quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Zegt ze : Oh dat is Suarez .... die ligt op de grond.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 hele plaatjes en 1 gescheurde, in plaats van 5 hele. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze : Oh Bouaouzan zit in dat pakje.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:24 schreef Prosac het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 2 plaatjes aan elkaar vastgeplakt. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit vast Stefan Postma in dat pakje"
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Prosac het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik echt een twee keer zo dik pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er toch maar 5 plaatjes in. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Jeroen Verhoeven in dat pakje"
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat er 2 waren gebruikt als vloeipapier. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Purrel Frankel in dat pakje"
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Blawh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte had ik opeens zo'n jeuk. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dan heb je Platjes. "
Wat een kutgrappen allemaal...quote:Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes in, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Begint ze te zingen: Singing aj Ais-sati is van ons, singing aj Ais-sati is van ons...
Is de AH nog zo laat open daar dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef Houniet het volgende:
Maak hier het verhaaltje af!
Voorbeelden zijn ontstaan uit de VBL SC:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze horen juist slecht te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:11 schreef Rots het volgende:
Ja, maar als een mod hem opent vinden ze het allemaal goed hiero. Wel echt slechte grappen de meeste, vond die van Platjes dan wel weer leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |