Eenschquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar een stuk beter dan "Nachtbagger" oid
maar zo veel kan ik er niet in zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef Daph_ het volgende:
En trouwens, ik heb de broccoli niet gekookt, dat heeft mijn moeder gedaan
Das waar, maar ik wilde het even laten weten zodat mensen niet denken dat ik de broccoli verprutst hebquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar zo veel kan ik er niet in zetten
zal ik het even in de OP zetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waar, maar ik wilde het even laten weten zodat mensen niet denken dat ik de broccoli verprutst heb
nee dat is een vautquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pizza is toch veel lekkerder dan broccoli
Er staat trouwens een fout in de TT
Ja, hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo hoiEten, douchen, Rotterdam, aaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
Twee, er ontbreekt ook een spatie na mijn liggende streepjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pizza is toch veel lekkerder dan broccoli
Er staat trouwens een fout in de TT
lukte niet anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee, er ontbreekt ook een spatie na mijn liggende streepje
Ik vind pizza niet echt lekker, althans de pizza die via de pizzakoerier komt.. Die is zo vet als bagger
Ik eet al vet genoeg als mijn moeder kooktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
lukte niet anders.
daar heb ik geen probleem mee![]()
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik eet al vet genoeg als mijn moeder kookt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee, er ontbreekt ook een spatie na mijn liggende streepje
je moet ook gewoon naar de pizzaria gaanquote:Ik vind pizza niet echt lekker, althans de pizza die via de pizzakoerier komt.. Die is zo vet als bagger
Mijn moeder kookt nog op de oude manier: met boter. En dan niet met een klein beetje zodat je kunt bakken, maar met veel boter zodat je je eten kunt laten zwemmenquote:
Die bestaat in ieder geval nuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Er was toch zo'n regel dat mensen die fouten maken in de TT geen topics meer mogen openen
[..]
je moet ook gewoon naar de pizzaria gaan
ik maak wel elke dag spelfouten eigenlijk...quote:
Als je morgen weer zegt "ik vindt" dan word ik boos hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik maak wel elke dag spelfouten eigenlijk...
Probeer er wel op te letten maar dat helpt niet altijd.
Hier had ik ook een twijfel moment van was het nou brocolli of broccoli.
What part of "joke" don't you understand?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
pff
heb je een naam topic is het nog niet goed
die kookt met boter (zo een moeder heb ik ook)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt nog op de oude manier: met boter. En dan niet met een klein beetje zodat je kunt bakken, maar met veel boter zodat je je eten kunt laten zwemmen
Hoe vaak ik ook probeer om haar in ieder geval aan de olijfolie te krijgen, het lukt niet
Dacht dat die regel al lang bestond in de Stage SC, maar ja... we zijn samengegaan en dan verdwijnen zulke regels opeensquote:
of van die lekkere ristorante pizza's uit de diepvriesquote:Pizzeria zit hier niet
maak ook maar een geintjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
What part of "joke" don't you understand?
Boterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
die kookt met boter (zo een moeder heb ik ook)
en je kon niet ff googlen of wikipedia checken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik maak wel elke dag spelfouten eigenlijk...
Probeer er wel op te letten maar dat helpt niet altijd.
Hier had ik ook een twijfel moment van was het nou brocolli of broccoli.
hehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dacht dat die regel al lang bestond in de Stage SC, maar ja... we zijn samengegaan en dan verdwijnen zulke regels opeens
[..]
of van die lekkere ristorante pizza's uit de diepvries
Maar te lui om het zelf te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt nog op de oude manier: met boter. En dan niet met een klein beetje zodat je kunt bakken, maar met veel boter zodat je je eten kunt laten zwemmen
Hoe vaak ik ook probeer om haar in ieder geval aan de olijfolie te krijgen, het lukt niet
is goed tot dat ik het weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je morgen weer zegt "ik vindt" dan word ik boos hoor
Hij moest snel geopend wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en je kon niet ff googlen of wikipedia checken?
Ik vind het niet lekker, en bovendien zijn zulke hoeveelheden echt ongezond..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach ik heb er niet zo een probleem mee
ik snap.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker, en bovendien zijn zulke hoeveelheden echt ongezond..
Ik wil wel op gewicht blijven nu (liefst nog 2 kg eraf) maar op deze manier zit ik in no-time weer op mijn oude gewicht
je was nog te traagquote:
Hihi! So truequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je was nog te traagdus die 10 seconden had ook niet meer uitgemaakt
Voornamelijk het laatste.. De dagcijfers van gisteren niet gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan heb je of heel weinig in februari gepost of nu al extreem veel
Euh, nee die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
you didnt get the joke?![]()
heb je trouwens dit gezien?
uh.. nee, ik sta er sinds ik alleen nog maar 's avonds post toch niet meer in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voornamelijk het laatste.. De dagcijfers van gisteren niet gezien?
Bloemkoolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef Renesite het volgende:
Hmmm
Maar doe mij maar bloemkool met een sausje!
it was a joke...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
NOOOOOO![]()
Leer jij nooit van je fouten ofzo
Ah, dat verklaart een boelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. nee, ik sta er sinds ik alleen nog maar 's avonds post toch niet meer in.
dat ken ik van mijn stage-periodequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een boelAnyway, ik stond dus euh, vrij hoog
, met een euh, vrij hoog aantal posts
Dank dank dank dank doeiquote:
Weet je wat ik zo waardeer aan jou? De lange, diepzinnige gesprekken die we uren kunnen voerenquote:
handigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
Oeps, foutje met installeren van PCIk fijn in het register alles uitschakelen (wordt een openbare pc), maar dat geldt dus ook voor de Admin
Probleem is nu alleen dat ik zoveel uitgeschakeld heb, dat ik dat niet meer terug kan veranderen
Maar het mooie is dat ik ondertussen ook nog nuttig bezig benquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ken ik van mijn stage-periode
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij ben jij slecht in grappen
Beetje als de deur dichtgooien terwijl je sleutels binnen liggen. Alleen dan niet van een huis, maar van Fort Knoxquote:
opnieuw beginnen dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje als de deur dichtgooien terwijl je sleutels binnen liggen. Alleen dan niet van een huis, maar van Fort Knox
deze had je al geluisterd? Ik heb geen idee of je het wat vind alleenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog aanraders van recente nummertjes die in mijn youtubeplaylist kunnen?
Zie Last.FMquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog aanraders van recente nummertjes die in mijn youtubeplaylist kunnen?
Ja, maar ff opnieuw installeren dan maar, en nu ff inlezen hoe dat precies werktquote:
Dat vind ik dus teringherriequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deze had je al geluisterd? Ik heb geen idee of je het wat vind alleen
Ik heb altijd mijn sleutels mee, ook al ben ik alleen maar even de brievenbus (die buiten hangt) aan het legenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje als de deur dichtgooien terwijl je sleutels binnen liggen. Alleen dan niet van een huis, maar van Fort Knox
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deze had je al geluisterd? Ik heb geen idee of je het wat vind alleen
Zelf geen suggesties te noemen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie Last.FM
[..]
Ja, maar ff opnieuw installeren dan maar, en nu ff inlezen hoe dat precies werkt
[..]
Dat vind ik dus teringherrie
Wij hebben niet echt een voordeur, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn sleutels mee, ook al ben ik alleen maar even de brievenbus (die buiten hangt) aan het legen
misschien handig om dat eerst te doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ff opnieuw installeren dan maar, en nu ff inlezen hoe dat precies werkt
Het was dan ook niet voor jou!quote:[..]
Dat vind ik dus teringherrie
Nouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]een lief welkom voor een lief meisje
Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt een voordeur, veel makkelijker
wist ik tochquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee die moest ik nog luisterenThanks dat je me even helpt herinneren
moet zeggen dat hij in een volle tent goed bevaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
Ik had dit nummer wat heftiger verwacht eigenlijk(Prodigy)
Je lijkt wel een vrouw, die doen dat ook altijd, eerst die boekjes lezen enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
misschien handig om dat eerst te doen?
quote:Het was dan ook niet voor jou!
Een oud huis, zonder voordeur, met aan de achterkant een aanbouw met 'voordeur', maar dat is gewoon model achterdeurquote:
Dan dreunt ie denk ik wat meer, klopt dat? Vind hem zo een beetje tegenvallen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij in een volle tent goed bevalt
Oh op die manier.. Ik vroeg me al af hoe dat eruit moest zien zonder voordeurquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, die doen dat ook altijd, eerst die boekjes lezen enzo.
Gewoon proberen, is veel leuker
[..]![]()
[..]
Een oud huis, zonder voordeur, met aan de achterkant een aanbouw met 'voordeur', maar dat is gewoon model achterdeur
Hey.. dat is alleen het advies dat ik geef. Niet dat ik het zelf doequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me vergeetachtig vondquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had je er nog niet over gehoord
jup.. hij is ook alleen leuk als hij echt hard aan staatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan dreunt ie denk ik wat meer, klopt dat? Vind hem zo een beetje tegenvallen om eerlijk te zijn
Nou alstie op de radio is zal ik hem wel even flink hard aanzettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. hij is ook alleen leuk als hij echt hard aan staat
ik herken veel van mezelf in je, dus als dat er ook nog eens bij zou komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me vergeetachtig vond
Dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik herken veel van mezelf in je, dus als dat er ook nog eens bij zou komen
tijdens het werk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou alstie op de radio is zal ik hem wel even flink hard aanzetten
*klikt en luistert*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef Piles het volgende:
Heb nog een nummer bedacht Daph:
Niet echt nieuw maar wel lekker
En verder de 4 hits van Arctic Monkeys
onmogelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe.. Nja, als je mij maar niet eng gaat vinden
sorry, daar kan ik nu even niet in voorzienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geen meeblèr nummer is
heel gelukkigquote:
No biggyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry, daar kan ik nu even niet in voorzien
[..]
heel gelukkig
Die gozer heeft een aparte stem, op zich is het niet mijn muziek, maar deze en dat andere nummer dat je postte, vind ik wel leukquote:
ik zal het (proberen te) onthoudenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy
Laat het maar weten als je iets te binnen schietPlaylist is een beetje kort nu
Dat dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die gozer heeft een aparte stem, op zich is het niet mijn muziek, maar deze en dat andere nummer dat je postte, vind ik wel leuk
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zal het (proberen te) onthouden
Ben een recente playlist aan het fabricerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik weet niet of het alleen recent moet zijn voor Daph_'s playlist.. Maar deze komt ook mijn playlist niet meer uit namelijk
dat doet Damien Rice ook in I remember (zijn eigen opnemen zegmaar)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:04 schreef Psychonikeo het volgende:
deze blijft ik ook geweldig vinden trouwens
http://www.dumpert.nl/med(...)l_bigblackhorse.html
ah okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben een recente playlist aan het fabriceren![]()
Deze is ook leuk, maar die gaat dus wel een andere playlist in
Jammer hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok
Dan moet ik toch gaan onthouden
geen RTFM, maar gelijk beginnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik housequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
raar?? Je kent het toch wel hoop ik?
Ik vind het echt super om te kijken, alleen háát ik het om ergens voor te gaan zitten..quote:
Oh myquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. mijn.. god.. Ze hebben zelfs een MC Hammer plugin voor firefox!!
Als je dan op de knop drukt om een pagina te stoppen met laden, hoor je: "STOP, Hammertime!"
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt super om te kijken, alleen háát ik het om ergens voor te gaan zitten..
Ik ga in april naar London dus ik denk dat ik daar de dvd's maar koop (9 pond per stuk)
Je gebruikt het gelukkig niet veel, tenminste ik niet. Maar inderdaad dat is 3 keer leuk denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh my
Dat is grappig voor een uur, maar daarna denk ik dat je knettergek wordt
Haha grappig..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde eigenlijk.. Ik download normaal daarom ook vrij veel
Maar goed.. zometeen kruip ik er maar voor de bank op...
Nee dat is ook wel weer waar... Maar tochquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je gebruikt het gelukkig niet veel, tenminste ik niet. Maar inderdaad dat is 3 keer leuk denk ik
Dat is tegenwoordig dan weer stoerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha grappig..
Ik doe niet aan downloaden
Waarom?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig dan weer stoer
Lekker nummer idd, laatst ook maar weer gedownloudquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik weet niet of het alleen recent moet zijn voor Daph_'s playlist.. Maar deze komt ook mijn playlist niet meer uit namelijk
Mislukken. Zoveel leuker dan nooit proberen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
Scherpquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mislukken. Zoveel leuker dan nooit proberen.
Zo nu en dan eens lekker hard op je bek gaan is heus niet erg. Van je fouten leer je het meestquote:
welke tv?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
Jeej, huisgenoot heeft samen met mij vandaag nieuwe tv gekocht![]()
En mooi dattie is
Vraag ik me ook af. Volgende keer maar gewoon rauw eten als saladequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef Puala het volgende:
hoe laat je broccoli mislukken?
Wat een mooie toren staat er naast de TV(kast)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Een Sharp
zo ziet ie er uit in zijn nieuwe leefomgeving:
[ afbeelding ]
Wel gekookt mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de broccoli was in ieder geval kneppelhard
Warm is het toch lekkerderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Volgende keer maar gewoon rauw eten als salade
Dat is net een vet mooie auto die door een slobberwijk rijdtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Een Sharp
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Een Sharp
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je het niet over mijn pc hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een mooie toren staat er naast de TV(kast)
Ik doelde op de stapel papier etc die balanceert op de linkerboxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet over mijn pc hebt
Wat kranten op een speaker en wat ibubrofen en kabelzooi op tafelquote:
ik hou al opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat kranten op een speaker en wat ibubrofen en kabelzooi op tafel
Ik had vandaag ook broccoliquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal je compliment doorgeven aan mijn moeder
Inderdaad, laat ik maar geen foto posten van mijn kamer danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat kranten op een speaker en wat ibubrofen en kabelzooi op tafel
pcies, post je eine zuper geyle tee-vau en dan krijg je gejankt over een stapeltje krantenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ik maar geen foto posten van mijn kamer dan
Als er geen kranten lagen kreeg je waarschijnlijk het verwijt dat je niet genoeg leestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pcies, post je eine zuper geyle tee-vau en dan krijg je gejankt over een stapeltje kranten
Whehehehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als er geen kranten lagen kreeg je waarschijnlijk het verwijt dat je niet genoeg leest
Ja en kip er bij en ook nog krieltjes (gekruide)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekkere broccoli in plaats van betonbroccoli begrijp ik?
Krijg nu zin om ook een foto van mijn ubergeile tv te plaatsenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pcies, post je eine zuper geyle tee-vau en dan krijg je gejankt over een stapeltje kranten
Je teevee is mooi hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Issie ook full hd met 100Hzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijg nu zin om ook een foto van mijn ubergeile tv te plaatsen
Ach, eerder typisch. Maar ik vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je teevee is mooi hoor
Het viel me alleen opVind je dat erg dan?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef Daph_ het volgende:
Maar Daph_ duikt haar mandje in!
Ik kom morgen wel even buurten, maar niet zo vaak en lang want morgen wordt er gewerkt
Fijne avond en voor straks welterusten
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Issie ook full hd met 100HzWat zijn flatscreens toch mooi he?
geen idee, hij is mooi en een philips, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Issie ook full hd met 100HzWat zijn flatscreens toch mooi he?
Nou jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
slaap lekker
en goedzo, dan kan ik morgen ook werken![]()
Alssie mooi beeld geeft welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
geen idee, hij is mooi en een philips, is dat ook goed?
Neehjquote:
We waren eerst ook opzoek naar een samsung, maar degene die ik wilde hadden ze niet meer. En zonder tv de winkeluitlopen was ook zo matig, dus hebben we een alternatief bij elkaar bedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin om brakke phone pic te gaan verkleinen
ik load up even een foto voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alssie mooi beeld geeft wellcds
hoeveel inch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef The_Dean het volgende:
Wat is een beetje de huidige maat/prijs verhouding? Wel fullHD uiteraard, niet die quasi-pimp HDReady rotzooi
Nja, niet te groot, heb kleine woonkamer, dus een meterbreed scherm slaat hier helemaal nergens op.. beetje pixels kijken is ook net niksquote:
Geen idee, ik heb expliciet gezocht naar een 37" met full HD en die varieerde van 700 euro tot 1600 euro ofzo...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef The_Dean het volgende:
Wat is een beetje de huidige maat/prijs verhouding? Wel fullHD uiteraard, niet die quasi-pimp HDReady rotzooi
HD readyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
te lui om te verkleinen, sorry
Wat een geldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb expliciet gezocht naar een 37" met full HD en die varieerde van 700 euro tot 1600 euro ofzo...
nice, niet helemaal mijn smaak maar erg mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
te lui om te verkleinen, sorry
trustequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook eens mijn bedje zoeken
gekregen, dus mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nice, niet helemaal mijn smaak maar erg mooi
Zou goed kunnen dat ik misschien te duur heb gezocht hoorquote:
waren we aan het pimpen dan? Dacht dat we hier gewoon blij waren met de geweldige techniek die lcd tv heetquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
waren we aan het pimpen dan? Dacht dat we hier gewoon blij waren met de geweldige techniek die lcd tv heet
whehehe, ja deze had ook niet veel groter moeten zijn. Twee van die studenten die door nijmegen lopen met een gigantische doos en die dan een bus in sleuren. De blikken van die mensen, geniaalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef jna het volgende:
wilde eerst deze nemen, maar die kreeg ik die trap niet op
[ afbeelding ]
gezellig, gelijk de brandblusser er ook bij dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Die wilde ik ook, maar heb geen muur die breed genoeg isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Die kom ik binnenkort maar is beter bekijken denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Net genoeg opgeladen die batterij
En ik had ook net geen 80.000 euro op m'n rekening staan toenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die wilde ik ook, maar heb geen muur die breed genoeg is
IEUUWWWWW EEN VIES BORDquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Net genoeg opgeladen die batterij
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kom ik binnenkort maar is beter bekijken denk ik
niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
En ik had ook net geen 80.000 euro op m'n rekening staan toen
mja.. die komt misschien ooit nog eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef jna het volgende:
Je moet wel een HD decoder van Ziggo nemen Nico
quote:
nu niet, ik lig al in men bed met men laptop dus.quote:
je kan ook een jslavenburgetje doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
nu niet, ik lig al in men bed met men laptop dus.
zal morgen even kijken (misschien).
Je wilt van men tv een foto of wat?
he?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kan ook een jslavenburgetje doen
Wel in spoiler graagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kan ook een jslavenburgetje doen
Alles wat je wilt mag op de kiekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
nu niet, ik lig al in men bed met men laptop dus.
zal morgen even kijken (misschien).
Je wilt van men tv een foto of wat?
(pc ziet er beter uit)
Dat was ook de bedoeling. Zo is de grap voor andere nog even leukquote:
beeldschermquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Houden zo
En voor Puala:
[ afbeelding ]
Links onder de tv staat normaal nog klein scherm of laptop
Pest die jongen toch niet zo!quote:
Als je tv niet het belangrijkste is, dan is het zo toch goed?quote:
oki, hoeft geen hoogstaande shit te zijn hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
zal kijken of ik morgen tijd/zin heb
Dat had ik ergens al wel verwachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, al heb ik geen last van de tv
Zit er dicht genoeg op
Perfect zo jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pest die jongen toch niet zo!
[..]
Als je tv niet het belangrijkste is, dan is het zo toch goed?
moet wel even dit hier overtroeven hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Puala het volgende:
[..]
oki, hoeft geen hoogstaande shit te zijn he
gebruik je nou ook nog een afstandsbediening voor je tv?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, al heb ik geen last van de tv
Zit er dicht genoeg op
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
moet wel even dit hier overtroeven he
Om te zappen niet neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gebruik je nou ook nog een afstandsbediening voor je tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |