Toen waren er toch nog geen zeden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De lol ergens van inzien in de wc pot?
Allemachtig.. het is al lang geleden dat ik Rotterdam woonde, maar toen heersten daar andere zeden.
Nou vooruit, jij je zin: Een wc-pot is geen lol maar het biedt een enorme opluchting na wat lekkere potten bier met de collega's. Zo dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De lol ergens van inzien in de wc pot?
Allemachtig.. het is al lang geleden dat ik Rotterdam woonde, maar toen heersten daar andere zeden.
Is dat bij mij in de buurtquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En ondertussen vergeet je dat dorp van je een beetje fatsoenlijk aan te prijzen.![]()
[ afbeelding ]
Tot morgen Ruudquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik duik nog even in de boeken.
Ciao a tutti e forse a domani.![]()
Het is wel net 2-1 voor die kutfriezen gewordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Gert, heb 't voetbal opstaan. Enniesee gaat winnen.
Fryslan boppequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is wel net 2-1 voor die kutfriezen geworden
De goden verzoeken was datquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godver, ik post nog eens een keer wat.
3-1quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godver, ik post nog eens een keer wat.
Als die Poolse zuipschuur óók bij je in de buurt is: yep. Volgens wiki wel.quote:
Nou, dat was nog wel een een flinke tijd nadat onze oosterburen een sightseeingtourtje per vliegtuigvloot kwamen houden hoor.quote:
Oh verrassend hoor. 3-1quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef dieenebart het volgende:
Ik zet nog snel een tientje op Heerenveen
Ja, laatst was hier ook de huishoudbeursquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
Blehhh voetballeh![]()
Twente zeker ook vandaag?
Moest met de dames naar schaatsen vandaag bij het stadion en werd gewoon de stad in gedirrigeerd, duurde slechts 3 kwartier voor ik op de ring richting dld zat![]()
Normaal gesproken 10 minuten.
Ja, dat is ook vreselijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, laatst was hier ook de huishoudbeurs
Op de bekerwedstrijd van AZ thuis tegen NAC morgen kun je nog wél zetten. 1.44 winst AZ. Best aardig!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef dieenebart het volgende:
Ik zet nog snel een tientje op Heerenveen
Maar is de badkamer klaar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef hondjes het volgende:
Weer in Nederland.
Mijn huis lijkt wel op een verhuisdoos, sinds de bouwvakkers en schoonmakers
zijn geweest.
Niets staat op zijn plaats, godverdomme, wat een zooitje,
Ga eerst maar even alles rechtzetten, en opzoeken.
gezellig na 1700 km rijden.![]()
Serieus! Dat is balen! Ze zijn echt al lang bezig met die badkamer en je huis. Ik kan me voorstellen dat je er doodziek van bent.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef hondjes het volgende:
Neen, en hebben niet de juiste dingen gedaan.
dus dat wordt terug komen en veranderen.
Snap ik, lekker je EIGEN bed in! Morgen weer een dag idd!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef hondjes het volgende:
en ben doodmoe van reizen en kan nu wel huilen.
maar doe het maar niet, want helpt ook niet.
ik ga zo maar naar bed, morgen weer een dag, nu te chagerijnig![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef hondjes het volgende:
Neen, en hebben niet de juiste dingen gedaan.
dus dat wordt terug komen en veranderen.
en ben doodmoe van reizen en kan nu wel huilen.
maar doe het maar niet, want helpt ook niet.
ik ga zo maar naar bed, morgen weer een dag, nu te chagerijnig![]()
Heej had je nachtdienst?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig wat een toestand, een vet huis met zwembad in Spanje , een mooi kleinkindje erbij... Zucht .
Leven is zwaar soms
Ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest even linkje zoeken, maar Manu is alweer wakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |