Zo gaat het hele seizoen. Twee fillers, één opzetje, één redelijke afevering, twee fillers, één opzetje, één redelijke aflevering etc. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:39 schreef Myers het volgende:
Was wel tof, leuk opzetje voor de komende afleveringen.
Ik heb het nog niet gekeken (wacht op Woutje release) maar Bill die dood gaat, damn-it dat zuigt! Vond Bill altijd erg tofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef JaneDoe het volgende:
Degene die niet inziet dat 24 fictie is, TC03, is ook weer present..
Prima altijd! Kan het zelf ook doen maar kan het sneller dus download ik hem welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat je dan nu niet in het topic moet kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Wel zo attent voor de mensen die hem eventueel nog moeten zien.
Vorig seizoen niet gezien? Ze heeft Logan proberen te vermoorden en zit nu waarschijnlijk weg te rotten in een of ander gesticht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Goede eerste 15 minuten en goede laatste 15 minuten. Ongeveer een kwartier lang in het midden was het wat minder, maar het is ook onmogelijk om het non stop spannend te houden. Het ziet er nu naar uit (gok ik) dat Jack en Renee gaan samenwerken, dus dat kan interessant worden.Mooi stukje dat Jack niets zei, maar alleen even naar Larry's hand keek die hem tegenhield. Zo van: "Jij hebt me niet aan te raken".
En wat is er gebeurd met Martha Logan?
Verrek ja... was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vorig seizoen niet gezien? Ze heeft Logan proberen te vermoorden en zit nu waarschijnlijk weg te rotten in een of ander gesticht.
Schijnt eruit te zijn geschreven omdat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef northernlight81 het volgende:
Wederom een top aflevering. Er gebeurt echt ontzettend veel dit seizoen. Erg jammer dat Bill dood is. Ik had dat ook niet aan zien komen.
Zou Cloë er ook uit zijn dit seizoen? Die zit in een cel bij de FBI.
Dat was geen silent clock, dat was een alternatieve clock omdat de makers het grappig en creatief alternatief einde van de aflevering vonden. Palmer's silent clock was ook geen echte silent clock, en hij was dan ook niet echt dood. Same goes for Walker. Same doesn't go for Billquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Walker had ook een silent clock mafkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |