quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef beefcake het volgende:
Ha Yns, jij ook hier, gezallich! Heb je ook een minilappie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Aangezien je post er staat, is het okéquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh, mag ik hier dan wel posten met mijn desktop?
* debuurvrouw opgelucht ademhaaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Aangezien je post er staat, is het oké
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
We hebben er weer 1!
Vrouwen lopen langer in vieze onderbroek
Dan kun je toch net zo goed een schone aan trekken?quote:it een studie van de Universiteit van Manchester is al eens naar voren gekomen dat tien procent van de Britten drie dagen achtereen dezelfde onderbroek draagt. Vijf procent keert zelfs de onderbroek binnenste buiten om hem zo nog een dag langer aan te kunnen.
ja hier ook, welliswaar redelijk uitgebreid tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef freecell het volgende:
Hier 17 of 19 inch...
Maar das dan ook mijn gewone computer die laptop
Ik schrok er wel van toen ik het lasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, dat slaat niet op mij. Hier gaat echt elke dag een schone aan.
Heb jij niks aan? Oh, dat ligt toch voor geen meter?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik schrok er wel van toen ik het lasHier ook iedere ochtend een schone en 's nachts dan niets
De kids 's morgens en 's avonds schoon ondergoed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |