abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71838498
Btw hoe vaak moet je ong dat ding voorzien van olie bij normaal gebruik (1x in de 2 weken)?
pi_71840853
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Semargofni het volgende:
Btw hoe vaak moet je ong dat ding voorzien van olie bij normaal gebruik (1x in de 2 weken)?
De meeste nieuwere modellen hoef je helemaal niet te voorzien van olie, die hebben meestal een onderhoudsvrije scheerkop waarbij de mesjes van speciaal metaal zijn gemaakt.
pi_71844112
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Semargofni het volgende:
Wat fusebox zegt en anders: gewoon een druppeltje na elke gebruik als je 'm hebt schoon gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zonder haar
pi_71847697
Before

After
pi_71849706
(zoasl verwacht) staat "na" je beter dan "voor", vind ik...
en wat vind je zelf ?(je hebt wel een beetje een blik in je ogen van "shit, wat heb ik gedaan ?!", maar geef toe: het voelt in ieder geval geweldig...toch ?)
Gelukkig zonder haar
pi_71850480
Heh, staat idd veel beter dan verwacht! Die blik probeerde ik een beetje expres op m'n foto

Hoe moet ik dit eigenlijk bijhouden? Wij hebben thuis een tondeuze, om de 2 weken lees ik hier ongeveer? Nog iets anders dat ik moet weten ? Ben van plan hier nog een tijdje mee rond te lopen, mits m'n vriendin dit goed vindt, die schrikt zich kapot als ze straks van vakantie komt

EDIT; Voelt trouwens heerlijk fris
pi_71850685
't is heel simpel...als je denkt: het is weer wat te lang haal je de tondeuse er weer over, gewoon wat je zelf t beste lijkt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zonder haar
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:28:19 #208
265957 kuchan
It's all love
pi_71854757
voor: schattig jonge jongens hoofd
na: batsbare kerel

Ziet er zeker goed uit, en bij de een groeit t sneller dan bij de ander dus hangt van je eigen haar af hoe vaak je t scheren moet.
踊るなら 命果てるその時でも 一人舞う 貴方の前で
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:32:15 #209
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_71854852
Hm... als liefhebber van kale mannen MOET ik hier even tvp'en...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_71856574
Staat je goed, inderdaad is de na-foto beter als de voor-foto.
Hoeveel mm heb je het nu gedaan ? volgens mij 9 mm klopt dat ?
Ik denk dat 1 standje korter je nog beter zal staan.
pi_71859623
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:32 schreef Pien85 het volgende:
Hm... als liefhebber van kale mannen MOET ik hier even tvp'en...
interessant...
Gelukkig zonder haar
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:36:23 #212
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_71859886
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:26 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

interessant...
Ik vind kale mannen gewoon sexy of mannen met heel lang haar
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:04:21 #213
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_71860770
nou sinds gister ben ik dus helemaal kaal, was een ongelukje maar denk dat ik het voorlopig zo hou.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_71861137
Oei oei,ik ben ook de sjaak geweest in de vakantie

First i was like,...

Then i lost...

And then i was like..

En toch hou ik het even zo ! is wel lekker om even geen haar op je bolletje te hebben
I are Baboon
pi_71861680
Mag trouwens wel een apart topic komen voor gemilitimetered tegenover echt glad kaal. Want op TS na lijkt niemand hier echt kaal.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:39:50 #216
179534 Waaghals
pi_71861735
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef Nachtraaf het volgende:
Mag trouwens wel een apart topic komen voor gemilitimetered tegenover echt glad kaal. Want op TS na lijkt niemand hier echt kaal.
Is toch zielig voor TS, helemaal alleen in een topic met zichzelf babbelen.
pi_71902196
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Is toch zielig voor TS, helemaal alleen in een topic met zichzelf babbelen.
haha geen medelijden nodig hoor, enne er zijn echt wel meer "echte" biljartballetjes hier hoor...
enne kaal/bijna kaal who cares, 't is toch hetzelfde onderwerp uiteindelijk
Gelukkig zonder haar
pi_72056566
Na een week maar weer de tondeuse er over heen gehaald, echt geweldig, had ik al veel eerder moeten doen
Standje 1 is het nog steeds.
Morgen stapje verder, scheermes er over heen, ben benieuwd hoe het bevalt.
Nog iemand tips??
pi_72058214
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:15 schreef julesss het volgende:
Na een week maar weer de tondeuse er over heen gehaald, echt geweldig, had ik al veel eerder moeten doen
Standje 1 is het nog steeds.
Morgen stapje verder, scheermes er over heen, ben benieuwd hoe het bevalt.
Nog iemand tips??
Niet uitschieten.
pi_72060548
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:15 schreef julesss het volgende:
...
Nog iemand tips??
eerst lekker lang douchen, dan gaat het allemaal veel makkelijker...

(en wat Dynastic zei...)
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:31:53 #221
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_72060867
Wie z'n hoofd mag ik met de tondeuse bewerken?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:08:38 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72061531
Mijn man heeft ook een kaal koppie, meestal doet hij het zelf en kijk ik het daarna even na, altijd gewoon met een mesje, 1x in de week ongeveer.

Die kale in mijn fobo is mijn man overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:34:30 #223
179534 Waaghals
pi_72061929
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef Pien85 het volgende:
Wie z'n hoofd mag ik met de tondeuse bewerken?
moet ik het eerst weer ff laten bijgroeien
pi_72078641
Vandaag weer met de tondeuse er overheen geweest, het is nu 6mm! Heb ook 3 'tribal' streepjes op de zijkanten van m'n hoofd gezet, eenmalig . 6mm bevalt me denk toch beter dan 9mm.
pi_72088026
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Rem-koe het volgende:
Vandaag weer met de tondeuse er overheen geweest, het is nu 6mm! Heb ook 3 'tribal' streepjes op de zijkanten van m'n hoofd gezet, eenmalig . 6mm bevalt me denk toch beter dan 9mm.
Kun je nagaan hoeveel beter 3mm dan voelt (laat staan: o mm...)

enne die tribal-streepjes, daar groei(t je haar) wel weer overheen hoor
SPOILER
Gelukkig zonder haar
pi_72092766
Gebruik gewoon het scheerapparaat. Gebruikte altijd tondeuse zonder kam maar vond dat niet kort genoeg. Daarbij met mesje vind ik weer iets te Kojak Dus scheerapparaat is goed alternatief
pi_72096576
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoeveel beter 3mm dan voelt (laat staan: o mm...)

enne die tribal-streepjes, daar groei(t je haar) wel weer overheen hoor
SPOILER
Oh begrijp me niet verkeerd, ik vond de streepjes wel stoer, maar alleen ik vind het zo overdreven om daarvoor elke keer naar de kappert te gaan :p
pi_72103052
Ik ben van plan het te milimeteren maar weet niet of het me staat. Help me eens uit de brand =]
Beetje vage foto maar kon niet iets beters vinden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Kuijper op 24-08-2009 17:36:07 ]
pi_72106560
Toch wel frappant dat mensen speciaal voor dit topic een account aanmaken .
pi_72296747
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
Toch wel frappant dat mensen speciaal voor dit topic een account aanmaken .
cool, maar logisch want dit topic gaat dan ook echt over een hoofdzaak nietwaar
Gelukkig zonder haar
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:20:59 #231
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_72296990
Vanmorgen ook weer lekker de Wilkinson over de bol gehaald !
pi_72297226
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Vanmorgen ook weer lekker de Wilkinson over de bol gehaald !
Gelukkig zonder haar
pi_72873836
Nieuw product (tenminste ik had het nog niet eerder gezien) voor mensen die hun hoofd onder de douche scheren: douchegel / shampoo / scheerscheep in een Ik vind het wel handig en lekker: (het is natuurlijk wel shampoo of scheerzeep want 1 van de twee heb je niet nodig lijkt me
nivea active3
Gelukkig zonder haar
pi_72873971
7 maanden geleden vond ik het genoeg, en schoor ik mijn kop kaal.
Reacties waren positief, en iedereen vond het 'fresh', zelf was ik er ook best blij mee.
Maar toen begon het, mijn haar begon te groeien, en dat zag er gewoon weg niet uit, aangezien ik een relatief hoge voorhoofd heb(Altijd al gehad).
3/4 maanden lang voelde ik me lelijk en wou ik niet naar buiten omdat het gewoon niet mooi was!

Nu heb ik weer langer haar, en daar ben ik blij mee en ook zal ik me voor nu niet meer scheren:')
lol?
pi_72875472
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef Nass het volgende:
7 maanden geleden vond ik het genoeg, en schoor ik mijn kop kaal.
Reacties waren positief, en iedereen vond het 'fresh', zelf was ik er ook best blij mee.
Maar toen begon het, mijn haar begon te groeien, en dat zag er gewoon weg niet uit, aangezien ik een relatief hoge voorhoofd heb(Altijd al gehad).
3/4 maanden lang voelde ik me lelijk en wou ik niet naar buiten omdat het gewoon niet mooi was!

Nu heb ik weer langer haar, en daar ben ik blij mee en ook zal ik me voor nu niet meer scheren:')
Tja, je had het ook niet moeten laten groeien he
Gelukkig zonder haar
pi_72876063
Klopt, maar na 17 jaar lang haar te hebben gehad, was kaal gaan een extreem grote stap.
Eraan wennen was moeilijk voor mij.

Maar wie weet, later eens een dunnebakkebaarden+ringbaard nemen en kaalscheren:')
lol?
pi_72898595
Ik snap natuurlijk best wat je bedoelt, maar ik bedoelde eigenlijk dat het wel erg jammer is dat je er uiteindelijk zo van baalde omdat je iin t begin toch enthousiast leek.
Gelukkig zonder haar
pi_72905254
Btw waar kun je die olie halen die je nodig hebt voor je tondeuse?
pi_72911331
Volgens mij in iedere doe-het-zelf-zaak: gewoon smeerolie/naaimachine olie is prima geschikt daarvoor, trouwens je kunt ook slaolie gebruiken
Gelukkig zonder haar
pi_73071843
Ik twijfel zeer..

[ Bericht 42% gewijzigd door Gauner op 25-09-2009 00:38:21 ]
pi_73075976
nee.
Gelukkig zonder haar
pi_73076213
Ik denk dat kaal je niet verkeerd zal staan, gewoon proberen, je hebt zo te zien toch kort haar:)
lol?
pi_73076425
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:46 schreef Gauner het volgende:
Ik twijfel zeer..

[ afbeelding ]

Is mijn kin niet te spits om te millimeteren?
Zo laten, niet millimeteren.
pi_73079050
Hmm als zelfs techno2 nee zegt dan kan ik het echt beter laten geloof ik..
pi_73080372
Gewoon een flinke baard laten groeien.
pi_73080933
Woot. Ik ben 20 en studeer.
pi_73088430
ik bedoelde "nee" als antwoord op jouw vraag: " Is mijn kin niet te spits om te millimeteren?" Ik denk echt dat het je goed zal staan. (en geloof me, ik vind het echt niet bij iedereen goed staan)
Gelukkig zonder haar
pi_73089617
Oke.
Vorige foto was een beetje wazig, bij deze een goeie.
Millimeteren: Ja/Nee?

Korter als dit heb ik het ook nog nooit gehad trouwens, ben dus afhankelijk van wat jullie denken. Heb ook geen idee hoe het uit zou zien.
pi_73091525
Gewoon proberen, staat het niet dan groeit het weer aan. Simpel .
pi_73092405
ik zou zeggen niet doen, ik denk dat je een beetje een bol gezicht ervan krijgt.
pi_73100075
Wat Dennis zegt: gewoon doen dus !
(ik geloof trouwens echt niet dat je er een bol gezicht van krijgt)
Gelukkig zonder haar
pi_73130579
Omdat ik het altijd al een keertje heb willen proberen vandaag maar is aan de slag gegaan. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Before (beetje warrig omdat er toen nogal veel wind was, but you get the idea):

After:
pi_73144862
Tja (zoals meestal) vind ik het er goed uitzien (en weet zeker dat het beter voelt...toch ?)
Gelukkig zonder haar
pi_73146903
Het is inderdaad geniaal hoe makkelijk het is. Stond gisteren in de zon en dat is echt heerlijk op je hoofd dan!
pi_74081981
In mijn vakantie weer wat korter gedaan, hierbij de voor- en na- foto's

Deze 2 foto's zijn op mijn oude stand, 6 mm

En deze 2 zijn op 3 mm

pi_74175756
Ik heb het ook gedaan!
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:34:21 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74177070
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb het ook gedaan!
Draag je ook tuinbroeken?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74180718
Nee man.
pi_74194334
Nou, laat zien dan

(enne brandwacht, wordt zo langzamerhand wel eens tijd voor een scheermesje hoor lol )
Gelukkig zonder haar
pi_74199414
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou, laat zien dan

(enne brandwacht, wordt zo langzamerhand wel eens tijd voor een scheermesje hoor lol )
Haha het komt er inderdaad wel steeds dichter in de buurt Techno, maar voorlopig hoeft dat van mij nog niet, misschien ooit een keer maar nu niet. En dat vindt jij ook al snel dat het tijd wordt voor een scheermesje toch......... Maar inderdaad komt het er wel steeds dichter bij in de buurt, terwijl ik in het begin had gedacht dat ik nooit korter dan 9 mm zou gaan. Maar het voelt nu wel superlekker, en wat je zei over een verslaving, dat je steeds korter wilt, daar heb je inderdaad wel gelijk in, ben begonnen met 12 mm en nu is het al 3 mm. En hoe korter je het doet hoe minder commentaar je krijgt. In het begin hadden de mensen nog wel eens commentaar maar toen ik naar 6 mm ging en nu pas geleden naar 3 mm heb ik totaal niets te horen gekregen terwijl ik er eigenlijk wel bang voor was. Als ik dat had geweten had ik het veel eerder al gedaan.
Misschien dat ik over een tijdje nog wel korter ga, bij mijn tondeuse kan ik ook nog diverse standen tussen 3 mm en 0 mm kiezen, dus dan kan ik nog een aantal stappen verder.
Langer zal ik in ieder gaval niet snel meer doen, misschien als het heel erg koud is dat ik naar 6 mm ga, maar met mooi weer lekker dan weer naar 3 mm.

[ Bericht 7% gewijzigd door Brandwacht op 31-10-2009 01:07:10 (was nog wat tekst vergeten) ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:00:07 #261
277990 k-evv
Hopjes Vla
pi_74230903
Ik heb ook getwijfeld, maar toen zei mn stagebegeleider ineens, maak niet uit wat je doet, gewoon doorpakken.. of op zn zeeuws : deupakn.
dus dat advies heb ik dan maar opgevolgd en niemand wist dat ik naar de kapper ging.
resultaat:
mn ma begon bijna te janken
mn zus begon zei dat het er niet uit zag en dat t afschuwelijk was
mn pa zei.. hmm.. kort.. maar wel praktisch
mn vriendin heeft het nog niet gezien

kmoet er wel nog flink aan wennen.. lijkt net of ik ziek ben en ik heb een extreem bolle kop
maar het is wel ideaal

pic's uploaden lukt niet.. moet een of andere link invullen maar weet niet hoe het werkt ..
pi_74235558
Mijn moeder reageert ook nog elke keer hysterisch.

Maar dat komt omdat ik uiterlijk een meisje ben. Die doen dat niet. Tenminste volgens haar.
Dat ik me er prettiger bij voel, dat boeit niet.

Pic volgt nog.
pi_74235832
pi_74236132
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:00 schreef k-evv het volgende:
Ik heb ook getwijfeld, maar toen zei mn stagebegeleider ineens, maak niet uit wat je doet, gewoon doorpakken.. of op zn zeeuws : deupakn.
dus dat advies heb ik dan maar opgevolgd en niemand wist dat ik naar de kapper ging.
resultaat:
mn ma begon bijna te janken
mn zus begon zei dat het er niet uit zag en dat t afschuwelijk was
mn pa zei.. hmm.. kort.. maar wel praktisch
mn vriendin heeft het nog niet gezien

kmoet er wel nog flink aan wennen.. lijkt net of ik ziek ben en ik heb een extreem bolle kop
maar het is wel ideaal

pic's uploaden lukt niet.. moet een of andere link invullen maar weet niet hoe het werkt ..
Het beste kun je uploaden via www.Photobucket.com als je je foto daar geplaatst heb heb je ook een link staan, genoemd de image code. Als je deze code in je bericht hier op het forum plaatst dan is je foto geplaats. Succes er mee, ben benieuwd naar je voor en na foto.
Op hoeveel mm heb jij het gedaan ?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:19:34 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74237163
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Brandwacht het volgende:

[..]

Haha het komt er inderdaad wel steeds dichter in de buurt Techno, maar voorlopig hoeft dat van mij nog niet, misschien ooit een keer maar nu niet. Voelt nu wel superlekker, en wat je zei over een verslaving, dat je steeds korter wilt, daar heb je inderdaad wel gelijk in, ben begonnen met 12 mm en nu is het al 3 mm. En hoe korter je het doet hoe minder commentaar je krijgt. In het begin hadden de mensen nog wel eens commentaar maar toen ik naar 6 mm ging en nu pas geleden naar 3 mm heb ik totaal niets te horen gekregen terwijl ik er eigenlijk wel bang voor was. Als ik dat had geweten had ik het veel eerder al gedaan.
Misschien dat ik over een tijdje nog wel korter ga, bij mijn tondeuse kan ik ook nog diverse standen tussen 3 mm en 0 mm kiezen, dus dan kan ik nog een aantal stappen verder.
Langer zal ik in ieder gaval niet snel meer doen, misschien als het heel erg koud is dat ik naar 6 mm ga, maar met mooi weer lekker dan weer naar 3 mm.
Merk jij ook dat, al haal je d'r maar een millimeter meer af, dat dat dan ineens véél kouder is op je kop?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74239998
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Merk jij ook dat, al haal je d'r maar een millimeter meer af, dat dat dan ineens véél kouder is op je kop?
Inderdaad is het wel iets kouder, maar het voelt ook veeeeeeel lekkerder en bevalt me uitstekend!!
Als het ook overdag gaat vriezen misschien dat ik het dan weer op 4,5 of 6 mm ga doen, maar nu echt nog niet. Lekker iedere week op 3 mm bevalt me uitstekend en anders hebben ze voor de kou ook mutsen en dergelijke toch ??
Op hoeveel mm heb jij je haar nu maanvis ?

@ k-evv :
Jij ook uit zeeland ? Waar in zeeland woon jij ?
Mocht het plaatsen van je foto's niet lukken PM me dan maar, dan wil ik je er best mee helpen als je dat wilt.

@ Brummetje_ :
Ziet er niet verkeerd uit hoor, heb je ook een foto van hoe je haar eerst was ? was het toen heel erg lang of ook al redelijk kort ?
Is wel in het begin even wennen om een vrouw te zien met zulk kort haar maar lelijk is het niet hoor, staat je eigenlijk best wel goed!!
En als jij je haar zo wilt, dan gewoon lekker zo blijven doen, je moeder went er vanzelf wel een keer aan. Het is jouw haar en daarmee mag je toch doen wat je wilt ?
Inderdaad zal het als vrouw wel moeilijker zijn, maar er zijn toch ook mannen met heel lang haar, dus waarom dan geen vrouwen met gemillimeterd haar ?
Op hoeveel mm heb jij het eigenlijk ? 3 of een andere lengte ?

[ Bericht 9% gewijzigd door Brandwacht op 31-10-2009 02:18:09 (ff een foutje herstellen) ]
pi_74271375
Kapje van de tondeuse af, dus 1 mm gok ik...?
  zondag 1 november 2009 @ 18:13:35 #268
277990 k-evv
Hopjes Vla
pi_74284257
@ brandwacht:

Ja ik ben ook een volbloed zeeuw haha..
ik woon in west-zeeuws vlaanderen, in breskens. maar dat zal je wel niet kennen:-p
waar woon jij dan?
oh ja, over die foto's pm ik je ff
pi_74591309
Hmm... zojuist een paar cm eraf geschoren, ik was het geklooi met gel zat.
Nu standje 1, het ziet er vreselijk uit, maar het voelt weer heerlijk.
En da's ook wat waard...

.

*aai aai*
pi_74604578
haha is t weer een jaar geleden...lol
ach doe eens gek zet je foto er eens bij

aai aai
Gelukkig zonder haar
pi_74608909
Nee .
pi_74610817
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef Brummetje_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een pittig kapsel!
Live out of your imagination, not your history.
pi_74612708
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Nee .
jammer
Gelukkig zonder haar
pi_77575197
Nog steeds kaal! gelukkig is het nu niet zo heel erg koud.
- NAC Breda -
pi_77592695
good for you (dacht zo langzamerhand al dat ik als enige was overgebleven gedurende de kou
Gelukkig zonder haar
pi_77592709
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Ritchie het volgende:
Nog steeds kaal! gelukkig is het nu niet zo heel erg koud.
lol?
pi_77593166
Hier ook nog steeds kaal hoor (nouja, kaal.. 3-5mm) Totaal geen last van de kou overigens
pi_77637423
Ik overweeg het weer af te scheren
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77638013
Binnenkort ook maar weer eens millimeteren. Kaal doe ik nooit, staat bij mij niet.
Maar dat lange haar ben ik snel zat.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_77670341
6mm hier!
Lekker kort, heel erg fijn! En de vrouwen zijn er ook blij mee.
pi_77671114
In de zomer denk ik weer Alleen de meid is er hier juist niet blij mee dat m'n bos krullen eraf gaat dan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_77671717
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef topdrob het volgende:
6mm hier!
Lekker kort, heel erg fijn! En de vrouwen zijn er ook blij mee.
6mm kort? Dan hangt het bij mij zowat voor mijn ogen
- NAC Breda -
pi_77747963
Hier ook nog steeds 6 mm, van de zomer weer naar 3 mm of misschien nog wel korter....
  zondag 7 februari 2010 @ 22:16:24 #284
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_77748124
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
In de zomer denk ik weer Alleen de meid is er hier juist niet blij mee dat m'n bos krullen eraf gaat dan.
Onzin. Tenminste, toen ik het deed kreeg ik juist van vrouwen veel positieve reacties.
pi_77750171
In het begin vond mijn vrouw er ook niet veel aan, maar nu wil ze niet anders meer.

Maar wat maakt het uit wat een ander er van vindt, het is jouw haar, en daarmee mag je doen wat jij wilt.
pi_77999812
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef TeChNo2 het volgende:
good for you (dacht zo langzamerhand al dat ik als enige was overgebleven gedurende de kou
begon flink te jeuken onder mijn petje met die kou, daarom ook scheermesje d r over.
  maandag 15 februari 2010 @ 10:35:28 #287
157922 fathank
pi_78011691
Binnenkort weer de boel eraf halen. Moest laten groeien tot aan de carnaval om er een extension in te kunnen laten zetten. Maar aangezien de carnaval nu voorbij is voor mij kan de tondeuze er ook weer over.
pi_78011777
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef fathank het volgende:
Binnenkort weer de boel eraf halen. Moest laten groeien tot aan de carnaval om er een extension in te kunnen laten zetten. Maar aangezien de carnaval nu voorbij is voor mij kan de tondeuze er ook weer over.
Carnaval is nog niet voorbij hoor
quote:
In het carnavalsjaar 2010 gaat het carnavalsfeest van start gegaan op 14 februari 2010. Deze zondag levert in veel plaatsen de start voor het 3 daagse feest voor het vasten. Dus op 14, 15 en 16 februari 2010 is het carnaval 2010.
bron
  maandag 15 februari 2010 @ 10:41:11 #289
157922 fathank
pi_78011819
Voor mij is de carnaval wel voorbij.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:25:59 #290
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78014460
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:14 schreef Brandwacht het volgende:
Hier ook nog steeds 6 mm, van de zomer weer naar 3 mm of misschien nog wel korter....
6mm? Wat lang...
Bij mij 2mm en dat is lang zat.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_78187279
6mm is juist een mooie lengte! Als het nog korter gaat dan zie je meer hoofdhuid dan haar en dat is niet bij iedereen even mooi haha
pi_78189414
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef topdrob het volgende:
6mm is juist een mooie lengte! Als het nog korter gaat dan zie je meer hoofdhuid dan haar en dat is niet bij iedereen even mooi haha
Daarom (dat je meer huid dan haar ziet) heet dit topic ook je hoofd kaalscheren
Gelukkig zonder haar
pi_78189628
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Daarom (dat je meer huid dan haar ziet) heet dit topic ook je hoofd kaalscheren
Ja maar het ging al een paar pagina's niet meer over kaalscheren maar over kortscheren
pi_78282096
Vandaag de tondeuse er ook weer eens over gehaald, toch weer korter geworden dan dat ik eigenlijk van plan was, ong. 5 mm maar voelt weer heerlijk, zelfs in de winter.
pi_82512007
heb nu zojuist 12 mm gedaan, maar denk dat ik het morgen 6 mm maak.
pi_82521903
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Plaats je ook voor en na foto's ?

Hier ook nog steeds kort, van het weekend weer lekker naar 3 mm...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:08:49 #297
93664 waht
Mushir
pi_82522407
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:38 schreef waht het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens millimeteren. Kaal doe ik nooit, staat bij mij niet.
Maar dat lange haar ben ik snel zat.
Oke, dus het is er nog niet van gekomen. Een dezer dagen gaat het echter wel gebeuren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_82555687
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef topdrob het volgende:

[..]

Ja maar het ging al een paar pagina's niet meer over kaalscheren maar over kortscheren
nu weer wel dan... ?
Gelukkig zonder haar
pi_82944389
Mijn hoofd is ook weer BIJNA kaal, lekker weer 3 mm.

Bevalt me heerlijk.
pi_82968562
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik heb ook weer een zomerkapsel aan laten meten. Ook 12 mm, vind ik voor mij een mooie lengte. Had eerst 15 maar dat is weer te lang. Misschien dat ik het de volgende keer nog iets korter doe, even kijken hoe snel het groeit.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')