quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef beefcake het volgende:
Ha Yns, jij ook hier, gezallich! Heb je ook een minilappie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Aangezien je post er staat, is het okéquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh, mag ik hier dan wel posten met mijn desktop?
* debuurvrouw opgelucht ademhaaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Aangezien je post er staat, is het oké
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
We hebben er weer 1!
Vrouwen lopen langer in vieze onderbroek
Dan kun je toch net zo goed een schone aan trekken?quote:it een studie van de Universiteit van Manchester is al eens naar voren gekomen dat tien procent van de Britten drie dagen achtereen dezelfde onderbroek draagt. Vijf procent keert zelfs de onderbroek binnenste buiten om hem zo nog een dag langer aan te kunnen.
ja hier ook, welliswaar redelijk uitgebreid tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef freecell het volgende:
Hier 17 of 19 inch...
Maar das dan ook mijn gewone computer die laptop
Ik schrok er wel van toen ik het lasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, dat slaat niet op mij. Hier gaat echt elke dag een schone aan.
Heb jij niks aan? Oh, dat ligt toch voor geen meter?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik schrok er wel van toen ik het lasHier ook iedere ochtend een schone en 's nachts dan niets
De kids 's morgens en 's avonds schoon ondergoed!
Ohw vreselijk zeg..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:55 schreef freecell het volgende:
En ik heb een hysterisch blij vloerkleed gekocht vandaagEn het staat zo leuk!
Ben benieuwd wat TARA zegt als hij thuis komt
Die is leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:55 schreef freecell het volgende:
En ik heb een hysterisch blij vloerkleed gekocht vandaagEn het staat zo leuk!
Ben benieuwd wat TARA zegt als hij thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nu wel een andere tafel op trouwens."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Neuh, als het koud is een shirt, omdat anders de volgende dag mn schouders vast staan maar anders niets hoor, pyamabroek al helemaal niet. Als ik wel iets aan heb voel ik me net een opgestopte worst in een rolladenet, die kleding draait allemaal om me heenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij niks aan? Oh, dat ligt toch voor geen meter?
Ik moet ook er boven wat aanhebben, anders voel ik me vreselijk kaal. En zonder ondergoed in de nachtkleren doe ik ook niet. Dat ligt niet lekker.
Hij staat heel leukquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ohw vreselijk zeg..![]()
Maar misschien staat het wel heel leuk in je huis!
maak es een foto, ff kijken hoe hij staatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij staat heel leuk
En hij is ook vreselijk
pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
maak es een foto, ff kijken hoe hij staat(ligt)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
Wat stom huupje
[..]
p
nou... inclusief veel te lelijke TARA's opa stoel (zit helaas geweldigdus mag niet weg) een flinke stapel zooi én de kat in het bakkie....
Mijn kleed
De kat is ook niet zo grootquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind het leuk! Ziet er lekker fris uit
Die stoelen zijn weer helemaal hip man! Ikea heeft een hele retro-lijn die van diezelfde houtsoorten is (mn oma heeft alles van die lijn gekocht*eindelijk weer es iets moois!* )
Maar als je em echt lelijk vindt kun je hem toch opnieuw bekleden? Ik denk dat dat al heel veel scheelt, ander stofje erop. (en de kat moest ik echt zoeken)
Zet er 'per ongeluk' een mes in. Dan moet je wel opnieuw bekleden. Of geef Leander een merkstiftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De kat is ook niet zo groot
en ik mag de stoel van TARA niet opnieuw bekledenleek mij ook al een puik plan. En helaas vloekt de kleur niet écht bij het huis, dus is alleen ' ik vind het lelijk!' niet genoeg.
hahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De kat is ook niet zo groot
en ik mag de stoel van TARA niet opnieuw bekledenleek mij ook al een puik plan. En helaas vloekt de kleur niet écht bij het huis, dus is alleen ' ik vind het lelijk!' niet genoeg.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zet er 'per ongeluk' een mes in. Dan moet je wel opnieuw bekleden. Of geef Leander een merkstift![]()
Ik heb ergens wel een Labjasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
eh.... als je zo'n lab-jas voor me regelt wil ik best bij je langskomen om te verkondigen dat die stoel helaas vergéven is van de huismijt dus dat er echt-echt-echt een nieuw stofje op moet![]()
zou ie daarin trappen?
lekkere foto Rockaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef RockabeIIa het volgende:
tis bijna een twister kleed
Ik gaf vanavond B. voor het eerst een bakje chocoladevla. Hij was helemaal blij en vond het superlekker!
Mijn chocosniffert:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |