quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Weet jij een nóg ergere met "sun" dan de onderstaande?
Echt rillingen!
Come on, let's go to Jamaica, met je houten pijpje.![]()
Fouter dan die van jou kan niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die is écht niet erger dan de goombay dance band, no way!!!
Of bedoel je dat je dat nummer van Nikkieboy juist een goéd nummer vindt?
quote:CHAMPIX blokkeert specifiek deze alfa4bèta2-nicotinereceptor, waardoor deze niet door nicotine kan worden gestimuleerd. Dit zorgt ervoor dat de aangename effecten van roken verminderen, wat kan helpen een volledige terugval te voorkomen na een moment van zwakte. Daarnaast stimuleert CHAMPIX ten dele de afgifte van dopamine, waardoor zowel het verlangen naar een sigaret als de ontwenningsverschijnselen verminderen.
Ja maar die is ook gecóverd!quote:
Goeie postquote:
Bootst het nix na? Echt helemaal niks nada noppes?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, in de basis gewoon een blokker dus, het bootst echt nix na, 't geeft wél, dat is waar, ook wat dopamine af!
Niks pedant .....
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij uit dezelfde periode.
![]()
Het dansje is subliem!
Je mag best zeggen voor wie je hem dan gepost hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een soort Luv! Alleen dan nog iets meer op de mongole medemens gericht.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij uit dezelfde periode.
![]()
Het dansje is subliem!
Volgens mij zijn we van fruit veranderd, of niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
En voor de kijkers links!![]()
En die citroen.![]()
![]()
Check de edit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we van fruit veranderd, of niet?
Jonguh, kijk nu gewoon even op de officiële site van champix, daar kun je over bovenstaande niets lezen. Ik weet niet waar jij die vrije vertaling vandaan haalt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Bootst het nix na? Echt helemaal niks nada noppes?
Nogmaals dan:
- De receptoren, en dus de hersenen, denken dat er nicotine aan vastzit en de roker krijgt een gevoel van bevrediging zonder echt te roken.
- Bovendien vermindert het de ontwenningsverschijnselen van het stoppen met roken, doordat het enigszins de werking van nicotine nabootst.
HALLO HALLO MET DE POLITIEquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Noek het volgende:
Hier! Een zonnetje voor jullie.
*kras
Dank jullie wel en ik ga met de theorie Gert mee. Dus als het mijn dood wél wordt, is het de schuld vanGert
.
Ik stop dus niet. Heb 3 roofvogels gezien en gehoord dus ik word wel weer gelukkig. ooit
BLIEP BLIEP MET DE BRANDWEER!!
Aha. Dus het doet hetzelfde wat nicotine ook doet: receptoren prikkelen om dopamine af te geven. Ja?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jonguh, kijk nu gewoon even op de officiële site van champix, daar kun je over bovenstaande niets lezen. Ik weet niet waar jij die vrije vertaling vandaan haalt.
Daar staat echt letterlijk "CHAMPIX blokkeert specifiek deze α4β2-nicotinereceptor, waardoor deze niet door nicotine kan worden gestimuleerd.". En dat klopt ook wel met mijn ervaringen, want roken is een stuk minder bevredigend.
Wat het wel doet, en dat doet nicotine ook, is wat dopamine afgeven. Dus da effect wordt voor een klein deel opgevangen. Letterlijk staat daar "Daarnaast stimuleert CHAMPIX ten dele de afgifte van dopamine"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |