in m'n tas, niet in m'n kofferquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, maar dit jaar ga ik toch iets anders verzinnen.
Onze koffers stonden nog in Mexico, mét onze sleutels daarin en wij stonden hier thuis voor de deur.![]()
Gelukkig hebben onze (leuke) buurtjes een sleutel.
Ben ook ooit naar Saalbach geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mooi.
Saalbach is tof. Sneeuw is tof. Bergen zijn tof. Uit eten voor weinig is tof. Warme chocomel midden in de sneeuw is tof. In de zon in zo'n mooie omgeving wandelen is tof. Andere taal (behalve de Nederlanders dan) is tof.
Tas kan weer gejat worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ze was ongeveer iedere avond een uur met d'r vriendinnetje aan het bellenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tas kan weer gejat worden.
dat kan, maar de kans is klein als je een beetje opletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
je was wel bij haar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze was ongeveer iedere avond een uur met d'r vriendinnetje aan het bellen.
M.a.w., uiteraard is er niets gebeurd. Dit wist ik overigens al voordat ik ging.
Mij lijkt het me wel leuk als ik kan skiën. Voor een dag ofzo, daarna zou ik fijn in mijn vakantiepatroon vallen. Slapen, lam wandelen, shoppen (lokaal eten, meestalquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben ook ooit naar Saalbach geweestAl vind ik alles leuk als ik maar kan skien
![]()
Ik word eigenlijk altijd opgehaald van het vliegveld en dan laat ik mn sleutels bij mn ouders liggen...
Jep. Gratis slapen in Saalbachquote:
Tja, maar paspoorten kunnen ook zomaar plots verdwijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, maar de kans is klein als je een beetje oplet
die haal je nog wel eens uit je tas, je sleutels nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar paspoorten kunnen ook zomaar plots verdwijnen.
net als zimbabwaanse dollars...verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar paspoorten kunnen ook zomaar plots verdwijnen.
dag grote meneerquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die haal je nog wel eens uit je tas, je sleutels niet
discussies zonder einde
beetje gelig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde eigenlijk op andere mensen die paspoorten "lenen".![]()
En ja, de dader was zeer waarschijnlijk getint.
Hadden we het al weer een tijdje niet over gehad.quote:
Ik vermoed van wel.quote:
Je kunt ook alleen 's middags skienquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mij lijkt het me wel leuk als ik kan skiën. Voor een dag ofzo, daarna zou ik fijn in mijn vakantiepatroon vallen. Slapen, lam wandelen, shoppen (lokaal eten, meestal), uit eten, zuipen en weer slapen
.
Gewoon in de hotelkluis laten liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hoe kun je nou op vakantie je sleutels kwijtraken?
Ik bedoel, als ik op vakans ben, dan gaan de huissleutels in een ritsvak in mijn tas en dat vakje gaat pas weer open als we thuis zijn
als je hotel zulks een luxe heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon in de hotelkluis laten liggen.
Anders ga ik er niet in zitten. Op vakantie moet het beter zijn dan thuis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je hotel zulks een luxe heeft
na de comic sans en bounty was die ook weer aan de beurdtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hadden we het al weer een tijdje niet over gehad.
Ik heb hier een HP laptop met een vista sticker waar gewoon xp op draait. Gewoon een fatsoenlijke image installeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:34 schreef r8ality het volgende:
Nieuwe HP desktop computer met voorgeinstalleerde Vista. Proberen XP te installeren. Faal.
Krijg al een blauw scherm nog voor ik op F8 hoef te drukken.
oneensch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Anders ga ik er niet in zitten. Op vakantie moet het beter zijn dan thuis.
bountyquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na de comic sans en bounty was die ook weer aan de beurdt
En de topic negerdt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na de comic sans en bounty was die ook weer aan de beurdt
Mits skibroek en fatsoenlijke schoenen, echt niet. Jammer dat ik die niet bijhad/heb, maar das tweequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen 's middags skienen wandelen is stom...
Ik moet uberhaupt eerst wel een image KUNNEN makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb hier een HP laptop met een vista sticker waar gewoon xp op draait. Gewoon een fatsoenlijke image installeren.
Moppie ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneensch.
Maar jullie waren dus weggegaan zonder je sleutels uit de kluis te halen?
een beetje fatsoenlijke systeembeheerderdt kan dat idd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb hier een HP laptop met een vista sticker waar gewoon xp op draait. Gewoon een fatsoenlijke image installeren.
Waarom langzaam gaan als je ook snel kunt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mits skibroek en fatsoenlijke schoenen, echt niet. Jammer dat ik die niet bijhad/heb, maar das twee.
misschien moet ie ff naar buitenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom langzaam gaan als je ook snel kunt?
De hond zit hier echt piepgeluiden te maken alsof hij iets wil... ik nie schnap...
ik zou vast gaan bestellen bij de bakkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Levitation het volgende:
ojee, eerste d/t fout is uit mijn 212 pagina's gehaald door mijn teamleider.
Teamleider is ook een taalnazi.Drie d/t fouten in een document is trakteren.
op hyves ook...allemaal trouw/kinderfoto'squote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
Het valt me op dat als mensen getrouwd zijn dat ze dan op Facebook allemaal een foto hebben van hun bruiloft als profile pic, ook als dat niet eens een leuke foto is
Zoeken op je middelbare school is best geinig
K3 is briljantquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef r8ality het volgende:
Ik zal trouwens wel een beetje gek in mijn hoofd zijn, maar ik vind K3 - Oya Lele tof.
Dat draaiden ze ook in zo'n apres-ski-gebeuren terwijl we voor de eerste keer op zo'n enorme vlakte stonden waar een paar pistes op uitkwamen. Sfeer.
Is ie al geweest.. en de andere is nu buiten, omdat hij dat fijner vindt... de kleine mag nu zelfs op de bank van mij en nog is het niet goedquote:
echt he, te erg gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op hyves ook...allemaal trouw/kinderfoto's
Ik zou er failliet van gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef Levitation het volgende:
ojee, eerste d/t fout is uit mijn 212 pagina's gehaald door mijn teamleider.
Teamleider is ook een taalnazi.Drie d/t fouten in een document is trakteren.
misschien honger?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Is ie al geweest.. en de andere is nu buiten, omdat hij dat fijner vindt... de kleine mag nu zelfs op de bank van mij en nog is het niet goed
Eerste fout staat op pagina 109 (vd 212). Vind het eigenlijk reuze meevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou vast gaan bestellen bij de bakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |