"AEX heet nu weer EOE"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef pberends het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor het nieuwsbericht AEX onder de 200 morgen?
De winnaar krijgt een aandeel KPN Qwest cadeau.
AEX als een raket omhoogquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef pberends het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor het nieuwsbericht AEX onder de 200 morgen?
De winnaar krijgt een aandeel KPN Qwest cadeau.
Is dat nu serieus dat er in sinaasappelsap wordt gehandeld?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor iedereen die geinteresseerd is in hoe het er uit ziet op een bloomberg terminal heb ik even wat screenshots meegepakt.van mijn sessie vandaag.
Zo ziet de pagina er uit van het overzicht van de commodities prijzen.
link
het automatische nieuws wat direct wordt ingevoerd
link
zo kun je bijv. ook opzoeken wie er in de regering zitten en wat ze gedaan hebben
link
Een overview hoe Royal Dutch Shell er uit ziet, en hoe de weging is in verschillende indices
link
hoe de financials worden ingedeeld in de AEX, via het bloomberg - principe
link
mogelijkheden zijn eindeloos
Oh, en ik neem morgen wel ff de sector verdeling van S&P 500 mee om te vergelijken met die van SeLang.
Er wordt zelfs in wiet gehandeld kijk maar naar het rechterlijstjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef SpiceWorm het volgende:
[..]
Is dat nu serieus dat er in sinaasappelsap wordt gehandeld?
Whaaaaa![]()
![]()
Casper de Vries. Als het goed is ga ik daar volgend jaar les van krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)gin_van_drama__.html
110 punten.
Daar is zelfs een film over. Hoe heet ie ook alweer...?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef SpiceWorm het volgende:
[..]
Is dat nu serieus dat er in sinaasappelsap wordt gehandeld?
Whaaaaa![]()
![]()
Het is zo'n econoom die zei dat het allemaal nog wel meevalt... hij was wel vaker met Middelkoop te gast in de Kijker aan Zet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Casper de Vries. Als het goed is ga ik daar volgend jaar les van krijgen.
Gisteren opende we ook met een plusje. En er komen nog behoorlijk wat cijfers voor dat de AEX sluit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:49 schreef Lemans24 het volgende:
Een plusje vandaag, moeten we toch tot vrijdag wachten voor de 199. Tussendoor wat hoop is misschien ook wel zo leuk voor de daytraders.
Gisteren was het inderdaad eventjes groenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:03 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Gisteren opende we ook met een plusje. En er komen nog behoorlijk wat cijfers voor dat de AEX sluit.
Gisteren waren de futs voor WS wat lager... Kan zijn dat we tot 3/4 uur groen blijven... Ligt aan de onderstaande cijfers denk ik:quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gisteren was het inderdaad eventjes groen
quote:- Dui, inkoopmanagersindex diensten, februari, 9.55 uur
- EU, inkoopmanagersindex diensten, februari, 10.00 uur
- EU, detailhandelsverkopen, januari, 11.00 uur
- VS, wekelijkse hypotheekaanvragen, week eindigend 27 februari, 13.00 uur
- VS, ADP werkgelegenheid, februari, 14.15 uur
- VS, ISM inkoopmanagersindex dienstensector, februari, 16.00 uur
- VS, wekelijkse olievoorraden, week eindigend 27 februari, 16.30 uur
Hier staan al tien paar, maar er gebeurt maar nietsquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:12 schreef edwinh het volgende:
haha ronald is ook wakker: "Als je erin gelooft moet je je schoen zetten
Telegraaf werkt perfectquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Doen de AEX live-koersen op iex.nl het niet meer of ligt het aan mij? Ik krijg een error 'class not found'.
De Obamarally komt alsnogquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
Als die cijfers een beetje meevallen krijg we een dikke rally. Zeker omdat we nu zo oversold zijn.
Dan klopt m'n kop ook nogquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
Als die cijfers een beetje meevallen krijg we een dikke rally. Zeker omdat we nu zo oversold zijn.
Die is dan aardig van mening verandert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is zo'n econoom die zei dat het allemaal nog wel meevalt... hij was wel vaker met Middelkoop te gast in de Kijker aan Zet.
quote:De AEX zakt binnen zes, zeven maanden naar 170 punten, en na anderhalf jaar volgt een halvering van de huidige stand tot 100-110 punten, berekent Tostrams op basis van logaritmische schalen. „We scheerden afgelopen weken al langs de rand van het ravijn. Nu gaat de AEX het ravijn in. Deze crash is het begin van een groter drama. Ik zeg niet voor twintig jaar, maar toch wel vele jaren.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |