Ik hoop dat je dit leestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:26 schreef Migwi het volgende:
Lame
/castrandom [flyable] Cenarion War Hippogryph
/castrandom [noflyable] Black War Steed, Swift Mistsaber
/dismount
Werkt niet meer. Iemand enig idee hoe dat te fixen?
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef SharQueDo het volgende:
Ey! Sapstengel!
[ afbeelding ]
Ook niet ff reageren hea.![]()
omg, nu ga ik m'n Hunter levelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbes. Eindelijk Loque'nahak kunnen temmen.
By Elune, wat een kut macroquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit leest
Dit is de nieuwe macro:
#showtooltip Albino Drake
/script local m=GetZoneText() if (m=="Dalaran" or m=="Wintergrasp") and (GetSubZoneText()~="Krasus' Landing") then CallCompanion("MOUNT", 6);end
/cast [flyable] Azure Netherwing Drake; [noflyable] Black War Wolf
Er is geen ruimte voor /dismount als je lange namen hebt (als ik albino pak ipv drake dan kan het wel).
ps. zwart gedrukte 6 heeft te maken met je landmount in je mounttab. 6 is voor mij de black war wolf.
Met quests level je absoluut het allersnelst. Er zijn wel guides voor fast levellen waarin je bepaalde quests overslaat, maar die zijn meer voor mensen die al meerdere high levels hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef Henk-B het volgende:
Hmm heb dus de trial gedownload en moet nu quests doen.
Ik heb gekozen voor een undead rogue, maar is het echt de bedoeling dat je in het begin al die quests doet of zijn er andere manieren om sneller te levelen?
Ik bedoel zijn alle quests noodzakelijk? Of is de ene quests beter dan andere quests?
Kun je je spec eens linken Sapstengel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Net arcane pve gespecced (57/3/11) en tering wat is dat erg. M'n dps over de gehele heroic lag op 2.6k en op bosses zat ik op 3,5 ongeveer. Laatste boss van de daily heroic met bloodlust zelfs 4k gehaald. Wtf man, dat had ik echt niet verwacht.
Enige nadeel is dat je na een halve minuut geen mana meer hebtmaarja 2 min cooldown op evocation scheelt een stuk.
Armor heeft er niks mee te maken. In de eerste plaats is PvP getweaked op level 80. In de 2de plaats lopen er in elke bracket twinks rond die de allerbeste gear hebben voor die bracket.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Supershenkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in, maar ik wordt gewoon ingemaakt door lvl 23'ers,,
Omdat mages denk ik ook niet echt heel goed zijn in pvp, omdat ze laag armour hebben vergeleken met andere classes..
want 1 op 1 is mage best sterk, die van mij iig.
Langste mount train waar ik in ben geweest begon met 12 man in de Barrens (officer meeting op de berg), en eindigde in Orgrimmar met minstens 200 man, slingerde helemaal door Org heenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:45 schreef Red_Cat het volgende:
Iemand net die mount parade en die blizzard? actie gezien in org?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het wel tof ^^ Voor het eerst dat ik zoiets meemaak
Level 36quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef Heatseeker het volgende:
Server: Bronzebeard
Retri pala belf Rothua
Je kan ook gewoon smartmount downloaden, die kiest automatisch de meest snelle mount uit voor de zone waar je bentquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
By Elune, wat een kut macro
Werkt dat ook in Outland trouwens?
Gaaf! Waar vind je die?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbes. Eindelijk Loque'nahak kunnen temmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |