abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 11:06:38 #51
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_66819548
Niet Verschrikkelijk die verplichte praatjes En als ik wil borrelen dan doe ik dat wel met vrienden. Verbaast me hoeveel mensen hier contact willen met buren
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_66820793
Tsja, iedereen kijkt daar weer anders tegenaan...
Ik ben opgegroeid in een straat waar men heel betrokken naar elkaar was, met veel jonge kinderen. Ik heb het altijd heel prettig gevonden dat er geen schroom was elkaar om hulp te vragen, bij elkaar over de vloer te kunnen komen, maar ook met rust te kunnen laten. Misschien neem ik dat wel mee naar hoe ik kijk naar mijn eigen nieuwe buurt nu.
pi_66822571
Ik zou een met het andere combineren. Als je er intrekt even bij de directe buren langs om te melden dat je de nieuwe buur bent en de komende weken aan het klussen bent.
Ik ben niet echt luidruchtig, maar ik zou wel melden dat ik het luidruchtige klussen tussen 9 en 21 zal doen, maar mocht het onverhoopt te rumorig worden, dan moeten ze dat gewoon melden. Kweekt ook een beetje goodwill.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 8 maart 2009 @ 13:16:33 #54
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66822861
Het eerste wat ik (na jaren) van m'n "nieuwe" buren hoorde, was toen de politie stond te bellen of we iets gezien hadden van de inbraak daar.... Als ik al iets gezien zou hebben, zou ik denken dat hij/zij er woont, verder zie je nooit iemand
censuur :O
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 13:32:10 #55
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_66823445
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:06 schreef zwartedoos het volgende:
Niet Verschrikkelijk die verplichte praatjes En als ik wil borrelen dan doe ik dat wel met vrienden. Verbaast me hoeveel mensen hier contact willen met buren
Ik denk dat het in een dorp wel meer naar elkaar toetrekt dan in een grote stad, in de grote stad kun je volgens mij wel een jaar ofzo dood in huis liggen en geen enkele buurman/vrouw die dat oudere vrouwtje dan mist
  zondag 8 maart 2009 @ 18:16:55 #56
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66832772
In mijn huidige woning heb ik 1 buurvrouw leren kennen tijdens het klussen (nieuw apartementencomplex, alle woningen in 1 x opgeleverd) en de ander niet Ik heb 1 x aangebeld, om me voor te stellen, maar en kwam geen boe of bah uit Die zie ik dus nooit. Met de andere buuf kan ik goed overweg. Verder was er nog een borrel van alle studenten in dit complex, was ook erg leuk.

Mijn vorige woning had maar aan 1 kant buren, de 1e was een jongen die zich netjes even kwam voorstellen, de vrouw die daarna erin kwam heb ik echt maar 1 x gezien.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 maart 2009 @ 23:59:24 #57
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_66846180
denk dat we in ons nieuwe huis alleen even de buren de hand ga schudden en alvast even sorry ga zeggen voor eventuele verhuisoverlast Ben wel heel erg benieuwd wie er naast ons zouden wonen dus dat voorstellen is meer voor mezelf
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')