Jups.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:46 schreef Numbie het volgende:
Ik neem aan dat de bevestiging van Anouk al bekend is hier?
Die het van het GRAZ-forum hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef KneiterS het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)igingen_pinkpop.html
Billy Talent
Katy Perry
Anouk
Heeft zich tegenover een journalist bevestigd samen met de tour van Moke.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Professional het volgende:
Was Amy McDonald nu ook niet bevestigd? Ik neem aan dat die haar revance van vorig jaar mag pakken.
3FM gok ik, tevens live te zien op http://www.fabchannel.comquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Is de persconferentie ook ergens op de radio?
Oké, nja moet nu naar school, dus kan het pas vanaf 13:00 volgen. Maar met mn telefoon heb ik radioquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3FM gok ik, tevens live te zien op http://www.fabchannel.com
hmmmquote:Nieuws moet jij jezelf toeëigenen: afsluiter 40e Pinkpop is Snow Patrol... #pinkpop2009
Blijft een beetje haken af en toe inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Doet bij meerdere mensen Fabchannel het niet helemaal lekker?
System overload...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Doet bij meerdere mensen Fabchannel het niet helemaal lekker?
Dat valt dan toch een beetje tegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
Ik krijg net dit binnen. Ziet er logisch uit...
Programma jubileumeditie Pinkpop
Zaterdag 30 mei: Bruce Springsteen & The E-Street Band, The Killers, Chris Cornell, Elbow, Me First and the Gimme Gimmes, Kings of the Day, Just Jack.
Zondag 31 mei: Depeche Mode, Placebo, Madness, Volbeat, Milow, Keane, James Morrison, Maria Mena, De Staat, Pendulum, White Lies, Kyteman’s Hiphop Orkest.
Maandag 1 juni: Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script, The All-American Rejects.
Kut... die stream is me aan het irriteren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
System overload...
Ik heb 3FM aangezet maar ze gaan niet live bekend maken. Alleen de Jan stukjes waarschijnlijk...
Dat zou vreselijk zijn zeg. Behalve Me first aned the gimme gimmes danquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
Zaterdag 30 mei: Bruce Springsteen & The E-Street Band, The Killers, Chris Cornell, Elbow, Me First and the Gimme Gimmes, Kings of the Day, Just Jack.
Zondag 31 mei: Depeche Mode, Placebo, Madness, Volbeat, Milow, Keane, James Morrison, Maria Mena, De Staat, Pendulum, White Lies, Kyteman’s Hiphop Orkest.
Maandag 1 juni: Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script, The All-American Rejects.
Zie een paar leuke namen, maar dit is niet waar ik op hoopquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
Binnen waarvan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
...
Het is niet op 3FM hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef WasMachinator het volgende:
de persconferentie zou gewoon op de radio te volgen zijn dus enjoy
Mijn mailquote:
Als dat zo is ga ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
ALL AMERICAN REJECTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:19 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zie een paar leuke namen, maar dit is niet waar ik op hoop
Als dit waar is valt het me toch vies tegen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
Het is hem wel lijkt hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als dit waar is valt het me toch vies tegen...
Je lijst klopt dan toch. Best wel een tegenvaller eigelijk...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:17 schreef chansadres het volgende:
dan ben ik blij dat de bronnen nog steeds hun werk doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:26 schreef chansadres het volgende:
De eerste dag is identiek. Dit is de lijst...
ik denk dat je niet de enige bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:28 schreef Professional het volgende:
Mmmm, mag ik even zeggen dat ik het toch een beetje vind tegenvallen?
Wat een onzin, Lowlands heeft nog amper namen bekend gemaakt, dus dit kan je nog helemaal niet zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Wát slecht!
Hoe kun je zo achterblijven bij Lowlands en Rock Werchter?
Excuses, ik bedoelde Rock am Ring en Werchter..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat een onzin, Lowlands heeft nog amper namen bekend gemaakt, dus dit kan je nog helemaal niet zeggen.
Idd, ik mis gewoon de echte knallers. Zeker de afsluiter, dat is nu Snow Patrol?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou sorry, het is dan wel niet zo beroerd als in 2005 maar als dit het is dan mag Jan Smeets nooit meer zijn mond opentrekken met "dat het om te gillen zo goed is" .... het is allemaal wel leuk maar ik mis gewoon wat echte knallers
die je aankomend jaar op ieder ander kut festival kan vinden. Soort moke.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef Christiaan het volgende:
DE STAAT! NICE!
Tja maar dat worden echt geen grote knallers meer, de headline-plaatsen zijn al vergeven...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef chansadres het volgende:
Betekend wel dat er nog 8 open plaatsen zijn waarschijnlijk...
toch nog kane!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja maar dat worden echt geen grote knallers meer, de headline-plaatsen zijn al vergeven...
Dit kon mijn reactie wel zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou sorry, het is dan wel niet zo beroerd als in 2005 maar als dit het is dan mag Jan Smeets nooit meer zijn mond opentrekken met "dat het om te gillen zo goed is" .... het is allemaal wel leuk maar ik mis gewoon wat echte knallers
Wss, zal Metallica vorig jaar te duur zijn geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat Depeche mode ook geen goedkope grap is! Maar als dit alles is moet ik er zeker even goed over na gaan denken. Zeker aangezien mijn kaarten voor Werchter en Lowlands al binnen zijn. Snow patrol is toch geen afsluiter... (al is die nog niet officieel bevestigd)quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wss, zal Metallica vorig jaar te duur zijn geweestdaarom dit jaar dit schijtprogramma....
Zijn eigen portemonee ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef Professional het volgende:
[..]
Dit kon mijn reactie wel zijn.
Ik mis de echte grote naam. Natuurlijk zijn Bruce, Depeche Mode, Snow Patrol, The Killers grote namen maar ik mis gewoon de knaller waarvan je zegt, yes dat moet ik gewoon zien. Je kunt wel blijven vergelijken met de afgelopen jaren, maar dat had ik gekozen voor het programma van vorig jaar als jubileumeditie.
Ik vind persoonlijk dat Jan Smeets iedereen een beetje heeft lekkergemaakt voor iets wat niet uitgekomen is. Waar gaat die 4 miljoen van het budget heen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde nu Live. Klinkt erg aardig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
die je aankomend jaar op ieder ander kut festival kan vinden. Soort moke.
Met bruce, madness en depeche mode? Daar zijn ze nog veel te jong voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Denk dat het roze zal zien van de 14 jarige pubers op het veld..
Dat zijn de knallers die PP nu mistquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
Geef mij maar RockWerchter met : metallica - limp bizkit - the killers - coldplay - franz ferdinand - kings of leon - Oasis - the prodigy.
Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat zijn de knallers die PP nu mist![]()
Er zit een hoop leuks tussen, maar dat zijn acts waar je naar gaat kijken als je er bent, niet waarvoor je komt.
kijk eens naar alle middelmatige meuk die de rest van de dag vult..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:42 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Met bruce, madness en depeche mode? Daar zijn ze nog veel te jong voor
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat zijn de knallers die PP nu mist![]()
Er zit een hoop leuks tussen, maar dat zijn acts waar je naar gaat kijken als je er bent, niet waarvoor je komt.
Dat viel me ook al op, word dan 1e x Werchter voor me na jaren pinkpop!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
Geef mij maar RockWerchter met : metallica - limp bizkit - the killers - coldplay - franz ferdinand - kings of leon - Oasis - the prodigy.
zie de lijs van chan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef kbeurden het volgende:
Ik zit niet live mee te luisteren, maar wat is er nu officieel bevestigd?
jupppquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef kbeurden het volgende:
[..]
dus alles wat daarin staat is dus ook door smeets bevestigd nu?
Dat zal die dan minstens goed moeten maken met pearl jam, maar aangezien de lijst eigenlijk al uitgelekt is weten we het bijna wel zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef snowgoon het volgende:
Ik zie een boel geklaag, maar de maandag is toch nog niet bekend?
nee, bij mij ook ellende, hij hapert gigantischquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef roediej het volgende:
Nu maandag nog, en wat een trage stream of het ligt hier aan de verbinding
de hoeveelheid inbreng van smeets kan je terug brengen naar misschien één band hè. Hij is voornamelijk boegbeeld die gewoon lekker geniet van zij festival.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij... als je deze line-up om te gillen noemt dan wordt het tijd dat je opstapt als Mr. Pinkpop... de afgelopen twee jaar waren veel beter bezet, met name in de headliners en qua diversiteit...
Grappig. De afgelopen jaren werd ook veel geklaagd over de line up.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij... als je deze line-up om te gillen noemt dan wordt het tijd dat je opstapt als Mr. Pinkpop... de afgelopen twee jaar waren veel beter bezet, met name in de headliners en qua diversiteit...
die van vorig jaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar was er weinig te klagen over de line-up, het was dan ook in een week uitverkocht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Grappig. De afgelopen jaren werd ook veel geklaagd over de line up.
En nu zouden die line-ups juist weer goed zijn geweest.
En de Killers, Bruce Springsteen, Kooks, Franz Ferdinand. Vind ik toch erg divers.
Het is ook nooit goed.
Begrijp me goed, het is lang niet slecht maar die namen die nu eruit springen zijn al lang en breed bekendgemaakt... vervolgens zegt Jan Smeets dat dit nog maar het topje van de ijsberg is en dan krijg je vandaag alleen maar veldvulling te horen zonder enige vorm van spectaculaire uitschieters... da's wel even een teleurstelling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En de Killers, Bruce Springsteen, Kooks, Franz Ferdinand. Vind ik toch erg divers.
Het is ook nooit goed.
check! Fok!meeting op melt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hou het dit jaar dus gewoon bij Melt! en Lowlands.
Geen headliners in ieder geval. Allemaal leuk en aardig, maar niet het beloofde programma.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, Jan zegt dat er nog wat geweldigs tussen die 8 aanvullingen zit. Ik geloof hem niet meer![]()
Dat is geen diversiteit. Afgezien van Bruce zijn het saaie indiepop bandjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
om deze teleurstelling te compenseren zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:59 schreef Exterminator het volgende:
Nog 8 namen worden sowieso nog bekend gemaakt na vandaag waaronder vrij grote namen... Aldus Jantje... Laat me verrassen...
Als je bij de namen The Prodigy en Nine inch nails gooit heb je pas diversiteit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
hoop ik idd ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef Duizendpootje het volgende:PENDULUMMM!!!! *
Hopelijk toch wel met live band he?
ik mis billy talent daarquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geen headliners in ieder geval. Allemaal leuk en aardig, maar niet het beloofde programma.
Dik gedrukt dus wat ik had willen zien. Schuin leuk maar niet veel meer...
Chris Cornell vind ik de grootste teleurstelling. Bah, zijn R&B muziek is echt waardeloos...
Je weet net 3 namen er uit te pikken die niet echt heel veel verschillen van elkaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef Colplay het volgende:
Had er vandaag ook meer van verwacht. Keane is zo'n beetje de grootste naam die er vandaag bij gekomen is. Met Anouk dan.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef LeonH het volgende:
Van mij mag de stream nu wel een beetje gaan haperen
Rammsteinquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis trouwens een Duitse act of niet![]()
Naast het feit dat de dance en de stevige rock ook zwaar ondervertegenwoordigd is...
Ja en vanaf eind dit jaar gaan ze weer touren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef Professional het volgende:
Ja wat doen die tegenwoordig, zijn die nog niet bezig met nieuw album?
Yep en geruchten gaan dat hun nieuwe tour eind dit jaar of begin volgend jaar gaat plaatsvinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef Professional het volgende:
Ja wat doen die tegenwoordig, zijn die nog niet bezig met nieuw album?
Ja en dan zeggen dat je er nog nooit bent geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef duymelijntje het volgende:
Slijmerd!!! Fan van pinkpop
In het najaar in een stadion bij ons in de buurt waarschijnlijk...quote:
Amenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Duizendpootje het volgende:
worden trouwens ALLE namen vandaag bekend gemaakt?
Of misschien ook nog in de komende weken?
Het komt wel eens voor dat er 1 a 2 bands er bij komen, maar zijn meestal niet de grootste namen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Duizendpootje het volgende:
worden trouwens ALLE namen vandaag bekend gemaakt?
Of misschien ook nog in de komende weken?
Lijkt me niet. Dan is de baby er net.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Tussen die 8 namen zal Krezip sowieso nog wel zitten
Oorspronkelijk had het nieuwe album al uit moeten zijn, maar ze waren niet tevreden met het resultaat. Daarom zijn ze opnieuw begonnen, vandaar de vertraging.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Als Rammstein nu wat sneller was geweest, hadden ze nog ff wat festivalgeld kunnen cashen.
Rammstein is altijd vet.
Denk je er wel aan op tijd te gaan plassen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:28 schreef Thijsssss het volgende:
En als Elbow nou ook op het hoofdpodium staat dan sta ik er van zaterdagochtend tot zaterdagnacht
Wat zijn de prijzen voor PP dan? Kan ze niet vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:27 schreef LeonH het volgende:
Snow Patrol dus de afsluiter![]()
Als je ziet wat je nu al op Werchter krijgt voor dezelfde prijs en dan 4 dagen lang....
Het is dat The Killers en Bruce op 1 avond staan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | Just Jack Kings of the day Me first and the gimme gimmes Elbow Chris Cornell The Killers Bruce Springsteen & The E Street Band Zondag: Kyteman's hiphop orkest White Lies Pendulum De Staat Maria Mena James Morrisson Keane Milow Volbeat Madness Placebo Depeche Mode Maandag: The all-american rejects the script billy talent Kate Perry The ting tings Shinedown De jeugd van tegenwoordig The kooks Novastar Amy macdonald Franz ferdinand Anouk Snow Patrol |
nou ja goed, iets goedkoper dan. Maar toch... Ga me de komende 3 dagen nog even goed overwegen of alleen de zaterdag of toch 3. Weet nu al dat ik er spijt van krijg als ik alleen de zaterdag ga, en weer sfeer heb geproefd die dagquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:30 schreef Shadow_NL het volgende:
140 voor 3 dagen.
75 voor een dagkaart.
dus ik kan beter 3 dagen gaan dan 2 dagen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:30 schreef Kidney_Bean het volgende:
75 euro per dag (excl servicekosten etc), 140 euro voor drie dagen (excl servicekosten)
Mja, op zondag en maandag zijn nog plekken leeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef planethugo het volgende:
als je die namen zo onder elkaar ziet staan dan verwacht je eigenlijk dat er nog een paar headliners bijkomen....
Misschien dat ze het wel express doen voor alle zeikerds die geen kaartjes halenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef planethugo het volgende:
als je die namen zo onder elkaar ziet staan dan verwacht je eigenlijk dat er nog een paar headliners bijkomen....
Yea.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus ik kan beter 3 dagen gaan dan 2 dagen ?
meh ok dan maar 3 dagen...
Werchter is zelfde dagprijs.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:30 schreef Shadow_NL het volgende:
140 voor 3 dagen.
75 voor een dagkaart.
die wil me dr nietquote:
nee jan lult toch alles wat krom is toch wel recht. Anouk een stadionact.... heeft ze ook een keer in t gelredome gezongen. Kan me nog herinneren dat ze met een piano op pinkpop stond, dat ging nergens over...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
Misschien dat ze het wel express doen voor alle zeikerds die geen kaartjes halen
Dank u dank u. Met dank aan de mensen van Dagblad de Limburger. Ze hebben lang dat persbericht geheim kunnen houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:32 schreef Exterminator het volgende:
Lijstje van shann klopte inderdaad. Bij dezen nog 'n keer de zojuist bevestigde namen.
[ code verwijderd ]
werchterquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:37 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Werchter is zelfde dagprijs.
4 dagen is 169 ex 17 euro voor camping.
Niet bepaalde zelfde prijs dus.
En het scheelt ook wel of er 50.000 of 80.000 mensen komen.
Zoals gezegd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:37 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Werchter is zelfde dagprijs.
4 dagen is 169 ex 17 euro voor camping.
Niet bepaalde zelfde prijs dus.
En het scheelt ook wel of er 50.000 of 80.000 mensen komen.
Dat zou wel al heel knap zijn al je dat 3 dagen voor de vvk hebt gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:40 schreef Leonos het volgende:
Haha, je zal maar een kaartje voor Pinkpop gekocht hebben
wat dus nog niet kanquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:40 schreef Leonos het volgende:
Alleen 30x zo slecht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef Lauriette91 het volgende:
Dit klinkt trouwens enigszins als de Editors.
Die zijn toch pas vanaf zaterdag te koop ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:40 schreef Leonos het volgende:
Weet je de naam toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alleen 30x zo slecht.
Dit met de Editors vergelijken
Jaaaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Die zijn toch pas vanaf zaterdag te koop ?
Ik bedoelde, kut voor je als je een kaartje hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat zou wel al heel knap zijn al je dat 3 dagen voor de vvk hebt gedaan
Awesomequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
King of the day, komt de eerste dag optreden
Ze staat ook op Werchter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef peterfan het volgende:
Waarom Waarom Katy Perry??? Best een lekker nummertje hoor, maar toch geen festivalact??
Denk dat ze de tent in gaat. Zie het ook niet voor me dat ze op een van de grote podiums zal staan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef peterfan het volgende:
Waarom Waarom Katy Perry??? Best een lekker nummertje hoor, maar toch geen festivalact??
Iets mis met je oren?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef Lauriette91 het volgende:
Dit klinkt trouwens enigszins als de Editors.
Dan nog: Waarom??? Of is ze camp genoeg om cool te zijn voor een top 40 act en zie ik dat gewoon niet ofzo?quote:
Alsof dat een garantie is, dat je ook op Pinkpop staat. Zie Coldplay, Kings of Leon etc.quote:
blijkbaar vind de organisatie van Werchter Perry wel een festival act. 2 Engelse festivals denken daar ook zo over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alsof dat een garantie is, dat je ook op Pinkpop staat. Zie Coldplay, Kings of Leon etc.
top 40 act hoort natuurlijk wel thuis op de 40e jubileum editie, dat je dat niet snapt!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:48 schreef peterfan het volgende:
[..]
Dan nog: Waarom??? Of is ze camp genoeg om cool te zijn voor een top 40 act en zie ik dat gewoon niet ofzo?
Over Scissor Sisters hoorde ik toen ook zo'n verhalen. En wat was dat een topact dat jaar!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef febster het volgende:
Dat soort acts kunnen onder goed fout, ik zie bv een Lady Gaga ook nog wel een Lowlands doen.
Een vriendinnetje van 19 doet wonderen schijnbaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er mis met Giel Beelen? Waarom ziet hij eruit alsof hij eindelijk zichzelf verzorgd?
Pendulumquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef febster het volgende:
Ik mis een dance act zoals Justice/Soulwax/Chemical Brothers trouwens...
Dat valt hier onder DnBquote:
Oehoe darling, who needs Razorlight?quote:
Mja, er zijn gewoon erg veel echte old rock fanaten in dit topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik voorspel minstens 20.000 Lauriettes vooraan
Sorry hoor darling, maar zoveel indie/rock is er niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mja, er zijn gewoon erg veel echte old rock fanaten in dit topic.
Hou zelf meer van indie/rock/pop/punk.
Dus je kan elke keer op me bitchen, of je accepteert het gewoon.
Niets mis met Snow Patrol en Keane. Het zijn weliswaar in mijn ogen meer CD-artiesten dan overtuigende festivalacts. Maar niets mis mee want ze maken goede muziek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:58 schreef febster het volgende:
[..]
Dat valt hier onder DnB. Maar iig nog 1, ik snap niet waarom er zoveel van die 'kwijl' muziek is, meria mena/snow patrol, james morrison, keane, milow, het houdt maar niet op
.
Niet veel mensen zullen daar wakker om liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
Hopelijk stelt nog iemand een Gaslight Anthem vraagje
65.000 voor de zaterdag als ik me niet vergis... werd zojuist iets over gezegd...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef Simpleton het volgende:
Hoeveel dagkaarten worden er verkocht?
Nee maar schijnbaar wel om Razorlightquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet veel mensen zullen daar wakker om liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |