quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21048
Juustem
quote:- Note: the hat shown in the first picture is not included.
Ja, daarom ook. FocalPrice doet vaak moeilijk en ik heb geen zin in gezeur om die 75 ct. Maar andere kant mogen ze het eigenlijk ook wel even weten (als ze er uberhaupt wat mee doen)quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja als je hem wilt omruilen weet ik bijna zeker dat FP vraagt of je hem terug wilt sturen, heb nog nooit gehad dat ze gewoon zeggen dat ze een nieuwe sturen... zo makkelijk als DX zijn ze niet.
Maar ach dat weet ik inmiddels ook wel en bestel daarom niet zo snel "duurder" dingen meer daar.
Moest zelfs iets van $5 terug sturen...
Mijn enige ervaring met dat ik iets verkeerd kreeg was met een zak van 10kg kattevoerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef g0dz0r het volgende:
Heb ik altijd pech gehad of werken nederlandse webshops niet anders?DX is gewoon heel makkelijk, misschien wel iets te.
Als je echt de andere Nano wilt, moet je wel wat concreter zijn. Ze willen je nu het prijsverschil tussen wat je hebt betaald en de productwaarde van het product wat je ontvangen hebt vergoeden, plus een 'discount'.quote:
iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Bhuddy het volgende:
als je dit leest, vermoed ik dat FP gewoon die hele diitek niet heeft.. Maar gewoon weer zo'n neppe. Hij gaat bij mij dan ook weer rechtstreeks terug!
degene die dat post is net zo de klos als wij natuurlijk. ik vermoed dat FP bij de leverancier moet aankloppen en daar kon nog wel eens een probleem om de hoek komen kijken als blijkt dat die failliet is of gewoon niet kan leveren.quote:
Do you have a link?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef jack-peng het volgende:
The OEM ipod Mp3 can be easily get in Chinese market ,with very competitive purchasing price.
But frankly speaking ,they do not have good quality.
That is why I do not sell them.
I recommed the brand"newman" mp3,it is also a Chinese Brand,though it is 10$ or more expensive than the OEM ipod mp3,but the quality is really good,and it is very nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |