quote:Moederclubgeld
Je team heeft 80 ¤ gekregen, omdat Eldon Wigboldus (236079238), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 4 000 ¤.
Wat ga je voor middenveld halen als je mots? Weer die Zwak hoog zoals tegen Agusta? ;-)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Lyzio het volgende:
Toch maar voor de tweede keer dit seizoen een wedstrijd op MOTS ingesteld. Ik moet zondag winnen, dan sta ik vijf punten los. En dan komt het kampioenschap -totaal onverwacht- ineens in zicht
Heeft 4,2 miljoen gekocht. Vrij leuk spelertje dacht ik zoquote:Andrés Eduardo Carrusca [playerid=128805841]
25 jaar en 1 dagen
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 48 500
Loon: 21 612 ¤ (18 010 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: uitmuntend
Dat is zeker een leuke speler!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef NelisZ het volgende:
Vandaag een trainee met wereldklasse scoren en uitstekend vleugel verkocht voor 3,5 miljoen (enigzins teleurstellend) en een nieuwe verdediger terug gekocht:
[..]
Heeft 4,2 miljoen gekocht. Vrij leuk spelertje dacht ik zo
Dinsdag lopen twee oudere verdedigers af, van dat geld + 1 miljoen wat nog op de bank staat moet ik een soortgelijke verdediger zonder SH en een nieuwe scoren trainee terug kopen... Hopen dat ik nog wat leuks kan vinden
quote:Your team has received 166 040 ¤ because Ernst-Jan Otten (112995700), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 4 151 000 ¤.
\quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand het verschil verklaren van mijn wages
Dit is het op de financien pagina: Wages 16 870 ¤
En dit op mijn spelerspagina: Team total Wage 15 948
Wat verdient je coach?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
\
Zelfs nu, net na de update zit er een verschil in de wage op de teampagina en bij financien
Opgelost, dat is het verschil.quote:
het is iedergeval ietsquote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Co van Min heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren wordt! Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij slecht.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Ik neem aan dat alle Awards aan het eind van het seizoen bekend worden gemaakt?Win ik er tenminste nog één
quote:Hoor eens, Charles Lucius is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Vleugelspel wordt! Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel.
Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Jezus wat een speler. Potentieel uitstekend vleugel en nu al matig positiespel:/quote:Op zondag 8 maart 2009 11:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
omdat de rest nix was deze gepakt, uitstekend is natuurlijk lekker maar ik train geen vleugelspel enhij is toch wel al oud
Leeftijd is wat mwoah, mwoah, maar ik heb 'm toch maar genomen. Heb al eens eerder een 'redelijk allrounder' aan m'n neus voorbij laten gaan...quote:Ik tink dat ik wol in talintearde jongere foar dy fûn ha. Syn namme is Ronnie Bosschieter en hy is 16 jier âld.
Sûnder fjirdere trening, sil dizze spiler bliuwen stekken op swak Posysjespul. Syn overall feardigens lizze neffens my op dit stuit op aardich. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei bêst Oerspyljen foardat der by it earste team foege wurd.
Do kinst de bewegingen fan dizze jongen faak sjen op de trening - it is ien fan syn kenmerkende hannelingen.
Sil ik him in plak op ús jeugdoplieding oanbiede?
Boeie ook die leeftijd. Met redelijk overall en goed passen brengt die naar alle waarschijnlijkheid als 17j/55d nog een hele smak geld op. Hoop voor je dat zijn andere kwaliteiten en potenties goed in je trainings regime passen, dat probleem heb ik op dit moment namelijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n eerste scout:
[..]
Leeftijd is wat mwoah, mwoah, maar ik heb 'm toch maar genomen. Heb al eens eerder een 'redelijk allrounder' aan m'n neus voorbij laten gaan...
16j55d, redelijk overall, huidig zwak PM, potentieel goed Passen, [Technisch]
In principe train ik Positiespel met Passen. Heb nu echter een 16j43d redelijk allrounder met redelijk PM (uitgetraind), potentieel redelijk Passen (nog niet uitgetraind) die ook 7* haalt als CD. Ik train hem nu dus primair op Verdedigen (hopelijk redelijk/goed?) en secundair Openingen Maken samen met wat andere meuk. Wanneer hij in Verdedigen uitgetraind is ga ik Korte Pass+Openingen Maken, heb in totaal nu 4 spelers met potentie 'redelijk Passen' en 1 met potentie 'goed Passen' lopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Boeie ook die leeftijd. Met redelijk overall en goed passen brengt die naar alle waarschijnlijkheid als 17j/55d nog een hele smak geld op. Hoop voor je dat zijn andere kwaliteiten en potenties goed in je trainings regime passen, dat probleem heb ik op dit moment namelijk.
Ik train ook PM/passen, maar wil wat spelers op winger/verdedigen gaan trainen. Ben sinds nu ook aan het scouten op verdedigers, maar weet niet wat een goed moment is om over te stappen. Heb nog 1 speler die goed PM potentieel heeft, dus zonde om daar niet op te wachten, maar aan de andere kant ms wel 5 spelers die met wat PM/passen nog wat bijstats kunnen halen als winger en def. Wat is wijsheid he...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In principe train ik Positiespel met Passen. Heb nu echter een 16j43d redelijk allrounder met redelijk PM (uitgetraind), potentieel redelijk Passen (nog niet uitgetraind) die ook 7* haalt als CD. Ik train hem nu dus primair op Verdedigen (hopelijk redelijk/goed?) en secundair Openingen Maken samen met wat andere meuk. Wanneer hij in Verdedigen uitgetraind is ga ik Korte Pass+Openingen Maken, heb in totaal nu 4 spelers met potentie 'redelijk Passen' en 1 met potentie 'goed Passen' lopen.
Je hebt maar aan 1 topper die je 1 miljoen oplevert dan aan 5 redelijke spelers die elk 150k opleveren..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik train ook PM/passen, maar wil wat spelers op winger/verdedigen gaan trainen. Ben sinds nu ook aan het scouten op verdedigers, maar weet niet wat een goed moment is om over te stappen. Heb nog 1 speler die goed PM potentieel heeft, dus zonde om daar niet op te wachten, maar aan de andere kant ms wel 5 spelers die met wat PM/passen nog wat bijstats kunnen halen als winger en def. Wat is wijsheid he...
Individueel traint 11 spelers elk een beetje in een skill die voor die speler op die positie nuttig kan zijn. Los van dat je minder snel traint (immers train je meer tegelijk, derhalve minder effectief) is het dus ook nog eens zo dat je tevoren niet kunt voorspellen waarin de speler wordt getraind.quote:Hoe zat dat ook alweer met dat individueel trainen? Of is dat een slecht idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |