Ik ben wel blij dat de schouwburg van Haarlem weer open is. Het is hier nu overall wel iets rustiger met parkeren bijvoorbeeld dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! echt veel meer sfeer dan het kennemertheater in beverwijk, ik was blij verrast en ga er zéker vaker heen
Daar ga je toch niet voor naar een concert? Om iemand te zien playbacken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Michale Jacksoenal was z'n laatste optreden zielig (ik neem aan die twee regels Heal the world) hij kan echt wel een show neerzetten al is het playback. Bovendien zijn de kaartjes niet echt duur.
Ja man wat een ramp om er te parkeren, die collega woont in de meidoornstr. dus ik heb, toen haar man eenmaal naar AZ was opgeretteketet, de auto voor haar deur gezet om 7 uurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel blij dat de schouwburg van Haarlem weer open is. Het is hier nu overall wel iets rustiger met parkeren bijvoorbeeld dan vorig jaar..
Deze schouwburg heeft vijf jaar lang naast IJmuiden ook Haarlem e.o. mogen ontvangen.
Het is anders wel fucking Michael Jackson. De laatste wereldwijde popster die jarenlang succecvol was. Michael Jackson is mijn jeugd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet voor naar een concert? Om iemand te zien playbacken?
Valt me mee dan, van die kaartjes. Ik had gedacht dat het optreden vooral ingegeven zou zijn door financiële problemen.
50 pond was het optreden toch ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is anders wel fucking Michael Jackson. De laatste wereldwijde popster die jarenlang succecvol was. Michael Jackson is mijn jeugd.
Ik ga ervan uit dat de show echt geweldig zal zijn en voor dat geld hoef je het niet te laten.
Zijn financiele krisis zal wel meevallen. Als je zoveel bezit kan je ook een hoop schulden hebben.
En Madonna dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is anders wel fucking Michael Jackson. De laatste wereldwijde popster die jarenlang succecvol was.
Per wanneer ik weg kan hier. Als het goed is 1 Mei, maar omdat er allerlei nare dingen gebeuren hier is het misschien ook per 1 April mogelijk. Fietsen is te doen. Wel even een binnendoor bospad route zoeken voor de optimale afstandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Annie, gaaaf!! Werken in een boswanneer kan je beginnen? en in de zomer kan je op de fiets
Madonna is de vrouwlijke MJ, maar daar heb ik gewoon niks mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef k_man het volgende:
[..]
En Madonna dan?
Hoe je het ook wendt of keert, Michael Jackson is vergane glorie. Hij moet vooral weer gaan optreden als ie dat leuk vindt / nodig heeft en er zijn vast nog een hoop mensen die 'm willen zien, maar da's dan vooral om wat ie vroeger was.
MJquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Madonna is de vrouwlijke MJ, maar daar heb ik gewoon niks mee.
MJ is geen vergane glorie. Hij heeft geen echt optreden meer gegeven. Asl de concertern in O2 echt slecht zijn (wat ik niet geloof) is hij vergane glorie. Vooralsnog staat zijn werk nog als een huis,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |