Lambiekje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Met wie zal ik het niet eens zijn in deze discussie. Autodidact is geen partij, dus dan weet ik het niet......
Natuurlijk doe je niet alles in het Engels. De basis wordt gelegd in de bachelor en daar zijn in ieder geval de college's over het algemeen in het Nederlands. Qua boeken heb ik zelf geloof ik in mijn hele studie welgeteld 1 of 2 Nederlandse studieboeken en voor de rest Engelse studieboeken gehad. Bovendien zou het in mijn vakgebied juist vaak lastiger zijn om de stof in het Nederlands te leren aangezien 95% van de vakterminologie al Engels is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet handig is om je talen te beheersen. 95% van alle wetenschap vindt tenslotte buiten Nederland plaats. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om alles in je 2e taal te doen. Ik vermoed dat het de beheersing van je vakgebied bemoeilijkt.
George is parttime geitenhoeder denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan deze kennis bent geraakt.
De kredietcrisis slaat hard toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
George is parttime geitenhoeder denk ik.
Gelukkig kan je hier nog terecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:20 schreef Picchia het volgende:
Momenteel word ik een beetje flauw de kwaliteitstopics en discussies in POL. Aangezien ik dan alleen maar flutposts maak zal ik het even nalaten om te posten. Goed plan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
Vertel op? Ik kwam net bedelende omaatjes tegen op de markt, ze wilden "een handtekening voor de AOW".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik kan Donner wel wurgen.
Met z'n kassen. Heeft 'ie Balkenende een bewijs van zelfreflectie overhandigd, dat 'ie na zijn aftreden weer mocht meedoen aan een poging het land te besturen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vertel op? Ik kwam net bedelende omaatjes tegen op de markt, ze wilden "een handtekening voor de AOW".
Niet zozeer dat plan, vooral z'n bon mot.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Nautilus_ het volgende:
Zijn plan om werkloze academici in kassen te laten werken?
Tegen domheid zijn zelfs ministers niet opgewassen.quote:Lottie van Zwol woonde en werkte jarenlang als ontwikkelingsmedewerker in Afrika. Ook zij is van mening dat aanvaarding van homoseksualiteit teveel wordt opgedrongen. "Het lijkt wel alsof het departement de aanvaarding van homoseksualiteit predikt zoals christenen het Evangelie." Volgens haar druist de homo-emancipatie lijnrecht in tegen de Afrikaanse cultuur. Daarnaast vraagt ze zich openlijk af "hoe minister Koenders voor Ontwikkelingssamenwerking zich kan beroepen op zijn democratische inborst en tegelijkertijd zijn wil probeert op te leggen aan de 95 procent van de Ugandese bevolking die tegen het normaliseren van onnatuurlijk seksueel gedrag is?"
2 jaar geleden interesseerde die hele homobende ons geeneensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:00 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Tegen domheid zijn zelfs ministers niet opgewassen.
Het is spijtig ja, maar het maakt je wel een dankbaarder mensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Niet zozeer dat plan, vooral z'n bon mot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |