Berichtjes bij profielen achterlaten... klinkt als Hyvesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ehm. nee het schijnt simpeler te zijn...![]()
Berichtjes bij elkaar achter latend... In elk geval kwam CNN via Twitter eerder achter de Schipholramp dan de Nederlandse nieuwszenders
Even zinloos dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Berichtjes bij profielen achterlaten... klinkt als Hyves.
Ja, hoe durft hij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max 170 letters per bericht ofzo... profieltje aanmaken... ik zie dat sjowhan er in elk geval één heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Berichtjes bij profielen achterlaten... klinkt als Hyves.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hoe durft hij!.
Ja jij ook ja! foei!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik had een keer door dat ik een topic op slot gooidequote:
ik heb dat dan weer nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een Hyve, en eentje vind ik al meer dan zat....
Voor jou is het FOK!beroepsmatig wel handig dan, inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb dat dan weer niet![]()
ik vond dit wel retehandig omdat je van die 'breaking news' updates kan krijgen van diverse bronnen
Ja, dat kan dus niet met zo'n TT....quote:
quote:GC [KSC #1.269] Waar stagiair(e)s de koffie en thee verzorgen! ģ
pagina: 1 2 3 4 DaMart 305 1441 03/03 20:05 - DaMart
Kopje thee mevrouw?quote:
Dat is goed nieuws, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en dat was een positief bezoek. Ik heb nog een klein beetje vocht achter m'n rechterlong zitten, maar dat moet vanzelf verdwijnen. Verder zijn er geen ongewone dingen meer op de foto's te zien.![]()
De bloedwaarden toonden aan dat het virus volledig uit m'n bloed is verdwenen, dus nu kan het herstel echt beginnen! Ook de lever en alles daar omheen vertoont vooruitgang.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en dat was een positief bezoek. Ik heb nog een klein beetje vocht achter m'n rechterlong zitten, maar dat moet vanzelf verdwijnen. Verder zijn er geen ongewone dingen meer op de foto's te zien.![]()
De bloedwaarden toonden aan dat het virus volledig uit m'n bloed is verdwenen, dus nu kan het herstel echt beginnen! Ook de lever en alles daar omheen vertoont vooruitgang.
Koffiequote:
Goed nieuws dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik niet hahaquote:
Oh haha, zie vorig topic, ging super lekker, ze wil me graag hebben, moet alleen even kijken of en zo ja, waar er plek is, maar ze denkt dat ik wel binnen 2 weken kan beginnenquote:
Mjah sorryquote:
Morgen ben ik pas jarig hoor.quote:
Sorry.. nie gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh haha, zie vorig topic, ging super lekker, ze wil me graag hebben, moet alleen even kijken of en zo ja, waar er plek is, maar ze denkt dat ik wel binnen 2 weken kan beginnen
Zekersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry.. nie gezienEn ik was/ben al een vieze muckert hoor ik net
dus durf er niet meer te kijken
Maar klinkt goed dus! Jijzelf ook een goed gevoel bij?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]Goede zaak!! Toppie man!
Allen bedankt uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Oeeh mag ik ook thee dan?quote:
Doe mij jouw koekje dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeh mag ik ook thee dan?Koek mag je houden
Tjah misschien gaat hij dat wel bekend makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Comeback Michael Jackson nabij
Die was toch bijna dood?
Bierquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
Ook de lever en alles daar omheen vertoont vooruitgang.
En al die tienermeisjes van toen die nu 40 zijn, meteen hysterisch gillen en allesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah misschien gaat hij dat wel bekend makenHallo, ik ben dood. Doei.
Fast foodquote:
thee geeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeh mag ik ook thee dan?Koek mag je houden
koek geeftquote:
Half koekje terug geeft...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
thee geeft
[..]
koek geeft
* Frutsel met niets achter blijft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |