quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, vertel dan eens mensenIs er al gefriemeld? En etc?
Moet je meegaan volgende keer, kan je net zo bruin worden als mij op die picquote:
Friemelen was leuker geweestquote:
Net zoals punniken!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook friemelen is leuker dan frunniken
Saai zijn is iets wat ik niet kan denk ik. Wat nu?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
friemelen
en ik wil graag mee B! (vooral na die pic haha) word maar saai
je om laten bouwen tot vrouwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Saai zijn is iets wat ik niet kan denk ik. Wat nu?
Geen optie, ander idee?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is de vrouwelijke versie van "ik lach de ballen uit mijn broek"? Ik lach de ballen uit mijn shirtje?
Dat is niet saaiquote:
jij in de keuken met je aardappelschilmesje liefiequote:
Heyquote:
Oow ja, dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen humor toch, dus geen vrouwelijke versie nodig
Wat doet ze dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kind is hysterisch aan het doen.
neequote:
Onder koude douche zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
schudden!... maar niet te hard hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou het echt niet weten, er zijn meerdere mannelijke varianten, van vrouwen ken ik er geen 1quote:
frunnikken doe je aan een vastzittend pluisje, of een loshangend draadje ergensquote:
misschien dit B?quote:
Veelste koud. En het tast mijn mooie bruine kleurtje aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey
En, hoe bevalt het koude weer hier?
ok ik ga dus straks niet naar de appie. als je wat wilt eten ga je zelf maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij in de keuken met je aardappelschilmesje liefie
quote:
Haha oke, gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Veelste koud. En het tast mijn mooie bruine kleurtje aan
Maar voor de rest primaHeb een flinke nacht gemaakt dus ben weer fit
koken!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien dubbel nu. maar wat zal ik doen.. koken en dan wordt het rijst met kip.. of de chinees
Kokenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien dubbel nu. maar wat zal ik doen.. koken en dan wordt het rijst met kip.. of de chinees
Omdat het internet hier vaag doet, maar ik ben over een half uurtje thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Murmeli het volgende:
koken cuetje
waarom heb je msn nou uitgezet![]()
Fijne avond Rivalquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok ik ga dus straks niet naar de appie. als je wat wilt eten ga je zelf maar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het internet hier vaag doet, maar ik ben over een half uurtje thuis
Dat is een goede vraag inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat valt er precies onder friemelen en moet het recent gefriemel zijn ?
dan niet hoor, vraag ik mn andere statusloze date welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
te moeilijk! dan eet ik wel thuis, en mag jij lekker zelf aan de slag met je zweedse schroefjes!
quote:
Ik weet nog een hele goede chinees, kan je voor 2 tientjes onbeperkt eten wat je wiltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik heb je nodig... mn date doet gemeen
de lul
Ja, dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik heb je nodig... mn date doet gemeen
de lul
is goed hoor!... hou je dan wel rekening met je schema, want dat betekend dat ik op donderdag weer mag friemelen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan niet hoor, vraag ik mn andere statusloze date wel
JBquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook!
Kwaak!
Lief doen
zit niet in mijn systeem. Ik heb toch nooit beweerd dat ik lief kan doen of wel dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook!
Kwaak!
Lief doen
Chinees, misschien morgen. Vanavond gaat chili wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet nog een hele goede chinees, kan je voor 2 tientjes onbeperkt eten wat je wilt
moet je alleen wel een stukje uit de buurt van dat gehucht van je zijn
frie·me·len friemelde, h gefriemeld peuteren, prutsenquote:
met mij? denk dat je daar wel wat meer moeite voor moet gaan doen nuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is goed hoor!... hou je dan wel rekening met je schema, want dat betekend dat ik op donderdag weer mag friemelen!
Nee, het hoeft niet recent te zijn -= zolang het maar nieuws voor mij isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat valt er precies onder friemelen en moet het recent gefriemel zijn ?
Wat was dat in Kill Bill ook alweer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zit niet in mijn systeem. Ik heb toch nooit beweerd dat ik lief kan doen of wel dan?
Ik vind eigenlijk dat je tegen mij altjd wel lief doetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zit niet in mijn systeem. Ik heb toch nooit beweerd dat ik lief kan doen of wel dan?
joh die heb ik voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben nu wel in de war, want jullie waren toch monogaam aan het daten, wie is die andere statusloze date van je dan? murm ?
Bij het idee alleen al lopen de rillingen over mijn hoofd/ rug enz.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook friemelen met beertjeen ik hou er van als iemand aan mijn haar frunnikt
Dan is het pakweg 3 dagen terug dat ik alle drie heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet recent te zijn -= zolang het maar nieuws voor mij is
Friemelstatus 1 - keurig bepotel over de kleren heen op geslachtskenmerkende plekjes
Friemelstatus 2 - voorzichtig voelen onder het truitje
Friemelstatus 3 - full on betasten onder de kleren, met eventuele gezellige gevolgen
Alles daarboven valt niet meer onder friemelen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Friemelstatus 1 - keurig bepotel over de kleren heen op geslachtskenmerkende plekjes
Friemelstatus 3 - full on betasten onder de kleren, met eventuele gezellige gevolgen
misschien vindt ie jou leuker JBquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je tegen mij altjd wel lief doet
haha gezellige gevolgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik 2 dagenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het pakweg 3 dagen terug dat ik alle drie heb ik gedaan.
Zo blij Rip?
niet lekker als er iemand aan je haar frinnikt? ik vind dat heeeerlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij het idee alleen al lopen de rillingen over mijn hoofd/ rug enz.
Ik heb nog nooit gefriemeld zonder zoenen, JB! Jij wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Duidelijk, zo gauw ik iets nieuws ontdek, laat ik het je weten
(En zoenen? Dat valt niet onder friemelen natuurlijk?)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat was dat in Kill Bill ook alweer?
I will never be sweet but i will try to be nice.
Positieve of negatieve rillingen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij het idee alleen al lopen de rillingen over mijn hoofd/ rug enz.
Haha jawel, daarvan zijn die rillingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet lekker als er iemand aan je haar frinnikt? ik vind dat heeeerlijkmmmmm
Positiefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Positieve of negatieve rillingen?
nou alleen ff om het compleet te maken dan: 1 dag!quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefriemeld zonder zoenen, JB! Jij wel?
ik nietquote:
Ja, andersom wel dus. Dus eigenlijk is zoenen de pre-friemelstatusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik heb wel meer gedaan zonder zoenen.
Ik heb ook weleens gezoend zonder friemelen, dat bedoelde ik eigenlijk.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik voel hier een nieuwe rage in trouwens
elkaar stiekume pms sturen met zullen we ff status2en vrijdag?
jij sexbeest!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou alleen ff om het compleet te maken dan: 1 dag!
mooi rijtje
Ik onthoud altijd van dat soort kleine dingetjes. Werkte dat ook maar met studeren zoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik heb niet alle teksten onthouden van kill bill ofzo
te moeilijk!
dat zegt jou dirty mindquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij sexbeest!
ik over een paar uur (hoop ik - onee hij moet het eerst goedmaken)
Ik heb laatst nog beschaafd gefriemeld trouwensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, andersom wel dus. Dus eigenlijk is zoenen de pre-friemelstatus
je mag wel een keertje mijn bluray's bekijken hoor!. zo moeilijk ben ik dan ook weer niet!...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik heb niet alle teksten onthouden van kill bill ofzo
te moeilijk!
je kan soms ook wel gewoon zoenen toch en dan weer wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, andersom wel dus. Dus eigenlijk is zoenen de pre-friemelstatus
Zoenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Duidelijk, zo gauw ik iets nieuws ontdek, laat ik het je weten
(En zoenen? Dat valt niet onder friemelen natuurlijk?)
* Den_Haag stuurt maar een stiekeme pmquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik voel hier een nieuwe rage in trouwens
elkaar stiekume pms sturen met zullen we ff status2en vrijdag?
wat doe je vrijdag?quote:
als ik ga friemelen loopt hte meestal uit tot iets meer als de kans het toelaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zegt jou dirty mindhet ging over friemelen
Goedmaakseks?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Murmeli het volgende:
(hoop ik - onee hij moet het eerst goedmaken)
nee ik ben wel klaar met kill bill eigenlijk....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je mag wel een keertje mijn bluray's bekijken hoor!. zo moeilijk ben ik dan ook weer niet!...
naar wie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
Belz, wanneer vertrekken we?
[..]
* Den_Haag stuurt maar een stiekeme pm
Zitten jullie al in de 3+?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij sexbeest!
ik over een paar uur (hoop ik - onee hij moet het eerst goedmaken)
jij bent dan ook een echte ventquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ga friemelen loopt hte meestal uit tot iets meer als de kans het toelaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gewoon over fantaserenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr nou heb ik ook zin om dat alles te doen. maar alleen met iemande die ik heel lief vind :-)
jammer dat wijsex met vrouwen niet lekker vinden...anders wist ik het welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr nou heb ik ook zin om dat alles te doen. maar alleen met iemande die ik heel lief vind :-)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap nu wel waarom ik altijd met iedereen in bed beland, dat gefriemel is veel te ingewikkeld!Och, de reputatie had je toch al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet verwijtend bedoeld en gebaseerd op de roddels"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
friemel status 8 op zijn minst!quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Na vrijdag ok?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
Belz, wanneer vertrekken we?
[..]
* Den_Haag stuurt maar een stiekeme pm
Nog niks, nu wel dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je vrijdag?
maar dan wel alleen status1-en!
Ja, daarom is het dus niet zo slimquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, de reputatie had je toch al?
niet verwijtend bedoeld en gebaseerd op de roddels
Juist daarom maakt het niet uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarom is het dus niet zo slim
hmmm, me2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen als ik een voorbind om hebquote:
Dat is wel zo fijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
als je belooft in de 1 te blijven!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na vrijdag ok?
[..]
Nog niks, nu wel dus?
Dan kom ik er ook nooit vanafquote:
Heb je dr nou gesproken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm, me2en momenteel komt daar maar 1 iemand voor in aanmerking..
Cue en Snuitje.. ik zie kansen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
en nu moeten wij natuurlijk vragen wie dat is ...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je eenmaal een status hebt, dan kom je er sowieso niet meer vanaf ben ik bang...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom ik er ook nooit vanaf
[..]
Heb je dr nou gesproken?
Ik ben zoveel netter dan ik lijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal een status hebt, dan kom je er sowieso niet meer vanaf ben ik bang...
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal een status hebt, dan kom je er sowieso niet meer vanaf ben ik bang...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en nu moeten wij natuurlijk vragen wie dat is ...
Done.quote:
* Knuffelzacht doet met murm meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh![]()
* Murmeli raakt nu licht in paniek
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zoveel netter dan ik lijk
gezellig. daarom zijn we ook lid van dat promotieteam hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht doet met murm mee
er lezen kleine kinderen mee!quote:
Afgesproken! Vrijdag it is!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je belooft in de 1 te blijven!
(waar is datmet dat rokje als je hem nodig hebt
)
wriemelen is iets andersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
is friemelen niet met een w?
Wriemelen.
En Wrunniken ook.
Is er ook zoiets als een wrunnikpaddenstoel?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wriemelen is iets anders
dan is zo als je vast zit en je moet je er uit wriemelen
vind ik dan
CITALOPRAM IS TOP!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig. daarom zijn we ook lid van dat promotieteam he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |