Kort door de bocht misschien, maar dat zou dus betekenen dat elke opmerking over wie of wat dan ook door de beugel kan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:58 schreef golfer het volgende:
Als je dat dan ook in je gedachten wilt houden kan je je misschien ook voorstellen dat het soms voorkomt dat iemand niet helemaal reageert zoals jijzelf zou willen.
Ja, dat kan. En daar mag ik dan wat van zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:58 schreef golfer het volgende:
Als je dat dan ook in je gedachten wilt houden kan je je misschien ook voorstellen dat het soms voorkomt dat iemand niet helemaal reageert zoals jijzelf zou willen.
Hoezo aanval? Ik geef alleen maar aan dat jij hier ook allerlei persoonlijke dingen meldt. Dingen waarvan je je net zo goed af kunt vragen wat anderen daarmee te maken hebben, maar waarvan je waarschijnlijk ook hoopt dat er enigszins begripvol op gereageerd wordt.quote:de rest van je persoonlijke aanval negeer ik maar even
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij hebben we echt heul veul wijsneuzen in de SC hier.
Ja, het is dan ook Universitair niveau hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij hebben we echt heul veul wijsneuzen in de SC hier.
CULSC stat toch voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook Universitair niveau hier.
Oh, dan hoor ik hier niet...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Ja, het is dan ook Universitair niveau hier.
Ik eigenlijk ook niet.quote:
Ik hoop niet dat het gebeurt, maar mocht het noodlot toch toeslaan, dan vertrouw ik erop dat golfer het hier niet meldt als iemand in z'n directe omgeving overlijdt. Een kind, vriend, collega of wie dan ook. Als dat toch gebeurt, begrijp ik dat elke opmerking geoorloofd is. Hij lokt dat dan tenslotte zelf uit. Toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef MuadDib het volgende:
Kort door de bocht misschien, maar dat zou dus betekenen dat elke opmerking over wie of wat dan ook door de beugel kan?
Ik geloof niet dat ik het woord uitlokking ergens gebruikt heb?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef k_man het volgende:
Ik hoop niet dat het gebeurt, maar mocht het noodlot toch toeslaan, dan vertrouw ik erop dat golfer het hier niet meldt als iemand in z'n directe omgeving overlijdt. Een kind, vriend, collega of wie dan ook. Als dat toch gebeurt, begrijp ik dat elke opmerking geoorloofd is. Hij lokt dat dan tenslotte zelf uit. Toch?
Dat woord komt in sommige mensen hun vocabulaire niet echt voor, geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Enige relativering is wel gewenst hoor.
Het gaat me helemaal niet om jouw opmerking. Die was wat ongelukkig en daarvoor heb je je geëxcuseerd. Afgehandeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Het was een plakje cake, geen doodsverwensing.
Enige relativering is wel gewenst hoor.
Ik vind van niet, maar sommige denken daar inderdaad misschien anders over. Hoewel er volgens mij hier niet "kwetsende" opmerkingen worden gemaakt alleen om het kwetsen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef k_man het volgende:
Ik hoop niet dat het gebeurt, maar mocht het noodlot toch toeslaan, dan vertrouw ik erop dat golfer het hier niet meldt als iemand in z'n directe omgeving overlijdt. Een kind, vriend, collega of wie dan ook. Als dat toch gebeurt, begrijp ik dat elke opmerking geoorloofd is. Hij lokt dat dan tenslotte zelf uit. Toch?
Nee, je gebruikte 'debet'. Als je hier iets persoonlijks meldt, ben je er zelf debet aan als daar vervelende opmerkingen opvolgen. Same difference.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:41 schreef golfer het volgende:
Ik geloof niet dat ik het woord uitlokking ergens gebruikt heb?
Je bent wel erg snel op je pikkie getrapt he?![]()
Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
Ik had het niet alleen over vervelende opmerkingen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef k_man het volgende:
Nee, je gebruikte 'debet'. Als je hier iets persoonlijks meldt, ben je er zelf debet aan als daar vervelende opmerkingen opvolgen. Same difference.
En dat ook, ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vihiiind dat er wel heel veel misgecommuniceheeeerd wordt de laatste tijd in de SC.
Laat je tieten zien of haal wat bier voor ons.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef DarkElf het volgende:
gut het zijn de mannen eens..
zo wordt je nog eens verrast op je ouwe dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |