abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66756321
Gefeliciteerd alvast met je nieuwe baan dan annie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:47:32 #277
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66756525
Goedemorgen allemaal, lekker daggie vrij even
Weekend dan wel weer werken en nog achterlijk vroeg ook

leintjuh sterktje met je paps

en Annie gefeliciteerd begrijp ik?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2009 @ 09:48:27 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66756555
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja! echt veel meer sfeer dan het kennemertheater in beverwijk, ik was blij verrast en ga er zéker vaker heen
Ik ben wel blij dat de schouwburg van Haarlem weer open is. Het is hier nu overall wel iets rustiger met parkeren bijvoorbeeld dan vorig jaar. .

Deze schouwburg heeft vijf jaar lang naast IJmuiden ook Haarlem e.o. mogen ontvangen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66756823
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Michale Jacksoen al was z'n laatste optreden zielig (ik neem aan die twee regels Heal the world) hij kan echt wel een show neerzetten al is het playback. Bovendien zijn de kaartjes niet echt duur.
Daar ga je toch niet voor naar een concert? Om iemand te zien playbacken?

Valt me mee dan, van die kaartjes. Ik had gedacht dat het optreden vooral ingegeven zou zijn door financiële problemen.
pi_66756824
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef borisz het volgende:

Ik ben wel blij dat de schouwburg van Haarlem weer open is. Het is hier nu overall wel iets rustiger met parkeren bijvoorbeeld dan vorig jaar. .

Deze schouwburg heeft vijf jaar lang naast IJmuiden ook Haarlem e.o. mogen ontvangen .
Ja man wat een ramp om er te parkeren, die collega woont in de meidoornstr. dus ik heb, toen haar man eenmaal naar AZ was opgeretteketet, de auto voor haar deur gezet om 7 uur
pi_66756863
Michael doet zijn best maar

Takkeweer hier trouwens!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:05:26 #282
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_66757011
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Daar ga je toch niet voor naar een concert? Om iemand te zien playbacken?

Valt me mee dan, van die kaartjes. Ik had gedacht dat het optreden vooral ingegeven zou zijn door financiële problemen.
Het is anders wel fucking Michael Jackson. De laatste wereldwijde popster die jarenlang succecvol was. Michael Jackson is mijn jeugd.
Ik ga ervan uit dat de show echt geweldig zal zijn en voor dat geld hoef je het niet te laten.
Zijn financiele krisis zal wel meevallen. Als je zoveel bezit kan je ook een hoop schulden hebben.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_66757094
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Het is anders wel fucking Michael Jackson. De laatste wereldwijde popster die jarenlang succecvol was. Michael Jackson is mijn jeugd.
Ik ga ervan uit dat de show echt geweldig zal zijn en voor dat geld hoef je het niet te laten.
Zijn financiele krisis zal wel meevallen. Als je zoveel bezit kan je ook een hoop schulden hebben.
50 pond was het optreden toch ?
pi_66757122
Annie, gaaaf!! Werken in een bos wanneer kan je beginnen? en in de zomer kan je op de fiets
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66757187
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is anders wel fucking Michael Jackson. De laatste wereldwijde popster die jarenlang succecvol was.
En Madonna dan?

Hoe je het ook wendt of keert, Michael Jackson is vergane glorie. Hij moet vooral weer gaan optreden als ie dat leuk vindt / nodig heeft en er zijn vast nog een hoop mensen die 'm willen zien, maar da's dan vooral om wat ie vroeger was.
pi_66757251
Ik zou trouwens best naar MJ willen, maar dan vooral omdat het dan een optreden is van een artiest die echt levensgroot is geweest en je later kan zeggen dat je naar een concert van hèm bent geweest. Ik verwacht dan niet de beste show en zang ooit. Als hij live zingt dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:14:49 #287
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_66757278
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Annie, gaaaf!! Werken in een bos wanneer kan je beginnen? en in de zomer kan je op de fiets
Per wanneer ik weg kan hier. Als het goed is 1 Mei, maar omdat er allerlei nare dingen gebeuren hier is het misschien ook per 1 April mogelijk. Fietsen is te doen. Wel even een binnendoor bospad route zoeken voor de optimale afstand . Vooralsnog ga ik gewoon per auto .
pi_66757301
Nare dingen? Wat dan als ik vragen mag? Klinkt niet alsof je een leuke laatste maand krijgt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:18:13 #289
13783 Anthraxx
pi_66757361
Werktijdverkorting is in aanvraag maar wordt steeds afgekeurd op 'boekhoudkundige incidenten'. Daarom wilde ik zo snel mogelijk weg, wat nu lijkt te lukken uiteraard . Alle projecten zijn stil gevallen en ik verveel mij echt enorm. Dus nu even doorbijten en over maximaal 1.5 maand fris beginnen .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:18:42 #290
13783 Anthraxx
pi_66757374
Ik krijg vooralsnog gewoon mijn salaris uitbetaald. Dat scheelt .
pi_66757419
Anthraxx, ik jubel mee Kan me voorstellen dat je wel een beetje opgelucht bent.
Op de fiets naar je werk is relaxed, zelfs als het pokkenweer is. Maar het scheelt je zoveel tijd

Lein, sterkte met de paps vandaag. Ik duim voor een goede afloop. Kan me voorstellen dat je, ondanks dat het een routineklusje is, toch gespannen bent
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:27:51 #292
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_66757638
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef k_man het volgende:

[..]

En Madonna dan?

Hoe je het ook wendt of keert, Michael Jackson is vergane glorie. Hij moet vooral weer gaan optreden als ie dat leuk vindt / nodig heeft en er zijn vast nog een hoop mensen die 'm willen zien, maar da's dan vooral om wat ie vroeger was.
Madonna is de vrouwlijke MJ, maar daar heb ik gewoon niks mee.
MJ is geen vergane glorie. Hij heeft geen echt optreden meer gegeven. Asl de concertern in O2 echt slecht zijn (wat ik niet geloof) is hij vergane glorie. Vooralsnog staat zijn werk nog als een huis,
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:36:45 #293
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66757949
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Madonna is de vrouwlijke MJ, maar daar heb ik gewoon niks mee.
MJ is geen vergane glorie. Hij heeft geen echt optreden meer gegeven. Asl de concertern in O2 echt slecht zijn (wat ik niet geloof) is hij vergane glorie. Vooralsnog staat zijn werk nog als een huis,
MJ
Ik zou er ook wel heen willen eigenlijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66757979
Ik kan tientallen artiesten bedenken die ik liever live zou horen dan MJ. Hij was leuk toen 'ie jong was
pi_66758106
Natuurlijk is het wel vergane glorie. Dat geeft verder niks hoor, ik ben ook dol op sommige acts die al jaren en jaren niks meer presteren.

De enige reden dat MJ nog wel eens in de aandacht van een breed publiek komt, is zijn enorme succes in het verleden. Als ie destijds niet zo succesvol was geweest, was er nu niemand in 'm geïnteresseerd geweest, of hoogstens als curieus geval in een docu. Hij heeft in geen tien jaar iets van betekenis uitgebracht, hij doet geen (of pathetische) optredens meer en blinkt vooral uit in wereldvreemd gedrag. Het is allemaal teren op oud succes. Dat noemen we 'vergane glorie'.
pi_66758189
Ik vind MJ nog wel wat méér vergane glorie dan bijv Leonard Cohen (die uit geldnood weer ging optreden).
Ik vraag me trouwens af of hij uberhaupt nog kan zingen en/of dansen. Hij kan amper praten en zijn motoriek lijkt nou ook niet optimaal
pi_66758281
Het is bijna een soort ramptoerisme om naar een concert van MJ te gaan Maar hij kan dan natuurlijk alleen maar meevallen, als je niet zo veel verwacht.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2009 @ 10:49:35 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66758402
MJ is een spook. Hoe zijn polsen eruit zagen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:51:34 #299
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_66758482
Haten is verlaten
Nou, ik ben lekker wel blij en geen mens die dat kan vergallen. Behalve het feit dat het lastig wordt om aan kaarten te komen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:51:35 #300
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_66758485
Isa, ter info: ik heb alle ingredienten bij me voor een banoffee pie behalve de bananen en de boter om de bodem mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')