Ik had laatst iets soortgelijks, toen ik al mijn Cydia applicaties had verwijderd werkte 'ie weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Sinds vandaag kan ik geen reservekopie maken. Ik krijg de melding dat de iPhone ontkoppeld is. De rest gaat prima.Gisteren deed hij het nog prima. Maar sinds vandaag krijg ik die melding.
Heb wel de miPatch ( hackulo) geinstalleerd via Cydia ( las dat ergens op een forum), en paar andere topics via internet en iphoneclub ( waar dit bericht werd verwijderd) gezocht maar het probleem blijft zich voordoen.
Iemand van jullie een idee?
Geen idee, ik had zelf op dat moment nog niet zoveel Cydia apps. Voor hetzelfde geld was het gewoon toeval.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Pff als ik dat doe ben ik lang bezig. Heb namelijk ook categories er op staan. Gisteren had ik ook Cydia programma's er op staan en dat ging toen prima. Heb wel paar gekraakte apps er op gezet. Wellicht dat de reden?
Good!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ow het is opgelost. Had 4 applicaties geinstaleerd en nu verwijderd. En nu maakt hij wel een reservekopie. Iig bedankt voor het meedenken.
Ook maar even pimpen met die van mij dan..quote:
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:29 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ook maar even pimpen met die van mij dan..
[ afbeelding ]
Een heel mooi kunstwerk van Stephen Fairey (OBEY)
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?
quote:
Hij zal daar wel werken, let alleen goed op dat je je data-verbinding uitzet! Of in ieder geval de roaming functie (volgens mij moet dat voldoende zijn? Ik heb hem toen maar helemaal uitgezet to be sure) anders kost het je al gauw een 15 euro per MB en je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!
Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....
Alvast bedankt!
Hey toppie! Thanks!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee
Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!
Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculatiesquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Geruchten gaan over de aankondiging hiervan in juni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |