Huh, die is uit het jaar nulquote:
bukgeit +1quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef bukgeit het volgende:
Tomorrow is denk ik de laatste toptiener. Annie ?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:19 schreef bukgeit het volgende:
Wacht even... zitten we naar Annie te kijken?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef bukgeit het volgende:
Renaud, niet Renuad.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Press
quote:When I woke up, Mom and Dad are rolling on the couch
Rolling numbers, rock and rolling, got myrecords out
quote:Ik ben wreed goed, 't zit nou eenmaal in m'n bloed, luister dan
Hitgevoelig alsen flexibel als Barbapappa
quote:love to hear you say my name
especially when you say yes
I got your body right now on my mind
but I drunk myself blind to the sound of old, Mmmmm
To the sound of old
oh, and Who's Next
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |