Gras en kunstgras zijn weldegelijk concurrenten. Hij zegt dus in deze analogie echt " Alles beter dan Grolsch". Dat zou Grolsch ook niet pikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:33 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Zeg het dan goed, Joop drinkt liever Cola dan Bier. Kunstgras is geen gras, hij zegt toch niet: alles beter dan kunstgras van Ten Cate. Hij wil geen kunstgras in z'n stadion en groot gelijk, als hij zegt dat hij geen bier drinkt zal Grolsch er dan ook meteen mee stoppen?
Hij noemt het merk niet.. Als hij liever sterke drank drinkt dan bier op een avondje doorzakken zijn dat wel degelijk concurrenten van mekaar, dan zal die nog steeds zeggen 'alles beter dan bier.' Maar goed, dat is een hele andere discussie, en zoals ik al zei de vergelijking gaat ook niet helemaal op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gras en kunstgras zijn weldegelijk concurrenten. Hij zegt dus in deze analogie echt " Alles beter dan Grolsch". Dat zou Grolsch ook niet pikken.
Dan is het nog een verschil. Ten Cate is absolute marktleider in Nederland, hoeveel BVO's spelen er op kunstgras dat niet (indirect) van Ten Cate is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hij noemt het merk niet.. Als hij liever sterke drank drinkt dan bier op een avondje doorzakken zijn dat wel degelijk concurrenten van mekaar, dan zal die nog steeds zeggen 'alles beter dan bier.' Maar goed, dat is een hele andere discussie, en zoals ik al zei de vergelijking gaat ook niet helemaal op.
Daarentegen is het natuurlijk voor een voorzitter nooit slim om je zo uit te laten over bepaalde zaken.
Ik ben het met je eens Blawh. Eigen schuld dikke bult van Munsterman. Maarja, hij zorgt daarnaast ook voor 100 goede sponsoren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan is het nog een verschil. Ten Cate is absolute marktleider in Nederland, hoeveel BVO's spelen er op kunstgras dat niet (indirect) van Ten Cate is?
Daarnaast zijn het natuurlijk ook compleet verschillende producten. Grolsch is reeds een nationaal gevestigde naam die zich in een groot deel van het land niet meer hoeft te bewijzen, kunstgras is nog steeds een product in de groeifase waar veelal sceptisch tegenaan wordt gekeken. Negatief uitlatingen zijn dan niet welkom, zeker niet van de voorzitter van een club waar je veel geld insteekt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:26 schreef DarkShine het volgende:
Die gast van Ten Cate is een calimero uit Almelo?
Damn wat een reactie van hem
AZ-thuis of NAC-uit inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Hopen op een mooie loting vanavond jongens
Gewoon Volendam thuisquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Hopen op een mooie loting vanavond jongens
verdomme wat was dat mooi inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Zwoerd het volgende:
Laat het maar net zo'n spectakel worden als 5 jaar terug, wat een spanning was dat toenKufo komt er geblesseerd in en meteen gaan we van 0-1 naar 2-1, uiteindelijk penalties waar Pauwe de schoten van Seedorf en Boukari stopt
Nee was in '06/'07quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:22 schreef Damzkieee het volgende:
In 2001 werden jullie toch thuis eruit gewieberd door NAC?
sportcafé in cinestar? daar is het meestal ook wel druk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Hanneman het volgende:
Weet iemand waar Fc Twente supporters in het algemeen samen komen voor de thuiswedstrijden? Ik ga aanstaande zaterdag met vrienden naar Fc Twente - PSV en wil voor de tijd ergens een biertje pakken.
Wat adviseren jullie? In Enschede ergens op de Oude Markt een café opzoeken of kun je je voor de wedstrijd al bij het stadion prima vermaken?
Mjah, als ze van AZ kunnen winnen in Alkmaar, kunnen ze het in Enschede. We zijn dus gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:22 schreef Damzkieee het volgende:
In 2001 werden jullie toch thuis eruit gewieberd door NAC?
Desalniettemin een goede loting. Zo belangrijk als je die beker wil winnen.
Wij speelden vorig jaar alleen tegen eerste divisie clubs en thuis tegen Roda in de halve finale.
Lullig voor NAC dat ze weer uit moeten
laatste minuut vrije trap van zonneveld, van richting veranderdquote:
En 5 minuten daarvoor schoot Engelaar voor open doel op de lat, heb slecht geslapen die nacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
laatste minuut vrije trap van zonneveld, van richting veranderd
doar was ie nie denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef Dos37 het volgende:
die wedstrijd kan ik me niets meer herinneren
quote:Roy Beukenkamp scout FC Twente
Roy Beukenkamp treedt per 1 juli in dienst van FC Twente. De voormalig doelman gaat onderdeel uitmaken van de scoutingstaf van de Enschedese club.
bron
Aan de andere kant toont het wel zijn inzet en hoe graag hij gewoon goed wilt spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Frutsel het volgende:
Strakke aktie van Romero, doelman van AZ
boos zijn om je eigen blunder in de bekerwedstrijd, het team duperen, zo boos worden en dan een deur kapot slaan
Gevolg: hand gebroken, rest van het seizoen uitgeschakeld.. ;')
hoezo team duperen?![]()
http://www.depers.nl/vide(...)slaat-hand-stuk.html
Officieel vertrekt Beukenkamp vanwege verschil van inzicht, maar ik heb begrepen dat het onder andere ging om het pronken met de scoutingsresultaten van anderen, terwijl hij zelf niks toevoegde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente binnenkort dus ook aan de Zweedse talenten.
Alles beter dan kunstgrasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
FC Twente-PSV naar zondag
06-03-2009
Het duel tussen FC Twente en PSV dat gepland stond op zaterdagavond 20.45 uur is verzet naar zondagmiddag 8 maart, 16.30 uur. De gesteldheid van het terrein laat het niet toe de wedstrijd zaterdagavond af te werken. In overleg met de KNVB, PSV, de leverancier van het nieuwe speelveld en de locale autoriteiten is besloten de wedstrijd een dag later te spelen.
Hij zal Matavz wel gescout hebben..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Officieel vertrekt Beukenkamp vanwege verschil van inzicht, maar ik heb begrepen dat het onder andere ging om het pronken met de scoutingsresultaten van anderen, terwijl hij zelf niks toevoegde.
ze hebben wel een punt dat de mat er na dit weekend in had kunnen worden gelegd, maar dit heeft twente echt niet extra zo geplandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben het dit keer gewoon eens met Reker trouwens.
Wie gaat er nu op donderdag een grasmat vervangen als je weet dat je zaterdag weer moet spelen? Ik snap dat Reker zegt dat het competitievervalsing is. Iedereen kan toch de weersverwachting bekijken en zien dat het slecht weer wordt in Twente. Is een goede smoes. Reker is een piepvent soms maar nu heeft hij gewoon gelijk. Als je een grote jongen wilt zijn, moet je je ook zo gedragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:29 schreef Dos37 het volgende:
misschien is het handig erbij te zeggen wat Reker heeft gezegd.
Ik hoorde dat ie vooral in Zuid-Amerika zat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente binnenkort dus ook aan de Zweedse talenten.
winnaar van Volendam - Heerenveen is de thuisspelende ploeg in de Kuip, dus als Twente wint mogen ze in uit-tenue aantredenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Maar wel weer thuis, Twente - Volendam de finale
quote:''Zodra het veld eruit is, gaan ze de toplaag bewerken, zodat onder de grasmat de grond geschikt is om de zoden die erop komen te liggen goed te laten hechten...''
&
''Ja, dat gaat zeker lukken... Iedereen heeft mij gegarandeerd dat zaterdag hier gewoon een speelklaar veld ligt, wat er ook gebeurd.''
RTV Oost
als ze tegen heerenveen moeten spelen ze in het thuis tenue neem ik aan. Dus hup Heerenveenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
winnaar van Volendam - Heerenveen is de thuisspelende ploeg in de Kuip, dus als Twente wint mogen ze in uit-tenue aantreden
had ik ff niet aan gedacht, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
als ze tegen heerenveen moeten spelen ze in het thuis tenue neem ik aan. Dus hup Heerenveen
dat soort straffen worden echt niet gegeven hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef tcr het volgende:
Twente krijgt toch geen punten mindering:
De KNVB kondigde vrijdag aan dat de aanklager zich er maandag over zal buigen. Een club is in principe verplicht op het moment dat er een competitieduel is gepland over een bespeelbaar veld te beschikken.
(bron: http://www.ed.nl/sport/ps(...)tst-naar-zondag.ece)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |