Ik zou zeggen: lees het allemaal een keer op je gemak en als je wat minder opgefokt bent terug.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef k_man het volgende:
Nou, leg dan maar eens uit hoe je het wel bedoelde.
Als ik het allemaal verkeerd opvat, wil ik graag begrijpen hoe het zit.
Grote mond online .. maar verder....quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat je tieten zien of haal wat bier voor ons.
En dat ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Laat je tieten zien of haal wat bier voor ons.
ik had op iets heeeeel anders gehooptquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Grote mond online .. maar verder....
Ik heb iets anders groots offline heur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Grote mond online .. maar verder....
je parfumcollectie en smeerseltjes toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb iets anders groots offline heur.
Een schooltas?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb iets anders groots offline heur.
Godver, daar dacht ik dus idd aan. Althans. De collectie. Heb niet zoveel smeerseltjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je parfumcollectie en smeerseltjes toch?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Godver, daar dacht ik dus idd aan. Althans. De collectie. Heb niet zoveel smeerseltjes.
Wat een slappe houding. Ik was niet de enige die het op deze manier begreep, dus ligt het aan mijn interpretatie of jouw manier van verwoorden? Ik ben best geneigd te geloven dat je het anders bedoelde dan het overkwam, maar doe dan tenminste een poging het te verduidelijken. Of was het stiekem toch net zo bot bedoeld als het leek?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees het allemaal een keer op je gemak en als je wat minder opgefokt bent terug.
In tegenstelling tot sommige andere users heb ik geen zin in eindeloze discussies over een woordje of de interpretatie daarvan.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef DarkElf het volgende:
gut het zijn de mannen eens..
zo wordt je nog eens verrast op je ouwe dag
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
jullie lijken wel een stelletje wijven
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Now excuse me terwijl ik even een fruitzuurmasker ga opzetten.
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Niet.... bijdehand... gaan.... doen... nu... Stereo!
Ja, NEC is ook gesneuveld in het bekertournooi.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, SC Heerenveen heeft NEC wel klop gegeven.
Bayern uitgeschakeld, veel beter nieuwsquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, SC Heerenveen heeft NEC wel klop gegeven.
Voetbal, bier en tieten. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:38 schreef MuadDib het volgende:
Ah! De heren gedragen zich weer als echte mannen
Ergens zit er wel iets vrouwelijks in mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:42 schreef golfer het volgende:
Voetbal, bier en tieten. Wat wil je nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |