haalbaar is met mijn salaris! Online rekenmodules etc geven me niet veel informatie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
Zit je nog in je proeftijd? Relevant? Die is over een paar weken toch voorbij?
Is het een contract voor 1 jaar of onbepaalde tijd? Relevant? Intentie verklaring is voldoende.
Is de 26500 inclusief vakantiegeld + evt. 13de maand? Relevant? Ja.
Ik zou als je in je proeftijd zit in deze tijd nog maar geen bod gaan doen, zelfde geldt als je maar een 1-jarig contract hebt. Je wordt er namelijk zo uitgeknikkerd als ze willen.quote:
Je biedt toch onder voorbehoud financiering? + Ik heb een vast contract ben er ook uitgeknikkerd. Juist om jouw redenaties is de hele huizenmarkt tot stilstand gekomen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou als je in je proeftijd zit in deze tijd nog maar geen bod gaan doen, zelfde geldt als je maar een 1-jarig contract hebt. Je wordt er namelijk zo uitgeknikkerd als ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |