Het staat je ook gewoon goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Stinosss het volgende:
Uiteindelijk toch gedaan! Tevreden met het resultaat. Heerlijk!
Ziet er zeker goed uit, lekker zo kort houden nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Vanmiddag ben ik ook verlost van mijn haren, het voelt zo grappig aan
[ afbeelding ]
Werd een beetje moe van mijn haren die elke keer recht overeind stonden na het fietsen, of in de auto met raam open. Zelfs m'n moeder vindt het leuk staan(zegt ze)
kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, lekker zo kort houden nu.
Volgens mij standje 1 (3mm), of is het langer ?
Jup. Ik hou het voorlopig zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Brandwacht het volgende:
Het is je dus toch goed bevallen ??
Staat je ook goed.
Gewoon zelf proberen op 9 mm en dan steeds een standje lager, kom je er vanzelf achter. En als je het niets vindt dan is het zo weer aangegroeid.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Famouss het volgende:
heeft er iemand mischien geen foto met de verschillen tussen 3 mm , 6 mm en 9 mm ?
http://www.ad.nl/economie(...)Gillette_6_cent.htmlquote:Scheermes kost Gillette 6 cent
AMSTERDAM - Mannen betalen al jaren veel geld voor de scheermesjes van Gillette, maar dat de consument maar liefst 50 keer de werkelijke waarde betaalt, zal voor velen toch een schok zijn.
afbeelding vergroten David Beckham in zijn reclame voor Gillette.
Een mes kost in de winkel zo rond de drie euro, maar volgens medewerkers van Gillette kost het maken van zo’n mesje de fabrikant maar zes cent. Dat meldt de Engelse krant Daily Mail.
Op een pakje van vier mesjes (kostprijs 23 cent) maakt Gillette 7,25 euro pure winst, vertelde een insider aan de krant. Die cijfers verklaren volgens hem hoe Gillette supersterren als Roger Federer, Tiger Woods en David Beckham kan betalen om in reclames te verschijnen.
Beckham kreeg een aantal jaren geleden zelfs een met diamanten ingelegd scheermes ter waarde van 54 duizend dollar van de fabrikant cadeau.
Je presenteert het alsof je in shock bent door dit gegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Ritchie het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/economie(...)Gillette_6_cent.html
Die blauwe wegwerp-dingen van Gillette zijn al een stuk betaalbaarder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Ritchie het volgende:
http://www.ad.nl/economie(...)Gillette_6_cent.html
Ik betaal liever iets meer als ik daardoor minder kans heb om mijn hoofd open te halen... (ze zijn dan wel extreem duur, maar ook extreem goed) ach en de kapper is toch altijd duurder...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die blauwe wegwerp-dingen van Gillette zijn al een stuk betaalbaarder.
Gewoon doen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn hoofd kaalscheren alleen twijfel ik op dit moment nog over de nadelen ervan. Het snel zat worden en dan minimaal 7 maanden moeten wachten om weer een degelijke lengte haar te krijgen. Wat ik me trouwens wel afvraag: bestaan er producten die je hoofdhuid doen glanzen na het kaalscheren.
[ afbeelding ]
Pak na het scheren van je hoofd ook gelijk even je polsen mee.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn hoofd kaalscheren alleen twijfel ik op dit moment nog over de nadelen ervan. Het snel zat worden en dan minimaal 7 maanden moeten wachten om weer een degelijke lengte haar te krijgen. Wat ik me trouwens wel afvraag: bestaan er producten die je hoofdhuid doen glanzen na het kaalscheren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |