Ik ook zoquote:
Oh, met die kasteel onzinquote:
Ja, drink es wat meer dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:43 schreef reetveter het volgende:
Whehehe, altijd als ik bier op heb ga ik tegen meiden praten op msn die ik nooit spreek, en nieuwe meiden toevoegen via hyves
Nee, een lijst van namen voldoet eigenlijk ook wel. Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er nu op vakantie zijn.quote:
Oh, zo'n ding waar dan status aan werd ontleendquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
daar waar de UI's van gebanden instonden..
pics or it didn;t happenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
Whehe ik zie foto's terug van carnavalIk lijk verdomme net 50 cent met me dikke kop
Volgens haar wel ja..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, zo'n ding waar dan status aan werd ontleend
Waar heb je gevierd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
Whehe ik zie foto's terug van carnavalIk lijk verdomme net 50 cent met me dikke kop
WElke?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het liedje uit de OP helemaal gekeken.
Vieren ze daar serieus nog een beetje carnaval ja ?quote:
Ja, niet Jovink, natuurlijkquote:
Wel ja, ik ben niemand....quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:54 schreef KingOfPop het volgende:
Joh, dan ga ik ook maar pitten, niemand is hier meer
Ik ook, wekker staat om half 2quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel ja, ik ben niemand....
Maar goed, ik ga ook maar naar bed.
Want morgen vroeg op ... (lees half 10)
Naaisquote:
Niet geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
Devvie, heb jij die meetpics? Zo ja, kan je dan even doorsturen?
Connecties jong.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
Devvie, heb jij die meetpics? Zo ja, kan je dan even doorsturen?
Dat moet je nooit tegen een neger zeggen he. Kijk uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais![]()
![]()
Eigenlijk heb ik heel erg de neiging om te spijbelen.
Want projectgroep en ik ben in het stadium: ze kunnen de boom in.
Vreemdquote:
Het zijn twee berberaapjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat moet je nooit tegen een neger zeggen he. Kijk uit.
Ja, sorry.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Oké ik trap wel af dan
[ afbeelding ]
RAARAA wie is deze user
Background information:
Deze user staat bekend om zijn goede grappen en zijn brede fantasie. In het dagelijks leven slaapt hij overdag en 'S nachts tieft die mocro's op het station in elkander. Hij is getrouwd met zijn prachtige Noorse dearne en zou bijna vader zijn geworden.
1belletje van mij en hij ging mee..quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik kreeg ZH niet mee![]()
Tevens ben ik mensenschuw, dus het leek me niet zo'n strak plan.
Briljantquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Oké ik trap wel af dan
[ afbeelding ]
RAARAA wie is deze user
Background information:
Deze user staat bekend om zijn goede grappen en zijn brede fantasie. In het dagelijks leven slaapt hij overdag en 'S nachts tieft die mocro's op het station in elkander. Hij is getrouwd met zijn prachtige Noorse dearne en zou bijna vader zijn geworden.
Je hebt dus niet gebeld.quote:
Is ie toevallig stiekem homo, lijkt wel zo namelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Nog 1 hint dan:
[ afbeelding ]
Zoals U ziet heeft deze user een liefde voor dieren. Hij is daarom ook lid van greenpeace en gaat soms mee met de georganiseerde trips naar de zuidpool om de zeehonden te beschermen.
Wat slechtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar niet in de context die jij bedoelt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Klinkt jou dat niet bekend in de oren?
Op mijn manier welquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de context die jij bedoelt.
Haha, jij schrijft letters erbij, moet dat je taal compenseren?quote:
ananasquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bendelid van de 'Crips' staat bekend om zijn martial arts kunsten. Hij is in staat mensen met een rode naam met 1 stoot te vermurderen. Hij houdt van blauw en is zeer aggresief.
Blauwbloed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bendelid van de 'Crips' staat bekend om zijn martial arts kunsten. Hij is in staat mensen met een rode naam met 1 stoot te vermurderen. Hij houdt van blauw en is zeer aggresief.
Boem-dikkiequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
yvonnequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
het_huptquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
swarmahoerquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat anaal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:28 schreef Devvie het volgende:
Waarom een reclame van FRS voor PS2 games...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |