En een lesbo.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Omg wat een circus deze groep...salesmanager die in zn voortuin golft, een indische, een schilder, een heks...
Ik denk dat ze gevraagd is door de productiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:31 schreef Isabeau het volgende:
En Lucy had niet mee moeten doen. Als je zo weinig lust is dit toch geen programma voor jeGa je aan elke tafel mekkeren dat het niet je smaak is en dan vervolgens lagere cijfers geven omdat jij domweg niets lust
![]()
Toch nog een 7,5 voor deze creaties. Desserts zijn in dit programma jammer genoeg altijd het ondergeschoven kindje.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En een lesbo.
Die eerste vanavond maakte zich er wel erg makkelijk van af. Rouwe langoustines als voorgerecht, stukkie vlees, friet en sla als hoofdgerecht en wat frambozen, chocolade en slagroom als dessert.
Hoog ballen-gehalte ook, die salesmanager.
Die nep-Brood en die 'heks' lijken mij wel de gangmakers van deze groep.
LOL Ik dacht al: waar doet hij me aan denken!! Vast z'n broer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:01 schreef Specularium het volgende:
Die Oscar, is dat familie van Rene van der Gijp ofzo?
Irritant kakballetje die salesmanager!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Omg wat een circus deze groep...salesmanager die in zn voortuin golft, een indische, een schilder, een heks...
M'n email heeft geholpen, de aflevering staat onlinequote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Even een email sturen?
Ze lijkt me wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Ze heeft stomme wenkbrauwen. Nu kijkt ze altijd verbaasd!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wow...5 pepers in de soep...9 (!!!) knoflookteentjes in de pesto...WTFFFF
Ik zou het bij een edit houden eerlijk gezegd. Het is geen slowchat lijkt me. Het viel me op, that's all.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef -Peach het volgende:
Ik bedenk iets en post het, als er in de tussentijd niemand anders reageert dan komen ze onder elkaar ja. Niemand spaart alles toch op tot het eind???
Misschien is ze wel omgebouwdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vandaag vond ik helemaal niks aan bij die nep-heks. Slecht eten ook nog.
Morgen belooft het dus wel heftig te worden bij die kunstenaar en de onthulling van Anita zal wel niet zijn dat ze lesbisch is, want dat weet iedereen al op het moment dat je haar ziet.
Dat ze vroeger eigenlijk Sjonnie heette.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |