quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Anyway, congrats.
Holla@jeboi, ik ben slapen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DUS HOUD JE BEK, SCHOLIERTJE.
je hebt in ieder geval wel genoeg zelfkennisquote:
Het verschil tussen jou en mij is het woordje "wel."quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja care, bij mij zitten ook wel sukkels
ik weet hetquote:
Ohhhhhh, in het echt ben je niet zo..?!?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar hier kan ik me als een randdebiel gedragen, dat is het mooie van fok!
Grote klas dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is het woordje "wel."
Hieruit kan ik opmaken dat er wat sukkels in je klas zitten.
Bij mij bestaat 98% uit sukkels.
Ik exclusief.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Je zal maar op het hbo zitten!![]()
Ik dacht dat je universiteit deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bij mij ook 98%quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik exclusief.
Haal die knipoog maar weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval wel genoeg zelfkennis
Ik ben nog niet geslaagd, hè. Heb alleen vandaag voor het laatst iets ingeleverd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Anyway, congrats.
Holla@jeboi, ik ben slapen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ohhhhhh, in het echt ben je niet zo..?!?!
Maar wat is in het echt, als je de hele dag voor je pc zit..?
Soms moet de waarheid gezegt worden.quote:
Laat ik het zo zeggen: het is een andere categorie sukkels, dan dat ik ben.quote:
Daar ga je al, jij moet niet zo veel denken, meer doen, hét kenmerk van een MBO'er.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je universiteit deed.
TEH snelheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geslaagd, hè. Heb alleen vandaag voor het laatst iets ingeleverd.18 maart hoor ik het pas als het goed is.
Zo kom ik over.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je universiteit deed.
Zullen we het 19 maart vieren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geslaagd, hè. Heb alleen vandaag voor het laatst iets ingeleverd.18 maart hoor ik het pas als het goed is.
Ik doe soms ook dingen, ben ik nu een MBO-er?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar ga je al, jij moet niet zo veel denken, meer doen, hét kenmerk van een MBO'er.
Waarschijnlijk eerder, maar 18 maart is het dan officieel en wordt er van alles ondertekend en opgestuurd.quote:
Ik bash HBO maar uni net zo goed. Het niveau wordt zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms moet de waarheid gezegt worden.
En uiteraard doet op fok niemand lager dan HBO en het merendeel universiteit.
Zit jij nog op school dan ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik exclusief.
Oh zal best, ik sprak ook alleen voor mezelf, zoals altijd, ik kan én ga niet over anderen oordelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer post per dag dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |