En hoe bevalt het ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hi
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
Kom je op Youtube enzo zonder extra te moeten betalen ?
Misschien een domme vraag: Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
![]()
![]()
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
Misschien een domme vraag: Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals al eerder vermeld, godzijdank niet
Met 3G is het nog goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.quote:
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Geen problemen meequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met 3G is het nog goed te doen
[..]
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.
Websites zoals Fok gaan echt als een tietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingen
Ach ik wou zo graag als een van de eerste een iPhone hebben.. have to pay the price for itquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Websites zoals Fok gaan echt als een tiet![]()
[..]
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellen
Daar kies je natuurlijk zelf voor, als je onderweg (trein etc) bent is het toch zeker een goede bezigheidquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Landscape modus is naar mijn mening goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het behelpen.Maar goed.
Ja, en Hi biedt dus maar 1/8e van die snelheid.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:
http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1309286 )
[..]
![]()
Wist ik nog niet eens.
Ik was blij voor die verklarende zin, anders snapte ik er echt geen reet vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?
Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
prachtige toelichtingquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?
Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
Is gewoon gemiddeld toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
![]()
![]()
Dan koop ik per direct een nokiaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Apple iPhone met een Windows OS
.
Is dat dan niet zo bij 95% van alle websites?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |