Hij is nogal vergezocht jaquote:
Zo zie je maar, een goede buur is beter dan een verre vriendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa zeg!
Ik kende onze buurvrouw eigenlijk nog niet (op elkaar eens groeten en een kerstkaart na) maar er was een pakketje voor haar bij ons afgeleverd, dus die ging ik ff afleveren. Raken we aan de praat, voor ik het weet zit ik met mn voeten onder me gevouwen in een luie stoel, met een flesje bier in mn hand, zij met een joint, en we zitten ruim een uur te kletsen; kei gezellig!
Dat is zo mogelijk nog erger.quote:
dank je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is DAT Jewel???quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeg, niks verkeerds over Jewel he!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dank je wel![]()
heb je ook iets op een bank gedrapeerd in een dromerige omgeving?
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer alsin 'lelijk hoofd, dacht dat ze mooier was.'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Doet blijkbaar mee aan de Amerikaanse Dancing with the stars...
Dat was ff de pic die ik 't snelste kon vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je plaatjes collectie is wel zeer beperkt laatste tijd
Ik vind met die DWTS-foto ook niks mis hoor... mooie vrouwquote:
Gaaaaaf !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EN DAN OOK NOG LILY ALLEN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Nou ook nog Franz Ferdinand - Ulysses volgend uur en mijn dag kan niet meer stuk.
Nah, op die foto... kzou t er niet op kunnen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind met die DWTS-foto ook niks mis hoor... mooie vrouw
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:57 schreef drummerdude het volgende:
De mooiste foto van de mooiste vrouw tot nu toe (mening)
[ afbeelding ]
Wie is het?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:57 schreef drummerdude het volgende:
De mooiste foto van de mooiste vrouw tot nu toe (mening)
[ afbeelding ]
Wat is die gaaf he.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Nou ook nog Franz Ferdinand - Ulysses volgend uur en mijn dag kan niet meer stuk.
Jaaaaa heb hem in een week toen 170 keer geluisterd, en in dezelfde week The Fear ook 150 keerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat is die gaaf he.
Hoorde 'm afgelopen zaterdag weer in onze vaste stamkroeg. Helemaal uit m'n plaat ondanks dat ik BOB was!
Wat denk je Roel dan... Die is er ook nog eens fan vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pretty!
Maar hou op Roel, krijg allemaal hele aparte... gedachten bij die foto's
Leuke ouders heeft ze met hyena lachquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat is echt het tv-moment van het jaar denk ik: Eva Jinek![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pretty!
Maar hou op Roel, krijg allemaal hele aparte... gedachten bij die foto's
Is zij datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef drummerdude het volgende:
Bar Rafaeli
(Vrouw van Leonardo DiC...![]()
![]()
![]()
En model)
Trustenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ga slapen... ben alweer veel te lang wakker!
Trusteee!
Zekersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is zij dat![]()
Niet meteen herkend
.
Vorige week ofzo nog wat van betreffende dame gepost![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ga slapen... ben alweer veel te lang wakker!
Trusteee!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is zij dat![]()
Niet meteen herkend
.
Vorige week ofzo nog wat van betreffende dame gepost:
Goodnight!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een fijne afsluiter!
Ik ben weg. Truste![]()
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
sjips mn puter liep vast...
maareh...Domien nakend?![]()
Paul Rabbering?
Ik welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppen hoor
jamaar euh..naja...je bent volgens mij jonger dan mij...ik ben 30...en val niet op Domien-leeftijd jongens...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:F tot de aber Y tot de ayo, ayo
Je weet 't, P van de TV'o
VP tot de R.O., E tot de E.O.
Kabel tot de sateliet zie de Fabergego
Ezelinnenmelk op m'n diamanten muesli
Krulspelden, maar ik ben je tante truus niet
(Buma in me zak)
Anders is het ruzie, je dacht dat je ook stang was maar dat was een illusie
Slordig en onhandelbaar, cake op m'n broek.
Zit niet zo te zitten lik de cake van m'n broek.
Je dacht dat ik skeer was, je keek nog is goed.
Je zag de (Buma in me zak) en me zweet en me bloed.
Want ik heb B tot de uma, Brutaal, pak dat ik nu haal.
Uit de spleet van de duivel.
Gappie ik tast diep in me B tot de uidel en laat me pik hangen als een luifel. KERK!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben 29quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar euh..naja...je bent volgens mij jonger dan mij...ik ben 30...en val niet op Domien-leeftijd jongens...
naja niet veel jonger dus....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben 29
Domien is best cute... voor een nachtje
Coen Swijnenberg, Rabbering en Rudy zou ik ook niet vervelend vinden... die eerste alleen als ie verder zijn mond houdt uiteraard
Fabergego is één van die gozertsquote:
ik had heus wel geroepen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
f*ck, bijna de rijdende rechter vergeten..
Ja, hoe durven ze.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aah shit! is het toch weer een paar uur goed gegaan om vervolgens stuk te lopen op de JvT
Haha, ja precies want anders schiet het natuurlijk niet opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel hier lezen op dat moment
Nekschot.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De jeugd ook van tegewoordig. Schande !
Tot morgen en slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak ook af voor vanavond
Tot morgen met de Pinkpopnamen
Trusten TVquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Noortje. het volgende:
Ik google op 'Domien Verschuuren' en krijg dit:
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Nee, als ik op Sander Guis zoek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat vind je ook als je op Domien zoekt?
Yeahhhhh en ik ben skeer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef LeonH het volgende:
The Killers!![]()
![]()
![]()
Ohja en JvT is tof! euuh stang!
Neuh, dat wilden ze me niet aandoen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hebben ze nog voor je gezongen Sirolf ?
echt niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Sander Lantinga dat had gedaan
Steen liggen enzo ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Sander Lantinga dat had gedaan
Vervelende bug al jaren , gewoon even de terugknop indrukken en opnieuw posten drukkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:43 schreef Noortje. het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Je wordt altijd doorgestuurd naar de indexpagina, hoe zit dat?
Ah oké.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vervelende bug al jaren , gewoon even de terugknop indrukken en opnieuw posten drukken
Slechte beheersing en verloedering van de engelse taalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef Noortje. het volgende:
Waarom schrijven sommige mensen tonight als tonite? Is dat Amerikaans ofzo?
Je moet het ook doen voordat je op de index komtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah oké.
Ja dat deed ik sowieso al, maar mijn bericht is dan wel altijd weg.
Kings Of Leon doet het ook in hun artwork.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slechte beheersing en verloedering van de engelse taal
Dan nog geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet het ook doen voordat je op de index komt
Oké dan doe ik het verkeerd, aangezien ik FF heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In IE Firefox Chrome no problemo
Is meer straattaal/slang danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kings Of Leon doet het ook in hun artwork.
Slaapze!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef TIM-846 het volgende:
Jongens op tijd naar bed vandaag! Morgen is het weer vroeg dag![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef TIM-846 het volgende:
Jongens op tijd naar bed vandaag! Morgen is het weer vroeg dag![]()
Ik word altijd zo irritant als ik moe ben. Nou ja, ik typ altijd zoveel en snel als ik moe ben.quote:
Ah vandaar , wat let je te gaan slapenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik word altijd zo irritant als ik moe ben. Nou ja, ik typ altijd zoveel en snel als ik moe ben.
Ik wil sms'en voor Pinkpopkaarten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah vandaar , wat let je te gaan slapen
Doei Elizaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
thx Eric![]()
ik ga P&W kijken![]()
doei allemaal
Zo. En tot zover mijn goede gevoel van vanavond.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
oh nog even dit:
[ afbeelding ]
* muisje-eliza vind dit gesprek bij P&W nog niet bijster interesant
deze beter?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo. En tot zover mijn goede gevoel van vanavond.
Holy crap...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze beter?
[ afbeelding ]
de Linda van 2008
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze beter?
[ afbeelding ]
de Linda van 2008
Schijnheilige sukkel en vooral latente homo dat 't is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
oh nog even dit:
[ afbeelding ]
* muisje-eliza vind dit gesprek bij P&W nog niet bijster interesant
en niet winnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Normaal doe ik met 10 euro één maand (met Vodafone Blox dan wel, maar alsnog).
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en niet winnen
ik heb 2x gesmst voor je
als ik win mag je alleen niet meedat zou stom zijn
maar kom eens online
geen zin in mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nee heb geen zin in MSN.
Gemenerd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen zin in mij
dan ga je namelijk als odfline ne praten alleen wij
en waarom niet...omdat t kan en ik ook niet mag:';)
jij komt nieteens op msn voor me en wil wel mn PP kaarten ?quote:
Nahhhhh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij komt nieteens op msn voor me en wil wel mn PP kaarten ?
Eens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
Dit is het betere werk, Cavalera conspiracy![]()
Al vond ik Sepultura beter
Ik denk dat dat luisteraars gaat kosten... Ik weet in ieder geval zeker dat de radio bij mij op het werk dan richting een andere zender gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
Dit soort muziek moet toch gewoon prima overdag ook kunnen op 3FM
Feli!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:38 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel beltegoed heb je verbruikt hiervoor?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:38 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¤ 9,50quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel beltegoed heb je verbruikt hiervoor?
Dan doe je het goedquote:
en wel snel ook :Rquote:
Het meeste van Roosbeef vind ik niet eens zo heel erg goed, maar Heet gewassen is erg goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Het enige leuke aan Roosbeef vind ik de reacties, je vindt het of fantastisch of he-le-maal ruk
het is helemaal rukquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Het enige leuke aan Roosbeef vind ik de reacties, je vindt het of fantastisch of he-le-maal ruk
Het is origineel, dat kan niemand ontkennen. Maar op het moment dat ze haar mond opent, lopen de rillingen over m'n lijf en dan niet op de goede manierquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het meeste van Roosbeef vind ik niet eens zo heel erg goed, maar Heet gewassen is erg goed![]()
Het is weer eens wat anders dan die 13-uit-een-dozijn trutjes met engels accent die iedereen hier zo geweldig vinden
Ik krijg de rillingen van Kate Nash , Lilly Allen en al die trutjes met hun irritante Engelse accent.Als ik de meeste hier moet geloven is het schattig en daarom goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is origineel, dat kan niemand ontkennen. Maar op het moment dat ze haar mond opent, lopen de rillingen over m'n lijf en dan niet op de goede manier
Serieus?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan doe je het goed![]()
Ik ken iemand die een telefoonrekening had van ¤300 vanwege smssen voor 2 concertkaartjes, de kaartjes kosten bij elkaar ¤100
Prrrrrima!quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:09 schreef TheZapster het volgende:
Zo ff volspammen, ik heb de nieuwe al scherp staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |