Ik zou het bij een edit houden eerlijk gezegd. Het is geen slowchat lijkt me. Het viel me op, that's all.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef -Peach het volgende:
Ik bedenk iets en post het, als er in de tussentijd niemand anders reageert dan komen ze onder elkaar ja. Niemand spaart alles toch op tot het eind???
Misschien is ze wel omgebouwdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vandaag vond ik helemaal niks aan bij die nep-heks. Slecht eten ook nog.
Morgen belooft het dus wel heftig te worden bij die kunstenaar en de onthulling van Anita zal wel niet zijn dat ze lesbisch is, want dat weet iedereen al op het moment dat je haar ziet.
Dat ze vroeger eigenlijk Sjonnie heette.quote:
dat had ik al gegoktquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ze vroeger eigenlijk Sjonnie heette.
Beter opletten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef msnk het volgende:
Die Marokkaanse vrouw mag er best wezenLeuk ook om een keer een halal tafel te zien, zonder alcohol en al.
Wou ik even kwijt
Dat ze half Indisch is, had ik wel meegekregen ja. Maar ik dacht dus dat ze ook half Marokkaans is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter opletten.
Ze is half Indisch en is de moeder van wat kroost van een uit beeld zijnde Marokkaan.
Koken kan ze sowieso niet en dat zweefteefgedoe met die kaartlegster was inderdaad lachwekkend.
Oscar reageerde nog het beste daar op.
Verder is het absoluut belachelijk om GASTEN te dwingen wel of niet bepaalde dingen te drinken of te eten.
In mijn ogen bepalen de gasten wat er op tafel komt en hou ik daar rekening mee. Dus als iemand vega is krijgt ie geen vlees, is iemand halal of kosjer, dan zorg ik dat ie geen varken krijgt voorgeschoteld en als iemand moslim is krijgt ie naast de wijn of ander alcohol een alternatief voorgeschoteld.
Maar ik zal nooit iemand mijn gedoe opdringen zoals die Jael.
Ze heeft voor de Nederlandse uitzendingen een vrij laag cijfer gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef msnk het volgende:
Want als men zich daaraan ergert, en haar gewoon een kut cijfer geeft, krijgt de serie tenminste nog een beetje een dramatische wending
Nou, dat hebben ze dus ook gedaan (minder punten geven). Dat irriteren valt wel mee, ik vind gewoon dat als je aan zo'n programma meedoet, vooral je eigen persoonlijkheid heel duidelijk naar voren komt in de presentatie van jezelf op die avond. Yael en Jennifer zijn dus duidelijk alleen maar met zichzelf bezig, de anderen zijn imo wat aangenamere mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik vind ook wel dat ze een fles in huis had kunnen hebben alleen voor dit etentje, maar dat heeft ze niet gedaan. Als men daarmee zit dan geven ze maar gewoon minder punten.
Jij kunt je trouwens wel over de minste dingen irriteren zeg. Als jij de Turkse versie van Smaken verschillen zou zien zou je denk ik helemaal gek worden. Het enige wat men doet is elkaar afzeiken. De gemiddelde cijfer dat gegeven wordt is een 4.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter opletten.
Ze is half Indisch en is de moeder van wat kroost van een uit beeld zijnde Marokkaan.
Koken kan ze sowieso niet en dat zweefteefgedoe met die kaartlegster was inderdaad lachwekkend.
Oscar reageerde nog het beste daar op.
Verder is het absoluut belachelijk om GASTEN te dwingen wel of niet bepaalde dingen te drinken of te eten.
In mijn ogen bepalen de gasten wat er op tafel komt en hou ik daar rekening mee. Dus als iemand vega is krijgt ie geen vlees, is iemand halal of kosjer, dan zorg ik dat ie geen varken krijgt voorgeschoteld en als iemand moslim is krijgt ie naast de wijn of ander alcohol een alternatief voorgeschoteld.
Maar ik zal nooit iemand mijn gedoe opdringen zoals die Jael.
Ze dacht dat ze voor leuk entertainment gezorgd had, maar dat viel niet zo goed in de groep, kan gebeuren. Dat ze wil dat er met respect over haar vriendin gepraat wordt kan ik goed begrijpen, vond het goed dat ze daar wat over zei.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:13 schreef Specularium het volgende:
Sjongejonge, dat kaartlezen ook aan iedereen opdringen.
En vervolgens klagen over het gebrek aan respect terwijl mevrouw zelf totaal geen respect voor haar gasten heeft.
En ze is ook nog zelfingenomen met haar hoge cijferverwachting. (gelukkig maakt Jack altijd leuke opmerkingen over dat soort uitspraken)
Laatste wordt ze waarschijnlijk, en terecht. Vervelend wijf, bah.
Vond ik ook gek. Had die Tina losgelaten op Bernard, dat had iedereen er veel meer bij betrokken. Nu stonden ze een beetje "aan de zijlijn" mee te kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef DarkElf het volgende:
wat ik totaal niet snapte aan dat kaartgedoe is dat je gasten hebt en je dan iemand laat komen om voor jou zelf! de kaarten te leggen (wat op ieder ander moment kan want je kent haar zelf) terwijl je gasten alleen maar kunnen kijken ernaar..
heel heel vreemd vond ik dat. kan me voorstellen dat mensen er flauw van worden dan... (ook al vind ik ook dat je wel respectvol moet blijven, grappen maken mag dan imo weer wel hoor... wat verwacht je nou?)
Ja dat valt mij ook op!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef childintime het volgende:
Wat me wel steeds meer begint op te vallen is dat mensen die zelf geen alcohol drinken, bij een ander verwachten iets anders aangeboden te krijgen. Mensen die geen vlees eten idem dito; zij verwachten dat een ander er rekening mee houdt. Maar als de groep bij hen is, moet iedereen zich aanpassen. Dus niemand krijgt een wijntje of iedereen moet vegetarisch eten. Ik vind dat best egoistisch, vooral bij de vegetariers is dat erg opvallend. Ik weet nog een aflevering waar iedereen toen koud eten zat te eten en alleen maar komkommerwater te drinken kreeg. Had iets met haar principes ofzo te maken. De mensen waren dus ook echt blij met dat etentje(dat 't afgelopen was ws).
Maar wat me zo stoort is dat bv een vegetarier wel verwacht dat'ie iets anders dan vlees voorgeschoteld krijgt, maar zich dan niet aan past aan de rest van de groep als'ie zelf aan de beurt is om te koken, dan verwachten ze dat de hele groep vegetarisch eet. De groep heeft daar best wel commentaar op, maar niemand zegt het rechtsstreeks.
Ja dat vond ik ook een domme zet! De entertainment is toch voor je gasten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef DarkElf het volgende:
wat ik totaal niet snapte aan dat kaartgedoe is dat je gasten hebt en je dan iemand laat komen om voor jou zelf! de kaarten te leggen (wat op ieder ander moment kan want je kent haar zelf) terwijl je gasten alleen maar kunnen kijken ernaar..
heel heel vreemd vond ik dat. kan me voorstellen dat mensen er flauw van worden dan... (ook al vind ik ook dat je wel respectvol moet blijven, grappen maken mag dan imo weer wel hoor... wat verwacht je nou?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |