Eenschquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar een stuk beter dan "Nachtbagger" oid
maar zo veel kan ik er niet in zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef Daph_ het volgende:
En trouwens, ik heb de broccoli niet gekookt, dat heeft mijn moeder gedaan
Das waar, maar ik wilde het even laten weten zodat mensen niet denken dat ik de broccoli verprutst hebquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar zo veel kan ik er niet in zetten
zal ik het even in de OP zetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waar, maar ik wilde het even laten weten zodat mensen niet denken dat ik de broccoli verprutst heb
nee dat is een vautquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pizza is toch veel lekkerder dan broccoli
Er staat trouwens een fout in de TT
Ja, hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo hoiEten, douchen, Rotterdam, aaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
Twee, er ontbreekt ook een spatie na mijn liggende streepjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pizza is toch veel lekkerder dan broccoli
Er staat trouwens een fout in de TT
lukte niet anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee, er ontbreekt ook een spatie na mijn liggende streepje
Ik vind pizza niet echt lekker, althans de pizza die via de pizzakoerier komt.. Die is zo vet als bagger
Ik eet al vet genoeg als mijn moeder kooktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
lukte niet anders.
daar heb ik geen probleem mee![]()
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik eet al vet genoeg als mijn moeder kookt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee, er ontbreekt ook een spatie na mijn liggende streepje
je moet ook gewoon naar de pizzaria gaanquote:Ik vind pizza niet echt lekker, althans de pizza die via de pizzakoerier komt.. Die is zo vet als bagger
Mijn moeder kookt nog op de oude manier: met boter. En dan niet met een klein beetje zodat je kunt bakken, maar met veel boter zodat je je eten kunt laten zwemmenquote:
Die bestaat in ieder geval nuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Er was toch zo'n regel dat mensen die fouten maken in de TT geen topics meer mogen openen
[..]
je moet ook gewoon naar de pizzaria gaan
ik maak wel elke dag spelfouten eigenlijk...quote:
Als je morgen weer zegt "ik vindt" dan word ik boos hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik maak wel elke dag spelfouten eigenlijk...
Probeer er wel op te letten maar dat helpt niet altijd.
Hier had ik ook een twijfel moment van was het nou brocolli of broccoli.
What part of "joke" don't you understand?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
pff
heb je een naam topic is het nog niet goed
die kookt met boter (zo een moeder heb ik ook)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt nog op de oude manier: met boter. En dan niet met een klein beetje zodat je kunt bakken, maar met veel boter zodat je je eten kunt laten zwemmen
Hoe vaak ik ook probeer om haar in ieder geval aan de olijfolie te krijgen, het lukt niet
Dacht dat die regel al lang bestond in de Stage SC, maar ja... we zijn samengegaan en dan verdwijnen zulke regels opeensquote:
of van die lekkere ristorante pizza's uit de diepvriesquote:Pizzeria zit hier niet
maak ook maar een geintjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
What part of "joke" don't you understand?
Boterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
die kookt met boter (zo een moeder heb ik ook)
en je kon niet ff googlen of wikipedia checken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik maak wel elke dag spelfouten eigenlijk...
Probeer er wel op te letten maar dat helpt niet altijd.
Hier had ik ook een twijfel moment van was het nou brocolli of broccoli.
hehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dacht dat die regel al lang bestond in de Stage SC, maar ja... we zijn samengegaan en dan verdwijnen zulke regels opeens
[..]
of van die lekkere ristorante pizza's uit de diepvries
Maar te lui om het zelf te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt nog op de oude manier: met boter. En dan niet met een klein beetje zodat je kunt bakken, maar met veel boter zodat je je eten kunt laten zwemmen
Hoe vaak ik ook probeer om haar in ieder geval aan de olijfolie te krijgen, het lukt niet
is goed tot dat ik het weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je morgen weer zegt "ik vindt" dan word ik boos hoor
Hij moest snel geopend wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en je kon niet ff googlen of wikipedia checken?
Ik vind het niet lekker, en bovendien zijn zulke hoeveelheden echt ongezond..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach ik heb er niet zo een probleem mee
ik snap.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker, en bovendien zijn zulke hoeveelheden echt ongezond..
Ik wil wel op gewicht blijven nu (liefst nog 2 kg eraf) maar op deze manier zit ik in no-time weer op mijn oude gewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |