quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef beefcake het volgende:
Ha Yns, jij ook hier, gezallich! Heb je ook een minilappie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Aangezien je post er staat, is het okéquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh, mag ik hier dan wel posten met mijn desktop?
* debuurvrouw opgelucht ademhaaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Aangezien je post er staat, is het oké
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
We hebben er weer 1!
Vrouwen lopen langer in vieze onderbroek
Dan kun je toch net zo goed een schone aan trekken?quote:it een studie van de Universiteit van Manchester is al eens naar voren gekomen dat tien procent van de Britten drie dagen achtereen dezelfde onderbroek draagt. Vijf procent keert zelfs de onderbroek binnenste buiten om hem zo nog een dag langer aan te kunnen.
ja hier ook, welliswaar redelijk uitgebreid tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef freecell het volgende:
Hier 17 of 19 inch...
Maar das dan ook mijn gewone computer die laptop
Ik schrok er wel van toen ik het lasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, dat slaat niet op mij. Hier gaat echt elke dag een schone aan.
Heb jij niks aan? Oh, dat ligt toch voor geen meter?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik schrok er wel van toen ik het lasHier ook iedere ochtend een schone en 's nachts dan niets
De kids 's morgens en 's avonds schoon ondergoed!
Ohw vreselijk zeg..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:55 schreef freecell het volgende:
En ik heb een hysterisch blij vloerkleed gekocht vandaagEn het staat zo leuk!
Ben benieuwd wat TARA zegt als hij thuis komt
Die is leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:55 schreef freecell het volgende:
En ik heb een hysterisch blij vloerkleed gekocht vandaagEn het staat zo leuk!
Ben benieuwd wat TARA zegt als hij thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nu wel een andere tafel op trouwens."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Neuh, als het koud is een shirt, omdat anders de volgende dag mn schouders vast staan maar anders niets hoor, pyamabroek al helemaal niet. Als ik wel iets aan heb voel ik me net een opgestopte worst in een rolladenet, die kleding draait allemaal om me heenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij niks aan? Oh, dat ligt toch voor geen meter?
Ik moet ook er boven wat aanhebben, anders voel ik me vreselijk kaal. En zonder ondergoed in de nachtkleren doe ik ook niet. Dat ligt niet lekker.
Hij staat heel leukquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ohw vreselijk zeg..![]()
Maar misschien staat het wel heel leuk in je huis!
maak es een foto, ff kijken hoe hij staatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij staat heel leuk
En hij is ook vreselijk
pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
maak es een foto, ff kijken hoe hij staat(ligt)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
Wat stom huupje
[..]
p
nou... inclusief veel te lelijke TARA's opa stoel (zit helaas geweldigdus mag niet weg) een flinke stapel zooi én de kat in het bakkie....
Mijn kleed
De kat is ook niet zo grootquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind het leuk! Ziet er lekker fris uit
Die stoelen zijn weer helemaal hip man! Ikea heeft een hele retro-lijn die van diezelfde houtsoorten is (mn oma heeft alles van die lijn gekocht*eindelijk weer es iets moois!* )
Maar als je em echt lelijk vindt kun je hem toch opnieuw bekleden? Ik denk dat dat al heel veel scheelt, ander stofje erop. (en de kat moest ik echt zoeken)
Zet er 'per ongeluk' een mes in. Dan moet je wel opnieuw bekleden. Of geef Leander een merkstiftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De kat is ook niet zo groot
en ik mag de stoel van TARA niet opnieuw bekledenleek mij ook al een puik plan. En helaas vloekt de kleur niet écht bij het huis, dus is alleen ' ik vind het lelijk!' niet genoeg.
hahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De kat is ook niet zo groot
en ik mag de stoel van TARA niet opnieuw bekledenleek mij ook al een puik plan. En helaas vloekt de kleur niet écht bij het huis, dus is alleen ' ik vind het lelijk!' niet genoeg.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zet er 'per ongeluk' een mes in. Dan moet je wel opnieuw bekleden. Of geef Leander een merkstift![]()
Ik heb ergens wel een Labjasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
eh.... als je zo'n lab-jas voor me regelt wil ik best bij je langskomen om te verkondigen dat die stoel helaas vergéven is van de huismijt dus dat er echt-echt-echt een nieuw stofje op moet![]()
zou ie daarin trappen?
lekkere foto Rockaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef RockabeIIa het volgende:
tis bijna een twister kleed
Ik gaf vanavond B. voor het eerst een bakje chocoladevla. Hij was helemaal blij en vond het superlekker!
Mijn chocosniffert:
[ afbeelding ]
Ja ik heb, behalve de vrijdag geen vaste dagen. Dat is het hele punt wat mij betreft juist, ik heb 8 uur die ik kan verdelen over 4 dagen, precies hoe het mij uitkomt. Hoe kom je er dan bij dat ik precies deze dinsdag er wel had moeten/kunnen zijn? Mail me dan even maandag dat je morgen langskomt en dat we wat dingen door moeten spreken ofzo, vind ik prima dit is een beetje flauw en raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef phluphy het volgende:
Jemig huuphuup wat ongelofelijk kinderachtig. Ik zou een mierzoete mail-met-steken-onder-water terugschrijven.
Eerst heel onschuldig vragen hoezo ze gehoopt (=verwacht??) had dat je er zou zijn, en vervolgens zeggen dat je blij bent dat het werk al af is, of zo![]()
Stom wijf.![]()
Waarom mailt ze jou überhaupt op je vrije dag?![]()
Bah, wat heb ik een hekel aan dat soort lui.
het is de zesde ongeveer deze week daarom begint het vervelend te wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef m@x het volgende:
Ik zie het drama van dat mailtje niet zo. Je kan het ook als mededeling lezen. Is maar net hoe je het interpreteert.
Blegh, ik ben nog aan het werk....
Blergh...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:21 schreef m@x het volgende:
Tja, dan kan ik me er wat bij voorstellen
Ben meer aan het overfokken, maar moet wat dingen voorbereiden en kom daar op kantoor gewoon niet aan toe
Whehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef m@x het volgende:
Heel erg blergh en het ergste is nog dat ik mezelf een msn-verbod heb gegeven zodat ik door kon werken en vervolgens ga zitten fokken
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef m@x het volgende:Heb je dit al gezien
ik ga hem lekker overal spammen want ik ben heel trots en ik spam niet zo vaak dus ik vind dat het dan mag
sommige vrouwen worden heel onverschillig als ze zwanger zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
sommige vrouwen worden heel onverschillig als ze zwanger zijn
Anna's liga's besmeren met chocopastaquote:
Dan worden het denk ik nijntje koekjes met Duo Penotti. Zal ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Anna's liga's besmeren met chocopasta
ik weet niet hoe ik daar nu zo op kom![]()
hell yeah! Zelfs tarwebiscuit is lekker met chocopastaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:51 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dan worden het denk ik nijntje koekjes met Duo Penotti. Zal ik?
Etos?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Huup, je etosbon is binnen, thanks!
Beschuitjes met hazelnootpasta is ook zo lekker!
Ik heb slaaaaaaaaaaaap, maar wil nog e4ven wachten tot F thuis is. Maar die belde dat er tussen Capelle en hier ongeveer 3 ongelukken gebeurd waren dus hij wist nog niet helemaal hoe hij zou gaan rijden.
gatver!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef Memmel het volgende:
Nee, ik hou niet zo van paaseitjes! Dat gedoe met die papiertjes. Ik ben wel helemaal verslaafd aan Harlekijn dropjes!
Het zijn trouwens soepstengels met sambal geworden. *burp* pardon....
quote:
Doe je dat ook op brood met pindakaas erop? Zo smerig! Maar mijn vriend doet dat dus...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef Memmel het volgende:
[..]
ik ben ook verslaafd aan sambal badjak...
Mijn vader ook! Maar die eet bijna alleen maar rare dingen, zoals een rauw ei in de soep.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Doe je dat ook op brood met pindakaas erop? Zo smerig! Maar mijn vriend doet dat dus...
da`s lekker mens!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Doe je dat ook op brood met pindakaas erop? Zo smerig! Maar mijn vriend doet dat dus...
oe!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef snoopy het volgende:
of een boterham met pindakaas, sambal en banaan
Gewoon lekker gaan slapen zometeenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef snoopy het volgende:
Ooooooh nu heb ik zin in een boterham met pindakaas en sambal![]()
ikdoehetnietikdoehetniet!
hahaha doosjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef Memmel het volgende:
en vannacht weer wakker van de buikkrampen wegens een overdosis sambal.
Neee niks! Dan moet ik eerst een andere vent zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef _Bar_ het volgende:
hehehhe, moussy word ff zwanger dan krijg je ze spontaan terug![]()
![]()
Ik was al weg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Chell het volgende:
Als je nou nog een half uurtje ofzo wakker blijft, heb je straks een leuke PM, BEMaar goed, anders heb je hem morgenochtend, ook leuk natuurlijk
Ik vind die allereerste van Kai ook zo mooi!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een mooie site Chell. En die foto van Jolie met kapotte knie is ook echtHet duurde even voor ik haar herkende trouwens. Maar nu zie ik dat ik veel meer kinderen ken! Prachtige foto's zeg!
pyama uit en naar de Ikea dan!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:42 schreef pinquit het volgende:zitten jullie hier joh. helemaal kwijt.
ik heb trek in daim taart
Ik ben heel blij dat ik allebei hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 06:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Elvy, ik gebruik erg vaak mijn iPhone. ben blij dat ik dit heb ipv een mini
mogge trouwens!
haha ja ik zat zelfs net te denken: eigenlijk zou dat juist goed zijn, want dan zie je ook niks van die daimtaart die ik dan ga etenquote:
oh, ik zit nu ook wel op mijn laptop hoor. Mijn desktop heb ik onlangs weggegevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik allebei heb
iPhone voor onderweg en mini lappie voor op de bankVind voor uitgebreid Fok!ken de mini laptop toch handiger bijv
Chell mooie site met mooie foto's!En ik zag Noah er ook nog tussen staan
Oh als je al een gewone laptop hebt en een iPhone dan voegt een mini laptop idd niet zoveel toequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh, ik zit nu ook wel op mijn laptop hoor. Mijn desktop heb ik onlangs weggegevenIk ga toch niet boven zitten als ik hier lekker op de bank kan toeven!
Oh, dat klinkt akelig bekendquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha ja ik zat zelfs net te denken: eigenlijk zou dat juist goed zijn, want dan zie je ook niks van die daimtaart die ik dan ga eten
haha dat dacht ik ook meteen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef snoopy het volgende:
Chell, je site ziet er mooi uit![]()
Tijd voor een nieuwe meet trouwens. Ik wil ook wel zo'n mooie foto van mijn kinderen![]()
Klopt, en het is zelfs nog erger, je krijgt alleen iets uitgekeerd bij ziekte/overlijden bij familie in de eerste graad. Als je niet getrouwd bent en tante van je lief overlijdt dan kun jij fluiten naar je geld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef Brighteyes het volgende:Lekker hoor, 3 weken vakantie!
Heeft er iemand hier verstand van annuleringsverzekeringen?
F. wil een weekje naar Amerika om een vriend op te zoeken, maar door wat persoonlijke omstandigheden van die vriend is het een nogal wankele aangelegenheid. Nu opperde hij dat F. een annuleringsverzekering af kon sluiten zodat ze het evt. af konden blazen als het voor de vriend toch niet goed uit kwam. (Hij kan eig. geen vrij nemen want dan verdient hij niks en hij heeft het geld op dit moment heel hard nodig. Daar komt het een beetje op neer.)
Maar 'omdat het niet goed uit komt bij mijn vriend' lijkt mij nou niet echt een geldige reden om te annuleren, of je nou een verzekering hebt of niet, toch?
Dat is toch vaak alleen in geval van ziekte, overlijden en ik las net ergens iets over 'het krijgen van een huurhuis binnen 30 dagen'.
En dan nog krijg je toch altijd nog maar een deel terug?
een soort picto`s om de dagindeling aan te geven, aangezien middelste er geen hout van snapt wil ik voor hem wat orde in de chaos scheppenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al bedacht dat als de baby er is dat ik je dan, samen met mijn zus maar eens in ga huren voor wat leuke familiekiekjes.![]()
Wat bedoel je met die dagritmekaarten Maneki?
haha, ik heb gewoon even wat foto's van een andere site op mn hyves gezet, zodat ik alles bij elkaar heb. Nee ik ben geen 20 weken zwanger.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
Ticoo!!!![]()
die foto's op je hyves man! Ik zat eerst met mn kin op de grond van huh?! maar ze heeft helemaal niets gezegd hier![]()
Ow ja dat was echt geweldig he Amber die helemaal in/op/over HMasterII zatquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef Chell het volgende:
Kruipende Amber van Vicky met een blaadje in haar mond en bovenop HMasterII, Anna nog als klein ukkepukkie in de zandbak
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
Ticoo!!!![]()
die foto's op je hyves man! Ik zat eerst met mn kin op de grond van huh?! maar ze heeft helemaal niets gezegd hier![]()
mooi dat 't bruikbare dingen heeft opgeleverd! en hoog tijd voor vakantie dus. succes nog even!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef p_iglet het volgende:
Ja dat zeker wel, mijn onderzoek heeft goede toepasbaarheid en betrouwbaarheids cijfers opgeleverd voor een vragenlijst voor ondervoeding bij ouderen. En een eerste aanzet de validering van die vragenlijst.
Daarnaast allerhande leuke klusjes en dingen gedaan, en goed rond kunnen neuzen bij een heel grootschalig wetenschappelijk onderzoek. Veel geleerd, maar merk dat mijn energie nu gewoon op is. Ben ook te moe om dingen echt leuk te vinden en enthausiast te zijn, en dat is erg vervelend!
Ja, Amber was echt helemaal verliefd op 'm! (zou het wat zeggen over haar toekomstige smaak voor mannenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Ow ja dat was echt geweldig he Amber die helemaal in/op/over HMasterII zat![]()
Of een weekopdecamping en dan in het bos-meet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef pinquit het volgende:
Ohh ik heb écht zin in parkmeetsjaaaa!!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of een weekopdecamping en dan in het bos-meet?
Nou, campings en bos genoeg hier.quote:
Ohhhh wat klinkt dat leuk!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hoog tijd voor een parkmeet idd.
Ok, ik ga dit vast om mijn oren krijgen, maar ik verheug me er nu al op dat Sasha dan ook zo lekker tussen al die kindjes kan gaan lopen scharrelen.
Jaja, ik weet het... wrsch ga ik tegen die tijd wensen dat ik hem een touwtje om zijn enkels kon binden omdat ik niet aan kletsen toe kom.![]()
Oh, en over camping-meets...
FOK bestaat dit jaar 10 jaar en met de 5 jaar meet zaten we op een camping in Utrecht.
Wie weet...Toen was het een BBQ met gewoon de hele dag en avond een hoop lol en lekker hangen op een groot grasveld. Nou, dat kunnen wij als de beste nietwaar?
![]()
Ik had foto's van mijn echo's en zwangerschap op bruiloftsite staan. Maar nog niet op hyves. Omdat ik al een tijdje met het idee loop om eens alle foto's eens af te laten drukken ben ik ze allemaal aan het verzamelen. Dus op mijn hoofdpagina verschenen opeens foto's van een zwangere ik.... Maar dat is dus alweer een tijdje geleden. Nu staan er weer sneeuwfoto's.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef bixister het volgende:
huuphuup/ticootje waar hebben jullie 't over??
Daar was ik ook, met tent zelfsquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en over camping-meets...
FOK bestaat dit jaar 10 jaar en met de 5 jaar meet zaten we op een camping in Utrecht.
Wie weet...Toen was het een BBQ met gewoon de hele dag en avond een hoop lol en lekker hangen op een groot grasveld. Nou, dat kunnen wij als de beste nietwaar?
![]()
ja, daar waren skadhd en ik met max ook toen in utrechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Met 5 mei op een bevreidingsfestival leek me ook wel leukAl is dat ook redelijk druk
Maar vorig jaar was het in Utrecht echt heel leuk, niet stervensdruk en ook veel voor kinderen te doen. Zweefmolen en heel ruime kinderboerderij met babygeitjes
lingebos? (bwaeerghhh ulk)quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:16 schreef skadhd het volgende:
Ik wil ook warmte! En bos. En dan een leuk meertje meet een schattig strandje.
Jeuj
Oei! Prepaidje dan maar voortaan? Maar waarschijnlijk voorlopig helemaal geen telefoon denk ik zo...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaan net de pannen van het dak
puber heeft een telefoonrekening van bijna 400 euro.
pa is woest
Dat is best knapquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
pa is woest
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
pa is woest
oja, goeie!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef Saffier het volgende:
Hahahahaha, Bix!
Voor dat bedrag mag puber ze ook handmatig kleien en bakken ben ik bang
had je ook die noodknop-functie ontdekt op msn toen? Dat als je twee keer de spatiebalk snel achter elkaar indrukte dat msn dan automatisch afsloot en word opstartte?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef p_iglet het volgende:
hmm herkenbaar, ik heb tussen mijn 14de en 16de ook altijd mega telefoonrekeningen veroorzaakt.
Vooral in de periode dat we net internet hadden, en dus via telefoonrekening, en dan de hele middag internetten als het nog geen daltarief was en zeggen dat ik druk met schoonwerk bezig was.![]()
Maar aangezien het altijd bleef bij een preek van 10 minuten, en ik nooit een cent terug heb moeten betalen of computer verbod gehad heb, was er ook niet zo'n drang tot verbeteren.
geen werk, dus megaveel tijd, denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef bixister het volgende:
[..]
oja, goeie!
maar hoe komt ze aan zo'n hoge rekening joh. heeft ze zoveel bel-vrienden?
of had ze 'm meegenomen op vakantie, dan kan 't ook lekker oplopen.
allemaal verschillende groentjes met eventueel dippertjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef _Bar_ het volgende:
Lishe wat een schattige jurkjes
ik ben opzoek naar wat anders ipv taart om aan de visite te geven tijdens m'n verjaardag.
Ooooooh daar heb ik dan straal overheen gelezen!! sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat was gisteren! Had het ook gepost hier, maar niemand las het.Het ging wel goed, was een leuk gesprek en ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!
a.s zondag, is wel in zeeuws-vlaanderen he... maar je bent welkom hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef huuphuup het volgende:
Lekker! Wanneer is het? komen wij je ook feliciteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |