quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, vertel dan eens mensenIs er al gefriemeld? En etc?
Moet je meegaan volgende keer, kan je net zo bruin worden als mij op die picquote:
Friemelen was leuker geweestquote:
Net zoals punniken!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook friemelen is leuker dan frunniken
Saai zijn is iets wat ik niet kan denk ik. Wat nu?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
friemelen
en ik wil graag mee B! (vooral na die pic haha) word maar saai
je om laten bouwen tot vrouwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Saai zijn is iets wat ik niet kan denk ik. Wat nu?
Geen optie, ander idee?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is de vrouwelijke versie van "ik lach de ballen uit mijn broek"? Ik lach de ballen uit mijn shirtje?
Dat is niet saaiquote:
jij in de keuken met je aardappelschilmesje liefiequote:
Heyquote:
Oow ja, dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen humor toch, dus geen vrouwelijke versie nodig
Wat doet ze dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kind is hysterisch aan het doen.
neequote:
Onder koude douche zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
schudden!... maar niet te hard hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou het echt niet weten, er zijn meerdere mannelijke varianten, van vrouwen ken ik er geen 1quote:
frunnikken doe je aan een vastzittend pluisje, of een loshangend draadje ergensquote:
misschien dit B?quote:
Veelste koud. En het tast mijn mooie bruine kleurtje aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey
En, hoe bevalt het koude weer hier?
ok ik ga dus straks niet naar de appie. als je wat wilt eten ga je zelf maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij in de keuken met je aardappelschilmesje liefie
quote:
Haha oke, gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Veelste koud. En het tast mijn mooie bruine kleurtje aan
Maar voor de rest primaHeb een flinke nacht gemaakt dus ben weer fit
koken!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien dubbel nu. maar wat zal ik doen.. koken en dan wordt het rijst met kip.. of de chinees
Kokenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien dubbel nu. maar wat zal ik doen.. koken en dan wordt het rijst met kip.. of de chinees
Omdat het internet hier vaag doet, maar ik ben over een half uurtje thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Murmeli het volgende:
koken cuetje
waarom heb je msn nou uitgezet![]()
Fijne avond Rivalquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok ik ga dus straks niet naar de appie. als je wat wilt eten ga je zelf maar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het internet hier vaag doet, maar ik ben over een half uurtje thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |