quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Een Duitser is geen Rus.quote:
Ja, maar mijn kwaliteiten liggen niet bij het fietsen en andere dingen doen tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je bent nog wel vrouw, die kunnen 2 dingen tegelijk toch?
20 minuten alleen fietsen is stom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Fok!ken en op de fiets zittennolife?
Ik ben veilig thuis nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zo anders dan moet ik 19 maart met iemand anders een date zoeken.
Oh, waar dan wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mijn kwaliteiten liggen niet bij het fietsen en andere dingen doen tijdens het fietsen.
Fietsen is sowieso stomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
20 minuten alleen fietsen is stom.
[..]
quote:Ik ben veilig thuis nu.
's Ochtends vind ik het fijner om te fietsen. Dan is het, vreemd genoeg, warmer dan 's middags.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, waar dan wel?![]()
[..]
Fietsen is sowieso stom
[..]
Fietsenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
20 minuten alleen fietsen is stom.
[..]
Ik ben veilig thuis nu.
Waaien en regenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
Fietsen vind ik geen probleem, behalve als het waait of regent. Muziekje erbij en het is allemaal prima.
Ninja-editquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
's Ochtends vind ik het fijner om te fietsen. Dan is het, vreemd genoeg, warmer dan 's middags.
Dikzak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou niet van fietsen. Ik heb daar echt nachtmerries van
Geen idee, maar vorig jaar stond ik in april ook nog de ruiten te krabben en sneeuwde het met Pasenquote:
Ja, ik typte als. En dat wilde ik niet doen omdat het fout is. Vervolgens deed ik het toch en zag dus dat ik het alsnog had gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ninja-edit![]()
Ik hou niet van fietsen. Ik heb daar echt nachtmerries van
Ik weet!quote:
Middag BTtjuh!quote:
En er gaat geen bus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet 8 kilometer fietsen om mijn vriendin te zien.
Boeiendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet 8 kilometer fietsen om mijn vriendin te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |