De meeste nieuwere modellen hoef je helemaal niet te voorzien van olie, die hebben meestal een onderhoudsvrije scheerkop waarbij de mesjes van speciaal metaal zijn gemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Semargofni het volgende:
Btw hoe vaak moet je ong dat ding voorzien van olie bij normaal gebruik (1x in de 2 weken)?
Wat fusebox zegt en anders: gewoon een druppeltje na elke gebruik als je 'm hebt schoon gemaaktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Semargofni het volgende:
Btw hoe vaak moet je ong dat ding voorzien van olie bij normaal gebruik (1x in de 2 weken)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
interessant...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:32 schreef Pien85 het volgende:
Hm... als liefhebber van kale mannen MOET ik hier even tvp'en...
Ik vind kale mannen gewoon sexyquote:
Is toch zielig voor TS, helemaal alleen in een topic met zichzelf babbelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef Nachtraaf het volgende:
Mag trouwens wel een apart topic komen voor gemilitimetered tegenover echt glad kaal. Want op TS na lijkt niemand hier echt kaal.
haha geen medelijden nodig hoor, enne er zijn echt wel meer "echte" biljartballetjes hier hoor...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Is toch zielig voor TS, helemaal alleen in een topic met zichzelf babbelen.
Niet uitschieten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:15 schreef julesss het volgende:
Na een week maar weer de tondeuse er over heen gehaald, echt geweldig, had ik al veel eerder moeten doen
Standje 1 is het nog steeds.
Morgen stapje verder, scheermes er over heen, ben benieuwd hoe het bevalt.
Nog iemand tips??
eerst lekker lang douchen, dan gaat het allemaal veel makkelijker...quote:
moet ik het eerst weer ff laten bijgroeienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef Pien85 het volgende:
Wie z'n hoofd mag ik met de tondeuse bewerken?
Kun je nagaan hoeveel beter 3mm dan voeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Rem-koe het volgende:
Vandaag weer met de tondeuse er overheen geweest, het is nu 6mm! Heb ook 3 'tribal' streepjes op de zijkanten van m'n hoofd gezet, eenmalig. 6mm bevalt me denk toch beter dan 9mm.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel beter 3mm dan voelt(laat staan: o mm...)
enne die tribal-streepjes, daar groei(t je haar) wel weer overheen hoorOh begrijp me niet verkeerd, ik vond de streepjes wel stoer, maar alleen ik vind het zo overdreven om daarvoor elke keer naar de kappert te gaan :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cool, maar logisch want dit topic gaat dan ook echt over een hoofdzaak nietwaarquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
Toch wel frappant dat mensen speciaal voor dit topic een account aanmaken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Vanmorgen ook weer lekker de Wilkinson over de bol gehaald !
Tja, je had het ook niet moeten laten groeien hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef Nass het volgende:
7 maanden geleden vond ik het genoeg, en schoor ik mijn kop kaal.
Reacties waren positief, en iedereen vond het 'fresh', zelf was ik er ook best blij mee.
Maar toen begon het, mijn haar begon te groeien, en dat zag er gewoon weg niet uit, aangezien ik een relatief hoge voorhoofd heb(Altijd al gehad).
3/4 maanden lang voelde ik me lelijk en wou ik niet naar buiten omdat het gewoon niet mooi was!
Nu heb ik weer langer haar, en daar ben ik blij mee en ook zal ik me voor nu niet meer scheren:')
Zo laten, niet millimeteren.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:46 schreef Gauner het volgende:
Ik twijfel zeer..
[ afbeelding ]
Is mijn kin niet te spits om te millimeteren?
Draag je ook tuinbroeken?quote:
Haha het komt er inderdaad wel steeds dichter in de buurt Techno, maar voorlopig hoeft dat van mij nog niet, misschien ooit een keer maar nu niet. En dat vindt jij ook al snel dat het tijd wordt voor een scheermesje toch......... Maar inderdaad komt het er wel steeds dichter bij in de buurt, terwijl ik in het begin had gedacht dat ik nooit korter dan 9 mm zou gaan. Maar het voelt nu wel superlekker, en wat je zei over een verslaving, dat je steeds korter wilt, daar heb je inderdaad wel gelijk in, ben begonnen met 12 mm en nu is het al 3 mm. En hoe korter je het doet hoe minder commentaar je krijgt. In het begin hadden de mensen nog wel eens commentaar maar toen ik naar 6 mm ging en nu pas geleden naar 3 mm heb ik totaal niets te horen gekregen terwijl ik er eigenlijk wel bang voor was. Als ik dat had geweten had ik het veel eerder al gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou, laat zien dan![]()
(enne brandwacht, wordt zo langzamerhand wel eens tijd voor een scheermesje hoor lol)
Het beste kun je uploaden via www.Photobucket.com als je je foto daar geplaatst heb heb je ook een link staan, genoemd de image code. Als je deze code in je bericht hier op het forum plaatst dan is je foto geplaats. Succes er mee, ben benieuwd naar je voor en na foto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:00 schreef k-evv het volgende:
Ik heb ook getwijfeld, maar toen zei mn stagebegeleider ineens, maak niet uit wat je doet, gewoon doorpakken.. of op zn zeeuws : deupakn.
dus dat advies heb ik dan maar opgevolgd en niemand wist dat ik naar de kapper ging.
resultaat:
mn ma begon bijna te janken![]()
mn zus begon zei dat het er niet uit zag en dat t afschuwelijk was![]()
![]()
mn pa zei.. hmm.. kort.. maar wel praktisch![]()
![]()
![]()
mn vriendin heeft het nog niet gezien![]()
kmoet er wel nog flink aan wennen.. lijkt net of ik ziek benen ik heb een extreem bolle kop
![]()
maar het is wel ideaal![]()
pic's uploaden lukt niet.. moet een of andere link invullen maar weet niet hoe het werkt ..
Merk jij ook dat, al haal je d'r maar een millimeter meer af, dat dat dan ineens véél kouder is op je kop?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Haha het komt er inderdaad wel steeds dichter in de buurt Techno, maar voorlopig hoeft dat van mij nog niet, misschien ooit een keer maar nu niet. Voelt nu wel superlekker, en wat je zei over een verslaving, dat je steeds korter wilt, daar heb je inderdaad wel gelijk in, ben begonnen met 12 mm en nu is het al 3 mm. En hoe korter je het doet hoe minder commentaar je krijgt. In het begin hadden de mensen nog wel eens commentaar maar toen ik naar 6 mm ging en nu pas geleden naar 3 mm heb ik totaal niets te horen gekregen terwijl ik er eigenlijk wel bang voor was. Als ik dat had geweten had ik het veel eerder al gedaan.
Misschien dat ik over een tijdje nog wel korter ga, bij mijn tondeuse kan ik ook nog diverse standen tussen 3 mm en 0 mm kiezen, dus dan kan ik nog een aantal stappen verder.
Langer zal ik in ieder gaval niet snel meer doen, misschien als het heel erg koud is dat ik naar 6 mm ga, maar met mooi weer lekker dan weer naar 3 mm.
Inderdaad is het wel iets kouder, maar het voelt ook veeeeeeel lekkerder en bevalt me uitstekend!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Merk jij ook dat, al haal je d'r maar een millimeter meer af, dat dat dan ineens véél kouder is op je kop?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Ritchie het volgende:
Nog steeds kaal! gelukkig is het nu niet zo heel erg koud.
6mm kort? Dan hangt het bij mij zowat voor mijn ogenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef topdrob het volgende:
6mm hier!
Lekker kort, heel erg fijn! En de vrouwen zijn er ook blij mee.
Onzin. Tenminste, toen ik het deed kreeg ik juist van vrouwen veel positieve reacties.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
In de zomer denk ik weerAlleen de meid is er hier juist niet blij mee dat m'n bos krullen eraf gaat dan.
begon flink te jeuken onder mijn petje met die kou, daarom ook scheermesje d r over.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef TeChNo2 het volgende:good for you (dacht zo langzamerhand al dat ik als enige was overgebleven gedurende de kou
Carnaval is nog niet voorbij hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef fathank het volgende:
Binnenkort weer de boel eraf halen. Moest laten groeien tot aan de carnaval om er een extension in te kunnen laten zetten. Maar aangezien de carnaval nu voorbij is voor mij kan de tondeuze er ook weer over.
bronquote:In het carnavalsjaar 2010 gaat het carnavalsfeest van start gegaan op 14 februari 2010. Deze zondag levert in veel plaatsen de start voor het 3 daagse feest voor het vasten. Dus op 14, 15 en 16 februari 2010 is het carnaval 2010.
6mm? Wat lang...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:14 schreef Brandwacht het volgende:
Hier ook nog steeds 6 mm, van de zomer weer naar 3 mm of misschien nog wel korter....
Daarom (dat je meer huid dan haar ziet) heet dit topic ook je hoofd kaalscherenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef topdrob het volgende:
6mm is juist een mooie lengte! Als het nog korter gaat dan zie je meer hoofdhuid dan haar en dat is niet bij iedereen even mooi haha
Ja maar het ging al een paar pagina's niet meer over kaalscheren maar over kortscherenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Daarom (dat je meer huid dan haar ziet) heet dit topic ook je hoofd kaalscheren
Plaats je ook voor en na foto's ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Johan_Haas_ het volgende:
heb nu zojuist 12 mm gedaan, maar denk dat ik het morgen 6 mm maak.
Oke, dus het is er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:38 schreef waht het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens millimeteren. Kaal doe ik nooit, staat bij mij niet.
Maar dat lange haar ben ik snel zat.
nu weer wel dan... ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef topdrob het volgende:
[..]
Ja maar het ging al een paar pagina's niet meer over kaalscheren maar over kortscheren
Ik heb ook weer een zomerkapsel aan laten meten. Ook 12 mm, vind ik voor mij een mooie lengte. Had eerst 15 maar dat is weer te lang. Misschien dat ik het de volgende keer nog iets korter doe, even kijken hoe snel het groeit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Johan_Haas_ het volgende:
heb nu zojuist 12 mm gedaan, maar denk dat ik het morgen 6 mm maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |