Kut!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
DEALmen wat zal je mij nog dankbaar zijn in de toekomst
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef FANN het volgende:
ow...... de afwas..... stokslagen enzo....
![]()
![]()
laters
Wel aardig, thxquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef Marrije het volgende:
Hey, hidi, hoe gaat ie?
En, waar ben je??
Gelukkig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel aardig, thx![]()
Ik zit bij mijn ouders
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden. Waarom niet dezequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn deze goedIk doe het voor je kids hoor
ze hebben ze niet in mijn maat
Ja, was weer even iets andersquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ben je er in elk geval ff tussenuit geweest
Ik had extra de leijkste uitgezocht maar zelfs in de mooiste wil ik niet dood gevonden worden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden. Waarom niet deze [ afbeelding ] of deze [ afbeelding ] en natuurlijk niet in het roze dan he.
Ik moest er even tussenuit hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Zat je nou voor de gezelligheid bij Ls of had dat nou nog een doel. ik heb het even gemist.![]()
Maar misschien gaat het me ook niet aan hoor, dan hoor ik het graag
Ja, jammer voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik had extra de leijkste uitgezocht maar zelfs in de mooiste wil ik niet dood gevonden worden!
Jou staan ze ook beeldigquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef Noek het volgende:
Ja, jammer voor je.
De bovenste. Lopen heerlijk, zo op de hei.
Tuuk niet, ik zie eruit als een Yeti met Panda ogen.quote:
In de hoofdrol, vreslijke presentator, en als kotsbonus de gast van vandaag Albert Verlindequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:10 schreef Noek het volgende:
Is er vanavond nog iets op tv waarbij ik me ongenegeerd kan ergeren en kan blijven zeiken?
Ik moet hier altijd aan denken als ik iemand op UGGs zie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Tuuk niet, ik zie eruit als een Yeti met Panda ogen.
Is er vanavond nog iets op tv waarbij ik me ongenegeerd kan ergeren en kan blijven zeiken?
Oh heerlijk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
In de hoofdrol, vreslijke presentator, en als kotsbonus de gast van vandaag Albert Verlinde
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd aan denken als ik iemand op UGGs zie.
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, het is wél lekker warmquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan wat zwarte sprieten aan de zijkant en sjaal tot over de neus, et voila! Je hebt me te pakken op de hei.
.
Arme jongen toch. En het hielp ook nog es niks nada noppes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had ook van die medicijnen een ontzettend droge strot en het gevoel dat ik gebrek aan lucht had
Ja, en nu?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme jongen toch. En het hielp ook nog es niks nada noppes.
Dat restaurant is niet duur Ruud, kan nooit veel zijn hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niente ( niets meer dan een reeksje aanvullend)
Vanaf de prijslijst kun je de smaak niet beoordelen. Lekker hoeft niet duur te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat restaurant is niet duur Ruud, kan nooit veel zijn hè
Die prijzen zijn zodanig dat je er bijna iedere dag kunt gaan eten, spotgoedkoop!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf de prijslijst kun je de smaak niet beoordelen. Lekker hoeft niet duur te zijn.
Voor mij interessant, tien minuten lopen, voor jou niet. Maar als je eens in de buurt bent...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die prijzen zijn zodanig dat je er bijna iedere dag kunt gaan eten, spotgoedkoop!
Slaap lekker Marrijequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg alvast welterusten iedereen.
Dan ben je de eerste die het hoort!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij interessant, tien minuten lopen, voor jou niet. Maar als je eens in de buurt bent...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste die het hoort!![]()
Maar hoe kom ik daar ooit in de buurt, ik bedoel, is er iets leuks in die omgeving wat ik absoluut niet mag missen of een keer moet zien?
Misschien kun je wéér een suffe betweterige opmerking maken, alleen dan met "rien, nichts, ingenting"? Dat laatste is Zweeds, en het betekent "niets".quote:
Hoeveel Polen zitten daar wel niet als er zelfs een Poolse Disco voor is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of je moet een Poolse Disco leuk vinden.![]()
http://www.polskadyskoteka.nl/
En dat is maar 100m verder dan de Italiaan
Ja, en dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kun je wéér een suffe betweterige opmerking maken, alleen dan met "rien, nichts, ingenting"? Dat laatste is Zweeds, en het betekent "niets".
Gert, je zeikt een beetje (naast de pot). Zie er toch de lol van in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kun je wéér een suffe betweterige opmerking maken, alleen dan met "rien, nichts, ingenting"? Dat laatste is Zweeds, en het betekent "niets".
Waarin?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gert, je zeikt een beetje (naast de pot). Zie er toch de lol van in.![]()
14-02 was de eerste keer in die hut. Was gezellig en leuk met ongeveer 500 man bezoek, ook Nederlanders.. Volgende keer verwacht ik het dubbele.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel Polen zitten daar wel niet als er zelfs een Poolse Disco voor is?
In de wc potquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |