in m'n tas, niet in m'n kofferquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, maar dit jaar ga ik toch iets anders verzinnen.
Onze koffers stonden nog in Mexico, mét onze sleutels daarin en wij stonden hier thuis voor de deur.![]()
Gelukkig hebben onze (leuke) buurtjes een sleutel.
Ben ook ooit naar Saalbach geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mooi.
Saalbach is tof. Sneeuw is tof. Bergen zijn tof. Uit eten voor weinig is tof. Warme chocomel midden in de sneeuw is tof. In de zon in zo'n mooie omgeving wandelen is tof. Andere taal (behalve de Nederlanders dan) is tof.
Tas kan weer gejat worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ze was ongeveer iedere avond een uur met d'r vriendinnetje aan het bellenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tas kan weer gejat worden.
dat kan, maar de kans is klein als je een beetje opletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
je was wel bij haar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze was ongeveer iedere avond een uur met d'r vriendinnetje aan het bellen.
M.a.w., uiteraard is er niets gebeurd. Dit wist ik overigens al voordat ik ging.
Mij lijkt het me wel leuk als ik kan skiën. Voor een dag ofzo, daarna zou ik fijn in mijn vakantiepatroon vallen. Slapen, lam wandelen, shoppen (lokaal eten, meestalquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben ook ooit naar Saalbach geweestAl vind ik alles leuk als ik maar kan skien
![]()
Ik word eigenlijk altijd opgehaald van het vliegveld en dan laat ik mn sleutels bij mn ouders liggen...
Jep. Gratis slapen in Saalbachquote:
Tja, maar paspoorten kunnen ook zomaar plots verdwijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, maar de kans is klein als je een beetje oplet
die haal je nog wel eens uit je tas, je sleutels nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar paspoorten kunnen ook zomaar plots verdwijnen.
net als zimbabwaanse dollars...verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar paspoorten kunnen ook zomaar plots verdwijnen.
dag grote meneerquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die haal je nog wel eens uit je tas, je sleutels niet
discussies zonder einde
beetje gelig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde eigenlijk op andere mensen die paspoorten "lenen".![]()
En ja, de dader was zeer waarschijnlijk getint.
Hadden we het al weer een tijdje niet over gehad.quote:
Ik vermoed van wel.quote:
Je kunt ook alleen 's middags skienquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mij lijkt het me wel leuk als ik kan skiën. Voor een dag ofzo, daarna zou ik fijn in mijn vakantiepatroon vallen. Slapen, lam wandelen, shoppen (lokaal eten, meestal), uit eten, zuipen en weer slapen
.
Gewoon in de hotelkluis laten liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hoe kun je nou op vakantie je sleutels kwijtraken?
Ik bedoel, als ik op vakans ben, dan gaan de huissleutels in een ritsvak in mijn tas en dat vakje gaat pas weer open als we thuis zijn
als je hotel zulks een luxe heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon in de hotelkluis laten liggen.
Anders ga ik er niet in zitten. Op vakantie moet het beter zijn dan thuis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je hotel zulks een luxe heeft
na de comic sans en bounty was die ook weer aan de beurdtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hadden we het al weer een tijdje niet over gehad.
Ik heb hier een HP laptop met een vista sticker waar gewoon xp op draait. Gewoon een fatsoenlijke image installeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:34 schreef r8ality het volgende:
Nieuwe HP desktop computer met voorgeinstalleerde Vista. Proberen XP te installeren. Faal.
Krijg al een blauw scherm nog voor ik op F8 hoef te drukken.
oneensch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Anders ga ik er niet in zitten. Op vakantie moet het beter zijn dan thuis.
bountyquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na de comic sans en bounty was die ook weer aan de beurdt
En de topic negerdt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na de comic sans en bounty was die ook weer aan de beurdt
Mits skibroek en fatsoenlijke schoenen, echt niet. Jammer dat ik die niet bijhad/heb, maar das tweequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen 's middags skienen wandelen is stom...
Ik moet uberhaupt eerst wel een image KUNNEN makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb hier een HP laptop met een vista sticker waar gewoon xp op draait. Gewoon een fatsoenlijke image installeren.
Moppie ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneensch.
Maar jullie waren dus weggegaan zonder je sleutels uit de kluis te halen?
een beetje fatsoenlijke systeembeheerderdt kan dat idd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb hier een HP laptop met een vista sticker waar gewoon xp op draait. Gewoon een fatsoenlijke image installeren.
Waarom langzaam gaan als je ook snel kunt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mits skibroek en fatsoenlijke schoenen, echt niet. Jammer dat ik die niet bijhad/heb, maar das twee.
misschien moet ie ff naar buitenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom langzaam gaan als je ook snel kunt?
De hond zit hier echt piepgeluiden te maken alsof hij iets wil... ik nie schnap...
ik zou vast gaan bestellen bij de bakkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Levitation het volgende:
ojee, eerste d/t fout is uit mijn 212 pagina's gehaald door mijn teamleider.
Teamleider is ook een taalnazi.Drie d/t fouten in een document is trakteren.
op hyves ook...allemaal trouw/kinderfoto'squote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
Het valt me op dat als mensen getrouwd zijn dat ze dan op Facebook allemaal een foto hebben van hun bruiloft als profile pic, ook als dat niet eens een leuke foto is
Zoeken op je middelbare school is best geinig
K3 is briljantquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef r8ality het volgende:
Ik zal trouwens wel een beetje gek in mijn hoofd zijn, maar ik vind K3 - Oya Lele tof.
Dat draaiden ze ook in zo'n apres-ski-gebeuren terwijl we voor de eerste keer op zo'n enorme vlakte stonden waar een paar pistes op uitkwamen. Sfeer.
Is ie al geweest.. en de andere is nu buiten, omdat hij dat fijner vindt... de kleine mag nu zelfs op de bank van mij en nog is het niet goedquote:
echt he, te erg gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op hyves ook...allemaal trouw/kinderfoto's
Ik zou er failliet van gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Levitation het volgende:
ojee, eerste d/t fout is uit mijn 212 pagina's gehaald door mijn teamleider.
Teamleider is ook een taalnazi.Drie d/t fouten in een document is trakteren.
misschien honger?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Is ie al geweest.. en de andere is nu buiten, omdat hij dat fijner vindt... de kleine mag nu zelfs op de bank van mij en nog is het niet goed
Eerste fout staat op pagina 109 (vd 212). Vind het eigenlijk reuze meevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou vast gaan bestellen bij de bakker
Nee, hij miste de andere... heb hem nu binnen gehaald en nu is het weer goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien honger?
Misschien hebtie pijn?
Misschien zit je op z'n staart?
quote:
idd..en allemaal mensen van de middelbare school enzo...ze zijn allemaal zo oud en volwassenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt he, te erg gewoon
ik weiger daar aan mee te doen
Ja, die kinderfoto's zijn idd ook echt ergquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt he, te erg gewoon
ik weiger daar aan mee te doen
Onze naas doet dat ook vaak ja. Blèren tot en met en dan aai je em 3x, en dan is het goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij miste de andere... heb hem nu binnen gehaald en nu is het weer goed
Mijn avatar is ook Levi met bruidsmake-up.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
Het valt me op dat als mensen getrouwd zijn dat ze dan op Facebook allemaal een foto hebben van hun bruiloft als profile pic, ook als dat niet eens een leuke foto is
Zoeken op je middelbare school is best geinig
Ik kwam er wel net een paar tegen die ik alweer vergeten wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..en allemaal mensen van de middelbare school enzo...ze zijn allemaal zo oud en volwassen
Ja, maar dat is een leuke foto. Vreemd naar je boeketje kijken is een ander verhaal...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn avatar is ook Levi met bruidsmake-up.
neen, hyves is al meer dan genoegquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kwam er wel net een paar tegen die ik alweer vergeten was![]()
Hebben jullie ook Feesboek?
Ik heb meer internationale vriendjes... die doen niet aan Hyves...quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
maar jij bent toch al mijn vriendje op Hyves?
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Ik zet er ook niks geks op... en bij mij kunnen mensen er pas op als ik heb gezegd dat dat goed is, scheelt idd ook wel watquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
Komt bij dat je gewoon moet oppassen met wat je op zo'n site neerzet. Aangezien werkgevers die sites ook feilloos weten te vinden.
je kan mijn ploatjes en profiel alleen zien als je m'n hyvesvriendje bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
Komt bij dat je gewoon moet oppassen met wat je op zo'n site neerzet. Aangezien werkgevers die sites ook feilloos weten te vinden.
je hebt wel een profiel...of er is nog iemand met jouw naam in V'hoven en een vriendin met dezelfde naamquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Precies, ik heb ff gekeken en het werkt allemaal kut.
Ik heb er twee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt wel een profiel...of er is nog iemand met jouw naam in V'hoven en een vriendin met dezelfde naam
hehehe, nu weet ik hoe jullie er uitzienquote:
Ik was er anders al vanuit gegaan dat we een keer een pilse gingen pakken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehehe, nu weet ik hoe jullie er uitzien
Formule 1quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik was er anders al vanuit gegaan dat we een keer een pilse gingen pakken.
heb ik ook, ik heb je al uitgenodigdquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Vreemd... dacht dat jij die foto had met een gitaar als ava... Vriendjes worden
ik heb wel een rooiequote:
verplicht als je een Golf hebtquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga jij maar in Boedapest zonder petje op de tribune zitten bij 50 graden plus.
nee, dan blijf ik voor de airco zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga jij maar in Istanbul zonder petje op de tribune zitten bij 50 graden plus.
bb?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens een beter zonwerend middel dan een petje
omdat het een bier&tieten foto isquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben ik zo'n chick op die foto?
Idd sexy pic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben ik zo'n chick op die foto?
ik was eind 2008 ook blij..totdat die Toyota homo die neger voorbij liet gaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eind 2007 was ik blij en eind 2008 moppie.
leuke pic, maar zijn er ook pics van je in omloop waarop je geen bierfles vasthoudt?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
leuke pic, maar zijn er ook pics van je in omloop waarop je geen bierfles vasthoudt?
hier heb ik koffie:quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
leuke pic, maar zijn er ook pics van je in omloop waarop je geen bierfles vasthoudt?
Of het is een bierflesje vermomd als colaflesje...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:16 schreef FUFR het volgende:
"meneer, mag ik even uw koffiekopje lenen voor een foto? "
Is vast een bierfles in über lieve baby vermomming.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
en hier heb ik een baby!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef -moppie- het volgende:
Oh nee, ze hebben hyves foto gevonden..............
Veel wijn zo te zien.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
en op bruiloften heb ik wijn
[ afbeelding ]
ze hep gin keus...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef ArTiC het volgende:
ik stel dezelfde vraag als FUFR maar dan anders: zijn er foto's waarbij je niet je tieten prominent in beeld hebt?
dat ben ik...dat is idd engquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef Inu het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor engs Artic?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef ArTiC het volgende:
ik stel dezelfde vraag als FUFR maar dan anders: zijn er foto's waarbij je niet je tieten prominent in beeld hebt?
ik kan het toch ook niet helpenquote:
quote:
ies compliment!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
ik kan het toch ook niet helpen
Beetje overhevelen naar mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
wel hendig, kan je je bierflesje tussen klemmenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel hendig, kan je je bierflesje tussen klemmen
F*ck dat visueel ingesteld zijn is soms echt een vloek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
s heul nie, die zitten al 16 jaar op dezelfde plek
en het ding waar ik opsta is een surfplank, net zoiets als een rodeostier maar dan met een surfplank, dat ding beweegt en jij moet blijven staan. Ging best goedquote:
was dat niet een idee van Peter Bulder?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en het ding waar ik opsta is een surfplank, net zoiets als een rodeostier maar dan met een surfplank, dat ding beweegt en jij moet blijven staan. Ging best goed
is in stiphout trouwens
we ondergaan ieder jaar de ideeën van Peter Bulderquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was dat niet een idee van Peter Bulder?
kenkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we ondergaan ieder jaar de ideeën van Peter Bulder
Oh, bij dat rare dartcafe... Ziet er onhandig uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en het ding waar ik opsta is een surfplank, net zoiets als een rodeostier maar dan met een surfplank, dat ding beweegt en jij moet blijven staan. Ging best goed
is in stiphout trouwens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:29 schreef bleiblei het volgende:
Whoa, SQ, ik ben echt goed![]()
Ordina - ¤2,13 - 9.7%
192 euro in minder dan een dag.
hoezo raar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, bij dat rare dartcafe... Ziet er onhandig uit
hij is af en toe (na bier) want enthousiast jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:27 schreef bleiblei het volgende:
Peter? Wie? PEEETEEEER!!!!
Nog nooit zo een luidruchtig persoon meegemaakt. Daar kan de hele familie SQ nog niet eens aan tippen
nou lijkt het net alsof mijn familie enorme tokkies zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:27 schreef bleiblei het volgende:
Peter? Wie? PEEETEEEER!!!!
Nog nooit zo een luidruchtig persoon meegemaakt. Daar kan de hele familie SQ nog niet eens aan tippen
is dat niet dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou lijkt het net alsof mijn familie enorme tokkies zijn
allerminstquote:
ik dacht meer aan je pa die commando's loopt te schreeuwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou lijkt het net alsof mijn familie enorme tokkies zijn
Zijn daar ooit vrouwen binnen die er niet uitzien alsof ze de hele Ici Paris op hun gezicht hebben?...quote:
Je zou je afvragen hoe ooit die baby er gekomen isquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
Spamhoeren. Ik slaap 2 uur en er is al aan nieuw topic dat 7 pagina's groot is.
zijn er überhaupt ooit vrouwen binnen behalve de eigenaresse en haar dochters?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Zijn daar ooit vrouwen binnen die er niet uitzien alsof ze de hele Ici Paris op hun gezicht hebben?...
vriendjes worden?quote:
Daarom, raar dartcafe...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zijn er überhaupt ooit vrouwen binnen behalve de eigenaresse en haar dochters?
Daar hebben vrouwen wel vaker last vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Inu het volgende:
Ik wil een nieuw horloge, maar ik vind alleen de hele dure mooi
Van die hele dure hebben ze neppers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Inu het volgende:
Wat is duur?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Inu het volgende:
ik ben nog steedsquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Inu het volgende:
200 euro vind ik duur, aangezien ik meestal na anderhalf jaar alweer een nieuwe wilquote:
neppertsquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van die hele dure hebben ze neppers.
Sterkte.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef febster het volgende:
Studienerd meld, nog 500 pagina's te gaan.
Komt goedquote:
quote:Zaterdag:
Just Jack
Kings of the day
Me first and the gimme gimmes
Elbow
Chris Cornell
The Killers
Bruce Springsteen & The E Street Band
Zondag:
Kyteman's hiphop orkest
White Lies
Pendulum
De Staat
Maria Mena
James Morrisson
Keane
Milow
Volbeat
Madness
Placebo
Depeche Mode
Maandag:
The all-american rejects
the script
billy talent
Kate Perry
The ting tings
Shinedown
De jeugd van tegenwoordig
The kooks
Novastar
Amy macdonald
Franz ferdinand
Anouk
Snow Patrol
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, de line up van de 40e editie van Pinkpop.
[..]
even de toffe dingen markeren:quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, de line up van de 40e editie van Pinkpop.
[..]
Onbevlekte ontvangenis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je zou je afvragen hoe ooit die baby er gekomen is.
Que?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef Juup© het volgende:
Toch maar even een trouwboekje aanvragen in Den Haag om eventueel gezeik bij aangifte kind te voorkomen.
Wij zijn getrouwd in de USA en hebben het huwelijk rechtsgeldig laten maken in NL. Om een aangifte van geboorte te kunnen doen hebben wij een trouwboekje nodig en dat hebben wij niet omdat wij toen niet van plan waren om te gaan jongen. Nu wij wel gaan jongen hebben wij het boekje nodig om aangifte te kunnen doenquote:
quote:Line up
DONDERDAG MAIN STAGE
THE PRODIGY
OASIS
PLACEBO
DAVE MATTHEWS
PYRAMID MARQUEE
TIGA
EMILIANA TORRINI
VRIJDAG MAIN STAGE
COLDPLAY
THE KILLERS
BLOC PARTY
ELBOW
AMY MACDONALD
PYRAMID MARQUEE
JASON MRAZ
THE STREETS
HENRY ROLLINS - SPOKEN WORD
ZATERDAG MAIN STAGE
2MANYDJS
KINGS OF LEON
NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
FRANZ FERDINAND
LIMP BIZKIT
PYRAMID MARQUEE
KATY PERRY
ZONDAG MAIN STAGE
METALLICA
SEASICK STEVE
MASTODON
PYRAMID MARQUEE
Wel lollig idd, maar meer lollig in de zin van, ik plof in het gras neer in de zon met een biertje en ga luisteren, geenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Kytemans hiphop orkest lijkt me ook wel lollig.
Klonk iig. wel tof bij DWDD.
Ik zag het ja. Ziek gewoon, de Arctic Monkeys komen daar ook nog eens bij waarschijnlijk, ze hebben echt alle grote hedendaagse rockacts bij elkaarquote:
Wrom nie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet m'n schoonzusje nog gaan vertellen dat ik toch niet mee naar paaspop kan![]()
Ik welquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ziek gewoon, de Arctic Monkeys komen daar ook nog eens bij waarschijnlijk, ze hebben echt alle grote hedendaagse rockacts bij elkaar. Ga er niet heen overigens maar dat terzijde.
Ziek?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ga er niet heen overigens maar dat terzijde.
wegens nog geen baan, weekendje kost al gauw 250 euri en dat kan ik me nu even niet veroorloven voor alleen maar lol makenquote:
Heb je dat nodig? Ik dacht dat het volledig vrijwillig was of je zo'n boekie wilde of niet. Ik heb er wel een van gemeente son & breugel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij zijn getrouwd in de USA en hebben het huwelijk rechtsgeldig laten maken in NL. Om een aangifte van geboorte te kunnen doen hebben wij een trouwboekje nodig en dat hebben wij niet omdat wij toen niet van plan waren om te gaan jongen. Nu wij wel gaan jongen hebben wij het boekje nodig om aangifte te kunnen doen
Amen to that. Walgelijk mens is dat zeg. Jan Smeets (organisator PinkPop) noemt haar een stadionactquote:
Al ooit eerder geweest? Probeer op camping A1 te staan hoef je niet zover naar het terrein te lopenquote:
Ahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wegens nog geen baan, weekendje kost al gauw 250 euri en dat kan ik me nu even niet veroorloven voor alleen maar lol maken
Die mutsen zijn zo enorm DOM in S&B bij de gemeentequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je dat nodig? Ik dacht dat het volledig vrijwillig was of je zo'n boekie wilde of niet. Ik heb er wel een van gemeente son & breugel.![]()
Vrouwke achter de balie: "wilt u een donkerrode of een donkerblauwe"
Levi: "donkerrood, die andere is lelijk"
Vrouwke achter de balie schrijft op "donker blauw".Had ik niet gezien, V. wel en hij zegt gewoon niets!
![]()
Dus hebben we een donkerblauwe.
Heb je die ING reclame al gezien?quote:
Die zijn/waren niet bekend in Surinamequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
levi kent madness en depeche mode niet
quote:
quote:MIN:
Muse liet gisteren zien hoe je met veel noten op je zang toch een steengoede band kan zijn. Dave Matthews laat zien hoe het niet moet. Bijna elk nummer eindigt met een nodeloos lang instrumentaal stuk, waarin elke muzikant tot vervelens toe zijn kunsten mag vertonen. Voor een driekwart zwart gezelschap (drums, blazers en viool) heeft de band verdomd weinig soul in zijn donder, en spannend is het al helemaal niet. Matthews zelf straalt niet het minste greintje plezier uit, zodat je je langzamerhand kunt afvragen wie nu eigenlijk wél blij wordt van dit optreden. Vooruit, enkele tientallen fans vooraan zijn wel enthousiast.
CONCLUSIE:
'We hebben nog een paar liedjes, daarna laten we jullie weer met rust,' zegt Dave Matthews twintig minuten voor het einde. Heel goed idee. Volgend jaar Pinkpop Classic? Of weet je wat: blijf voortaan maar gewoon helemaal weg. En neem je bescheiden reutelpop mee.
ja, ik moest er een beetje van brakenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je die ING reclame al gezien?3 vrouwen, waarvan er 3 absoluut niet kunnen acteren, icm een slecht script. Een typische ING reclame dus.
Vagelijk. Maar ik zou bij god niet weten wat voor muziek het is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
levi kent madness en depeche mode niet
Maar die trol verdiend er wel mooi ¤400.000 mee volgens een of ander nieuwsblad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik moest er een beetje van braken
ja, ik bedoel vooral dat ze een overrated festivalhoer is. Anouk in de line-up zou voor mij bijna een reden zijn om niet te gaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Urban Solitude was zeker wel een vette cd.
echt om tequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je die ING reclame al gezien?3 vrouwen, waarvan er 3 absoluut niet kunnen acteren, icm een slecht script. Een typische ING reclame dus.
En als ik die muziek nu gewoon super goed vind?quote:
ambtenarenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die mutsen zijn zo enorm DOM in S&B bij de gemeente
Ga ik mijn paspoort verlengen gaat mijn GSM en ik neem op om te zeggen dat ik wel terug bel, is die muts beledigd omdat het volgens haar woorden enorm onbeleefd is om te gaan telefoneren terwijl ik wacht op een nieuw paspoort. Ondertussen mikt zij mij oude paspoort gewoon in de shredder zonder te vragen of ik het wilde behouden. Is zij nog beledigd ook als ik er wat van zeg.
Domme koe
OMG. De hits dan maar:quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vagelijk. Maar ik zou bij god niet weten wat voor muziek het is.
Maar ik zing vaak met muziek mee zonder dat ik weet van wie het is. Namen van bands en zangers enzo onthouden lukt mij niet zo.
Oeh. Voor dat bedrag zou ik mezelf ook wel voor lul zetten in een potloodventjas.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar die trol verdiend er wel mooi ¤400.000 mee volgens een of ander nieuwsblad.
Jupquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef febster het volgende:
[..]
Al ooit eerder geweest? Probeer op camping A1 te staan hoef je niet zover naar het terrein te lopen.
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh. Voor dat bedrag zou ik mezelf ook wel voor lul zetten in een potloodventjas.
Ik heb ze al een keer gezien en mijn mening komt overeen met de recensie. Maar ik mijd alle 'kwijl' muziek, ik ben er echt allergisch voor gewordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als ik die muziek nu gewoon super goed vind?
Jij was toch diegene met een eigen mening en ik diegene die de meute en recensies achterna liep.
Nog een reden waarom ik een grotere hekel heb gekregen aan Anouk, bah bah. Die van mevrouw Froger momenteel is ook rete irritantquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, even rekenmachine gepakt. Anouk krijgt voor 1 dag werk 23 keer zoveel als ik voor 1.5 jaar werken bij de ING. Ok, dat was wel 9 jaar geleden, maar het gaat om het idee.quote:
En ze liegt nog ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik een grotere hekel heb gekregen aan Anouk, bah bah. Die van mevrouw Froger momenteel is ook rete irritant.
Opener Festival in Polen heeft ook een goede line up en is maar 75 euro voor 4 dagenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Jupen pakken drinken meenemen, want die mogen wel het terrein op
Mijn vriendinnen wilden ook nog naar een of ander vaag festival in Slovenie op een boot, geinigSziget lijkt me te massaal, daar komen echt zoveel mensen op af...
Dat is eigenlijk nog erger. Die hoereert voor de Nederlandse Energie Maatschappij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik een grotere hekel heb gekregen aan Anouk, bah bah. Die van mevrouw Froger momenteel is ook rete irritant.
Oeh, ook goed idee iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Opener Festival in Polen heeft ook een goede line up en is maar 75 euro voor 4 dagen.
Geen idee, zodra het over de NEM gaat, stop ik automatisch met luisteren.quote:
dit is geen recensie maar je zure vooroordeel verkondigenquote:
oh...interessantquote:
"Lieve mensen..."quote:
linkjes gaarnequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Foto's van de desbetreffende vriendinnen staan op Facebook
Ze liegt trouwens niet... Ze zegt dan je enkele honderden euro kan besparen.quote:
Tja, op een of andere manier draaien ze je een poot uit. Was te verwachten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze liegt trouwens niet... Ze zegt dan je enkele honderden euro kan besparen.
Als ze je bellen beweren ze dat 25% goedkoper uit bent bij hun. Maar het is maar 10% en die raak je wel weer kwijt in het tweede en derde jaar van het contract.
oh datquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze liegt trouwens niet... Ze zegt dan je enkele honderden euro kan besparen.
Als ze je bellen beweren ze dat 25% goedkoper uit bent bij hun. Maar het is maar 10% en die raak je wel weer kwijt in het tweede en derde jaar van het contract.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh dat![]()
heb je al iets verkocht vandaag
Alles met wielen nieuw of gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat verkoop je? Mn moeder wil een nieuwe auto
Wanneer kom jij bij mij een jongere Mazda kopen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
ColtZ40, snel, grijp je kans. Is nog een vrouw ook, kun je mooi een poot uitdraaien.
Zoals het een echte autoverkoper betaamdquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
ColtZ40, snel, grijp je kans. Is nog een vrouw ook, kun je mooi een poot uitdraaien.
Zodra ik V. heb overtuigd van de noodzaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wanneer kom jij bij mij een jongere Mazda kopen?
Smart For2. Zeer veel binnen ruimte, ruime instap en een iets hogere zit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoals het een echte autoverkoper betaamd
Nee, tis nogal lastig. Mn ouders zijn allebei tegen de 2 meter en mn vader is nogal fors, dus het moet een hoge auto zijn met veel ruimte, maar ondertussen wel het formaat hebben van een 2e auto, want ze hebben al een grote...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Smart For2. Zeer veel binnen ruimte, ruime instap en een iets hogere zit.
Ik draai vanavond de olieplug wel ff los.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zodra ik V. heb overtuigd van de noodzaak.Vrees dat deze eerst moet komen te overlijden op een ongelukkige plek, op een feestdag, terwijl het hagelt/sneeuwt/regent.
En die hebben jullie er toevalig nog een staan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Te smal voor mn vader...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Beide verkocht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
En die hebben jullie er toevalig nog een staan.
Ik heb een vermoeden waarom ze geen renault meer willen hebben. Koop dan ook geen Peugeot.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Te smal voor mn vader...
We hebben nu een Kangoo en die past, maar ze wil geen Renault meer.. Ze willen misschien de Peugot 2006 ofzo, maar die is nog niet in de showrooms
Dat reclame ding zelfs voor 3000 euro.quote:
inclusief 45km/u sticker?quote:
koop sowieso geen Franse autoquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden waarom ze geen renault meer willen hebben. Koop dan ook geen Peugeot.
Hebben jullie geen smart roadster staan? Die vindt V. gaaf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat reclame ding zelfs voor 300 euro.
Nee, hij past prima in de Kangoo, maar er is telkens iets mis mee... en dit is al de tweede waarbij dat is... Ze wilde eigenlijk een Mercedes B, maar die reed niet fijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden waarom ze geen renault meer willen hebben. Koop dan ook geen Peugeot.
Zijn die dingen zo goedkoop? Ik wil ook wel een Smartquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik vind die cc'tjes van Peugeot anders erg leuk als bij-autootje.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Zijn die dingen zo goedkoop? Ik wil ook wel een Smart
quote:
Hier begrijp ik niks van... die Smart met reclame van C...voor 300 verkocht?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die Peugeots zien er wel leuk uit idd maarjaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind die cc'tjes van Peugeot anders erg leuk als bij-autootje.En rijden best redelijk.
De voorraam rand zit boven je hoofd en dat hoort niet bij een cabrio.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die Peugeots zien er wel leuk uit idd maarja
quote:
Boeiequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De voorraam rand zit boven je hoofd en dat hoort niet bij een cabrio.
quote:
Valt volgens mij alles mee. Top ligt toch wel op 130km/u toch? Net genoeg om af en toe een stukkie snelweg mee te pikken.quote:
hou je in...hou je in...hou je inquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Valt volgens mij alles mee. Top ligt toch wel op 130km/u toch? Net genoeg om af en toe een stukkie snelweg mee te pikken.Verder zijn 't natuurlijk vooral autootjes voor kleine stukkies.
We hebben al ooit een Volvo gehad en mn moeder gaat echt NIET in een Golf rijden...quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef r8ality het volgende:
Oude Volvo-oldtimer of Golf 2.
Beide groot genoeg voor mensen van 2 meter en kost geen ruk als tweede auto.
Toyota Verso is wel wat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Inu het volgende:
[..]
We hebben al ooit een Volvo gehad en mn moeder gaat echt NIET in een Golf rijden...
Mensen die zich te goed voelen om in een Golf te rijdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Inu het volgende:
[..]
We hebben al ooit een Volvo gehad en mn moeder gaat echt NIET in een Golf rijden...
Honda HRVquote:
*meld*quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mensen die zich te goed voelen om in een Golf te rijden.
Nadeel dan Toyota's is dat ze nog niet kapot gaan al had je het graag. Net als Mazda's.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nadeel dan Toyota's is dat ze nog niet kapot gaan al had je het graag. Net als Mazda's.
Dat is die ovenprut ook al.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
spamhoeren
badkamer ruikt weer naar Blue Wonder Sanitair, een goedje dat om een of andere vage reden roze is
Met een vent als de mijne zit je dan tot je dood vast aan die auto.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En afschrijven daar doen ze niet aan bij toyota.
mijn vader heeft nog wel een mercedes die nog rijdtquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een vent als de mijne zit je dan tot je dood vast aan die auto.Want iets vervangen wat het nog doet is zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |